فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: شمارش 4 تا 4تایی آموزش داده شد و سوالات مربوط به صفحات 124و 125 با هدف شمارش 4 تایی و تقارن و جدول شگفت انگیز کامل گردید .سپس برای تثبیت بیشتر از اعداد 0 الی 50 بصورت شمارش 4 تایی در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه ی 129 کامل شود. فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاضی علوی به همراه داشته باشند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فیلم فندوق فصل 12 برای پسرهای گلم نمایش داده شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه دو شکلی (چ چ)با کد (چاق) آموزش داده شد.برای ایجاد انگیزه داستان مربوطه گفته شد .جایگاه نشانه آموزش داده شد.و ترکیبات چندین بار تمرین شد.روانخوانی درس چشمه و چراگاه آموزش داده شدو روانخوانی کلمات جدید نشانه تمرین گردید.برای دانش آموزان غایب فایل کلاسی ارسال گردید.
تکلیف: روانخوانی درس چشمه و چراگاه تمرین شود فردا پرسش می شود. کتاب کار فارسی علوی سوالات 1،2،3 کامل شود .

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سرمشق های نشانه ی جدید در دفتر مشق نوشته شد و کتاب نگارش صفحات درس چشمه و چراگاه کامل گردید.
تکلیف: پسرهای گلم از روی فایل زیر ابتدا بخوانند سپس یه بار بنویسند.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس14(تخصص گرایی) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد.مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم تخصص گرایی و متخصص،ضرورت مراجعه به متخصصین در شرایط مختلف،آشنایی با انواع تخصص ها. فعالیت کلاسی صفحه 109 با مشورت دانش آموزان انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت کلاسی صفحه 110 انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 123با هدف جمع اعداد به روش چوب خط آموزش داده شد و سوالات مربوطه انجام گردید.و سپس خانواده ی عدد 60 آموزش داده شد و کاربرگ عدد 60 کامل گردید و پسرهای گلم از عدد 1 تا 69 را در دفتر مشق نوشتند. و شمارش 2 تایی و 3 تایی از عدد 0 تا 40 نیز نوشته شد.
تکلیف: صفحات 127 و 128 کتاب کار ریاضی علوی کامل گردد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: با توجه به ضمیرها(من.تو.او...)جمله با فعل کار شد. روانخوانی فارسی علوی پرسش شد.و رونخوانی جملات جدید بصورت پا تخته ای تمرین شد.املا پا تخته ای تا نشانه ه تمرین و مرور گردید.
تکلیف: نشانه ه مرور شود،فردا نشانه ی جدید تدریس می شود،

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت دیکته از نشانه ی اُاستسنا گفته شد .دفتر بررسی شود و آورده شود.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سوره های قرآنی و پیام های قرآنی مرور گردید.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش .بازی بسکتبال تمرین پاس مستقیم و پرتاب

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان پارت آخر حریم شخصی در مدرسه و در خانه و اماکن عمومی را به وسیله بازی آموختند.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی آغازین تم 18 به روش مشارکتی شروع شد و صفحات 121 و 122 با هدف شمردن (2 تا 2 تا )و( 3 تا 3 تا)الگوهای عددی.اموزش داده شد و داستان این آموزش گفته شد. سپس سوالات مربوطه کامل گردید. و پسرهای عزیز شمارش 2 تایی و 3 تایی را تا عدد 30 در دفتر مشق مانند فایل زیر انجام دادند. خانواده عدد 50 آموزش داده شد و کاربرگ عدد 50 کامل گردید و از عدد 0 تا 59 در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: پسرهای عزیزم از عدد( 0 الی 30) را بصورت شمارش 2 تایی و 3 تایی مانند فعالیت کلاس در دفتر مشق بنویسند.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی کتاب کار فارسی علوی و روانخوانی فایل دیروز از تک تک دانش آموزان پرسش گردید و تمرین گردید.
تکلیف: پسرهای گلم روانخوانی درس مهتاب صفحه ی 183 کتاب کار فارسی علوی را حتما برای اولیای عزیز بخوانند و گزارش آن در دفتر نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی درس مهتاب کامل گردید.
تکلیف: فردا پسرهای گلم از نشانه( اُاستسنا) درس خروس خوش آواز فعالیت دیکته دارند حتما تمرین شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم امروز معنا و مفهوم امانت و امانتداری را در کلاس آموختند وسپس یک نقاشی ترسیم کردند و به صورت امانت به دوست خود دادند تا با مفهوم امانت داری بیشتر آشنا شوند.
تکلیف: لطفا نقاشی که در کیف دانش آموزان به صورت امانت است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند و برای هفته ی آینده روز کلاس مهارت های زندگی همراه خود بیاورند.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: ادامه ی صفحه ی 46 و 47 از کتاب ریاضی و هوش کامل گردید.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: خانواده ی عدد 40 با جدول آموزش داده شد و کاربرگ تمرینی مربوطه انجام شد .و در دفتر مشق شمارش رو به جلو و معکوس تمرین شد.
تکلیف: از اعداد 0 تا 49 یه بار در دفتر مشق نوشته شود. و یک بار هم معکوس آن را بنویس.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل دهم و یازدهم با پسرهای عزیزم دوره شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس مهتاب از دانش آموزان پرسش گردید.روانخوانی جملات جدید نشانه( ه)تمرین شد.
تکلیف: فایل روانخوانی زیر تمرین شود فردا پرسش می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کلمات و جملات مهم نشانه ی (ه)آموزش داده شد و در دفتر تمرین شد.و نشانه دوره شد.و سرمشق کلاسی برای پسرهای غایب ارسال گردید.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی سوالات (1،2،3)انجام شود و فردا حتما کتاب فارسی علوی همراه پسر های عزیزم باشد.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت دیکته از نشانه ج گفته شد لطفا بررسی شود و فردا آورده شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه آموزش نرم افزار paint با آموزش چگونگی پیش نمایش نقاشی، نحوه چاپ نقاشی و چگونگی نمایش نقاشی در پس زمینه لپ تاپ یا کامپیوتر به پایان رسید.
تکلیف: پروژه شماره شش یعنی صفحه 52 کتاب را انجام داده و تا تاریخ 20 بهمن هم خود نقاشی را در پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید هم از صفحه کامپیوتر یا لپ تاپ خود پس از اینکه نقاشی را در پس زمینه قرار دادید عکس گرفته و همراه با نقاشی ارسال کنید یا در تاریخ 21 بهمن داخل فلش به معلم رایانه هر دو مورد را تحویل دهید. جلسه آینده آموزش اسکرچ جونیور به دانش آموزان شروع میشود. حتما نرم افزار اسکرچ جونیور را نصب کنید. دقت کنید که برای نصب و کار با نرم افزار اسکرچ جونیور نیازی نیست حتما لپ تاپ یا کامپیوتر داشته باشید و به راحتی میتوانید نرم افزار را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نیز نصب کرده و با آن کار کنید.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: حرکت های مفید برای بالا آمدن سطح مهره های سفید جهت کسب امتیاز بیشتر در بازی را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 22 و 23 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: عملیات تفریق اعداد به روش محور به دانش آموزان آموزش داده شد و برای ثبیت بیشتر روی تخته های وایت بردی تمرین شدو صفحه ی 119کتاب ریاضی آموزش و پرورش و صفحه ی 124کتاب کار ریاضی علوی کامل گردید.
تکلیف: کاربرگ تشویقی ریاضی برای پسرهای گلم که می‌خواهند آخر هفته تمرین بیشتری داشته باشند ارسال گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه ی 4 شکلی (ه )آموزش داده شد و برای ایجاد انگیزه داستان مربوطه گفته شد.و جایگاه نشانه آموزش داده شد و ترکیبات چندین بار تکرار گردید و سپس روانخوانی درس مهتاب آموزش داده شد و تمرین شد.
تکلیف: _روانخوانی درس مهتاب تمرین شود شنبه سوال می شود. _ارمغان 17 کامل شودو شنبه آورده شود. _ کاربرگ تشویقی و روانخوانی برای پسرهای عزیزم که می‌خواهند بیشتر تمرین داشته باشند از نشانه (اُ استثنا و ه ) ارسال گردید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نحوه ی نگارش نشانه ی 4 شکلی (ه) آموزش داده شد.و سرمشق های جدید در دفتر روانخوانی شد و نوشته شد.سپس دو صفحه ی کتاب درختی نشانه ( ه)کامل گردید.
تکلیف: فایل ارسال شده زیر ابتدا حتما توسط،پسرهای عزیزم روانخوانی شود سپس از هر خط دو بار نوشته شود.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
تکلیف: شنبه از نشانه ی( ج)فعالیت دیکته گفته می‌شود .حتما تمرین شود.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان نقاشی منظره را باتوجه به آموخته های خود بااستفاده از مداد رنگی نقاشی ورنگ آمیزی کردند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: