1401/10/07
ریاضی اول
درویش، فاطمه
جمع و تفریق یک رقمی با بیان داستان و استفاده از وسایل ملموس تدریس شد .
مقایسه طول و مفهوم اندازه به کمک ابزار ( نی ، چینه، مداد و...) آموزش داده شد .
کتاب ریاضی صفحات 96-97-98 در کلاس انجام شد .
لطفا کتاب کار تم 13کامل شود.
فارسی اول
درویش، فاطمه
نشانه ( ک ) با داستان و دادن جایزه ایجاد انگیزه شد .تصاویری که نشانه ( ک ) را دارند ، بر روی تخته چسبانده شد و به کمک دانش آموزان خوانده ونوشته شد .
جدول دوستی در دفتر تمرین شد .
کلمات درس جدید روخوانی شد .
کتاب کار درس ( ک ) کامل شود.
نگارش اول
درویش، فاطمه
درس نهم ( نشانه ک ) صفحات 71-72 در کلاس بعد از آموزش ، انجام شد .
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
1401/10/05
ریاضی اول
درویش، فاطمه
دانش آموزان با نماد جمع وتفریق آشنا شدند .مفهوم تفریق به کمک ابزار تمرین شد .جدول شگفت انگیز 6در 9 تمرین شد .
کتاب ریاضی صفحات 92الی 96 بعداز تدریس ، در کلاس انجام شد .
لطفا " کتاب کار ریاضی تا آخر صفحه 90 کامل باشد و روز چهارشنبه آورده شود.
فارسی اول
درویش، فاطمه
جدول ترکیبات به صورت معلم شو توسط پسرهای عزیز کلاس تمرین شد .
جمله سازی و روخوانی انجام شد و در دفتر جملات نوشته شد .
از جملات تمرین شده در کلاس ، املا گفته شود.
5کلمه در جدول صداکشی وبخش شود .
چهارشنبه املا در دفتر داریم لطفا تمرین شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
پرسش آموخته های دروس نیمسال اول انجام شد.
کتاب و تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 36 و 37 با موضوع :"به خانواده خود کمک کنبم." و صفحات 38 و 39 با موضوع :"به اولیای مدرسه کمک کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد کمک های لازم به پدر و مادر ، خواهر و برادر و دیگر بزرگترها صورت پذیرفت..اینکه چه نوع کمک هایی با توجه به گروه سنی می توان انجام داد؛ همچنین وظایف ما در خانواده و همکاری در کارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه نیز در مورد کمک به اولیای مدرسه، شرح وظایف محوله برای هر دانش آموز و چگونگی انجام آن به نحو احسنت نیز گفتگو شد.
تکلیف صفحات 39، 38، 37، 36 در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در مورد موضوعات مطرح شده، در منزل گفتگو کنید تا آموزش به صورت یادگیری ماندگار در ذهن دلبندانمان تثبیت شود.
1401/10/04
علوم اول
درویش، فاطمه
فصل هشتم ( ابزارها) تدریس شد .دانش آموزان با انواع ابزارها ( ساده و پیچیده )و کارایی آنها ، آشنا شدند .
پسرم لطفا در یک برگه A4 تصویر چند ابزار ساده و پیچیده بکشید یا بچسبانید وبیاورید .
برای جلسه بعد (یک مقدار سنگهای رنگی ، چسب ،یک بسته گل رس) آورده شود .
فارسی اول
درویش، فاطمه
کلمات جادویی مانند (بیابان -زیاد- زیارت -میان -نیایش ) در کلاس بعد از آموزش ، در دفتر مشق نوشته شد .
جمله نویسی تمرین شد .
روخوانی با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
لطفا از جملات تمرین شده در کلاس ، یک املا گفته شودو جملات در منزل روخوانی شود.
و از دانش آموزان بخواهید داستان کلمات جادویی را برایتان تعریف کنند.
عزیزانی که ارمغان( شماره 11) را نیاوردند ، حل کنند وفردا به کلاس بیاورند.
لطفا "کاردستی نشانه ها تا چهارشنبه آورده شود.
قرآن اول
درویش، فاطمه
بعد از بیان شان نزول و معنای سوره ناس ، آیات در کلاس تکرار وحفظ شد .سوره های ( توحید ،کوثر ، عصر ) نیز تکرار شد .
لطفا سوره ناس در منزل تمرین شود.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش، گروه بندی دانش آموزان و انجام بازی فوتبال
سواد مالی
ربیعی، پریسا
مهلت تحویل دست سازه ها جهت شرکت در نمایشگاه سواد مالی رو شنبه مورخ 01/10/24 می باشد.
1401/10/03
فارسی اول
درویش، فاطمه
درس جدید (اُ ) با قصه و دادن جایزه اُردک ایجاد انگیزه شد .با مشارکت دانش آموزان نشانه ها با پلیس های شهرک الفبا دوست شدند و جدول ترکیبات را در دفتر مشق نوشتند . کلمات درس جدید بعداز آموزش ، صداکشی و در دفتر نوشته شد .
از کلمات و جدول تمرین شده در کلاس ، لطفا یکبار بنویسید .
نگارش اول
درویش، فاطمه
کتاب نگارش درس( اُ ) در کلاس بعد از آموزش ، انجام شد .
کتاب کار درس ( اُ ) کامل شود .
روخوانی صفحه 117 تمرین شود .فردا پرسش روخوانی داریم .
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
روش ذخیره کردن نقاشی و کپی کردن اشکال با هدف تکرار مطالب ص 16 تا آخر 18 و 36 و 37 کتاب آموزش داده شد.
نقاشی پروژه 3 از ص 30 کتاب رسم و ذخیره شود و لطفا در پرتال ارسال شود.