فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: آموزش صفحات 55 ،56 کتاب ریاضی با اهداف شمارش، اندازه گیری غیر استاندارد،کار با خط کش،جدول سودوکوی اعداد انجام شد .فعالیت های مربوطه در کتاب حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی فقط صفحات 59 و 62 انجام شود.و فردا همه‌ی دانش آموزان همراه خود بیاورند. کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا روز شنبه برای شروع تم جدید در خانه بماند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: علوم فصل 5 (گیاهان)با اهداف آشنایی با قسمت های مختلف گیاه و مراحل رشد دانه آموزش داده شد. و در مورد گیاهان از دانش آموزان پرسش و پاسخ صورت گرفت.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی درس توت کامل شد.
تکلیف: فایل روانخوانی ارسال شد حتما تکرارو تمرین شود فردا پرسش می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
تکلیف: فایل تند خوانی کلمات درس 1 تا 4 ارسال شد و پسرم آن را بخواند و به اولیا در دفترمشق دیکته بگوید.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: املا کلاسی نشانه ی (س)برگزار شد و دفتر املا جهت بررسی تحویل داده شد فردا امضا شده همراه خود بیاورند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش و حرکات کششی _برگزاری آزمون تعادل لک لک - آموزش سه پاس در بسکتبال (توسینه،یک سوم و پاس خرگوشی یا بلند)-بازی گروهی بسکتبال و مرور تکنیک_آموزش حرکت شنای سوئدی و تمرین ان برای جلسه بعد
تکلیف: انجام روزانه سه ست 2 دقیقه ای حرکت شنای سوئدی. اماده شدن برای آزمون (نگه داشتن خود در حالت شنای سوئدی به مدت یک دقیقه)

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: اتیکت میز غذا خوری و نحوه استفاده از کارد و چنگال و قاشق و تزیین دستمال سفره اموزش داده شد

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 53 و 54 با مفهوم الگوهای شطرنجی و عدد 4 انجام شد. اعداد 1 تا 10 مجدد 3 خط نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحات57 و 58 تکمیل شود.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی کلمات و جملات نشانه های( او،ت)تکرارو تمرین شد. روخوانی درس تاب از تک تک دانش آموزان پرسش شد.
تکلیف: با کارت ترکیب هایی که یاد گرفته شد، کلمات بی معنی بسازند. مانند(دادَ،مادا) و گزارش فعالیت در دفتر نوشته شود.همه ی دانش آموزان فردا کتاب کار فارسی علوی به همراه داشته باشند. فایل پیشنهادی دیکته ارسال شده است.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحات 47 و 48 کتاب نگارش فارسی انجام شد.کلمات جدید دو بخشی آموزش داده شد. سپس جمله سازی با کلمات در هم ریخته مانند فایل زیر در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف: با کلمات(دست،بست،دوست ،تاب،سبد) در دفتر مشق جمله سازی انجام شود. فردا از کلمات نشانه (س ) کتاب نگارش به صورت جمله املا گفته می شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز وعده های غذایی سالم و میان وعده های سالم به وسیله ترسیم نقاشی و کارتون آموختند.
تکلیف: تکلیف های کتاب در کلاس انجام می شود و کتاب کلیه دانش اموزان در مدرسه نگه داشته می شود

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار ریاضی و هوش صفحات 21،22،23 انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی آغازین تم 8 به روش مشارکتی و پرسش و پاسخ از دانش آموزان شروع شد.سپس مجدد نوشتن عدد 3 و مفهوم آن گفته شد و دانش آموزان صفحه ی 52 کتاب ریاضی راکامل نمودند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سنجش ریاضی برگزار گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه ی دو شکلی (ت غیر آخر و ت آخر )با کد (تولد)آموزش داده شد .و برای ایجاد انگیزه داستان نشانه تعریف شد. جایگاه نشانه برای دانش آموزان تفهیم شد . سپس ترکیبات و جدول دوستی گفته شد. و روخوانی درس تاب انجام شد.
تکلیف: _درس تاب روخوانی شود فردا پرسش می‌شود. _ترکیبات نشانه( ت ) ارسال شده در اتاق چسبانده شود و تکرار و تمرین شود. _کتاب کار فارسی علوی نشانه دو شکلی( ت)سوالات( 1، 2، 3)کامل شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 46 انجام شد و کتاب در مدرسه نگهداری شد. سرمشق های نشانه ی دو شکلی (ت)همراه صداکشی و جدول دوستی در دفتر مشق توسط،دانش آموزان تکمیل گردید.
تکلیف: فایل تکلیف منزل ارسال شده در دفتر مشق انجام شود.نوشتن سرمشق ها به صورت ستونی اختیاری می باشد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه مفهوم قطره چکان و نحوه ی کار با آن آموزش داده شد. همچنین پروژه شماره دو نیز در کلاس انجام شد.
تکلیف: فایل pdf که در آن دو تصویر می باشد را دانلود کرده، از هر تصویر جداگانه اسکرین شات گرفته سپس با استفاده از نرم افزار paint و با استفاده از قطره چکان و سطل رنگ آن را تکمیل و ارسال کنید. انجام این تمرین نمره امتیازی دارد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت وزیر و طرز گرفتن مهره‌های حریف با آن آشنا شدیم
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر: صفحه 6 تمرین پیاده و صفحه 7 تمرین وزیر انجام شود . کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر : صفحه 1 حرکت رخ انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی کار شد و تم (7)به پایان رسید. عدد 10 همراه چوب خط آموزش داده شد و 3 خط سرمشق داده شد. سپس اعداد 1 تا 10 دو خط نوشته شد.
تکلیف: ارمغان 8 تکمیل شود و شنبه آورده شود.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس 4 (توت )پرسش شد. روانخوانی نشانه ی های (م،س،او )نیز تکرارو تمرین شد. شنبه تدریس نشانه ی جدید داریم.
تکلیف: فایل روانخوانی ارسال شده زیر ،تکرارو تمرین شود شنبه پرسش می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: جملات به هم ریخته با دانش آموزان بصورت فایل ارسال شده زیر کار شد . سپس با کلمه های (بادام،اسب .بودم،بدبو،سبد)جمله سازی انجام شد.
تکلیف: _کتاب کار فارسی علوی نشانه ی (او)کامل شود. _جملات بهم ریخته مانند سرمشق کلاسی کار شود. با 5 کلمه دلخواه نشانه های یاد گرفته جمله سازی شود. _دیکته هرشب کارشود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: وارم آپ موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: تم 7 مرور شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 52 و قسمت سرگرمی کامل شود(نکته :صفحه ی 53 انجام نشود.و حتما فردا کتاب کار به همراه دانش آموزان باشد.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سنجش استعداد فضایی برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه (او اول ،و غیر اول)با کد (سوت )آموزش داده شد.و برای ایجاد انگیزه داستان تعریف شد.و ترکیبات (بو ،دو،مو،سو،)چندین بار تکرار شد. روخوانی درس توت خوانده شد و تکرارو تمرین گردید.
تکلیف: فایل ارسال شده در خانه چسبانده شدد و تکرارو تمرین شود. روخوانی درس توت تمرین شود پرسش می‌شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سرمشق های نشانه (او )در دفتر داده شد و توسط دانش آموزان کامل گردید. کتاب نگارش نشانه (او) کامل گردیدو تا شروع نشانه ی بعدی در خانه بماند.
تکلیف: از سرمشق های داخل دفتر مشق و جدول دوستی مجدد نوشته شود و روانخوانی کلمات نوشته کامل تکرارو تمرین شود. کتاب کار فارسی علوی نشانه ی (او)سوالات (1،2،3) کامل شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس4(نیاز مشترک) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز مشترک و حل مسئله آن،استفاده مشارکتی از وسایل،شناخت وسایل شخصی و تفاوت آن ها با نیازهای مشارکتی.فعالیت کلاسی صفحات 36 و 37 با کمک دانش آموزان انجام شد.فعالیت منزل دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 38 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: