1402/08/22
ریاضی اول
محمدی، سارا
آموزش صفحات 55 ،56 کتاب ریاضی با اهداف شمارش، اندازه گیری غیر استاندارد،کار با خط کش،جدول سودوکوی اعداد انجام شد .فعالیت های مربوطه در کتاب حل شد.
کتاب کار ریاضی علوی فقط صفحات 59 و 62 انجام شود.و فردا همهی دانش آموزان همراه خود بیاورند.
کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا روز شنبه برای شروع تم جدید در خانه بماند.
علوم اول
محمدی، سارا
علوم فصل 5 (گیاهان)با اهداف آشنایی با قسمت های مختلف گیاه و مراحل رشد دانه آموزش داده شد.
و در مورد گیاهان از دانش آموزان پرسش و پاسخ صورت گرفت.
املا اول
محمدی، سارا
املا کلاسی نشانه ی (س)برگزار شد و دفتر املا جهت بررسی تحویل داده شد فردا امضا شده همراه خود بیاورند.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش و حرکات کششی _برگزاری آزمون تعادل لک لک - آموزش سه پاس در بسکتبال (توسینه،یک سوم و پاس خرگوشی یا بلند)-بازی گروهی بسکتبال و مرور تکنیک_آموزش حرکت شنای سوئدی و تمرین ان برای جلسه بعد
انجام روزانه سه ست 2 دقیقه ای حرکت شنای سوئدی. اماده شدن برای آزمون (نگه داشتن خود در حالت شنای سوئدی به مدت یک دقیقه)
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
اتیکت میز غذا خوری و نحوه استفاده از کارد و چنگال و قاشق و تزیین دستمال سفره اموزش داده شد
1402/08/21
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب ریاضی صفحات 53 و 54 با مفهوم الگوهای شطرنجی و عدد 4 انجام شد.
اعداد 1 تا 10 مجدد 3 خط نوشته شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحات57 و 58 تکمیل شود.
فارسی اول
محمدی، سارا
روانخوانی کلمات و جملات
نشانه های( او،ت)تکرارو تمرین شد.
روخوانی درس تاب از تک تک دانش آموزان پرسش شد.
با کارت ترکیب هایی که یاد گرفته شد، کلمات بی معنی بسازند.
مانند(دادَ،مادا)
و گزارش فعالیت در دفتر نوشته شود.همه ی دانش آموزان فردا کتاب کار فارسی علوی به همراه داشته باشند.
فایل پیشنهادی دیکته ارسال شده است.
نگارش اول
محمدی، سارا
صفحات 47 و 48 کتاب نگارش فارسی انجام شد.کلمات جدید دو بخشی آموزش داده شد.
سپس جمله سازی با کلمات در هم ریخته مانند فایل زیر در دفتر مشق انجام شد.
با کلمات(دست،بست،دوست ،تاب،سبد) در دفتر مشق جمله سازی انجام شود.
فردا از کلمات نشانه (س ) کتاب نگارش به صورت جمله املا گفته می شود.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز وعده های غذایی سالم و میان وعده های سالم به وسیله ترسیم نقاشی و کارتون آموختند.
تکلیف های کتاب در کلاس انجام می شود و کتاب کلیه دانش اموزان در مدرسه نگه داشته می شود
هوش و ریاضی
محمدی، سارا
کتاب کار ریاضی و هوش صفحات 21،22،23 انجام شد.
1402/08/20
ریاضی اول
محمدی، سارا
صفحه ی آغازین تم 8 به روش مشارکتی و پرسش و پاسخ از دانش آموزان شروع شد.سپس مجدد نوشتن عدد 3 و مفهوم آن گفته شد و دانش آموزان صفحه ی 52 کتاب ریاضی راکامل نمودند.
علوم اول
محمدی، سارا
سنجش ریاضی برگزار گردید.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه ی دو شکلی (ت غیر آخر و ت آخر )با کد (تولد)آموزش داده شد .و برای ایجاد انگیزه داستان نشانه تعریف شد.
جایگاه نشانه برای دانش آموزان تفهیم شد .
سپس ترکیبات و جدول دوستی گفته شد.
و روخوانی درس تاب انجام شد.
_درس تاب روخوانی شود فردا پرسش میشود.
_ترکیبات نشانه( ت ) ارسال شده در اتاق چسبانده شود و تکرار و تمرین شود.
_کتاب کار فارسی علوی نشانه دو شکلی( ت)سوالات( 1، 2، 3)کامل شود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
در این جلسه مفهوم قطره چکان و نحوه ی کار با آن آموزش داده شد. همچنین پروژه شماره دو نیز در کلاس انجام شد.
فایل pdf که در آن دو تصویر می باشد را دانلود کرده، از هر تصویر جداگانه اسکرین شات گرفته سپس با استفاده از نرم افزار paint و با استفاده از قطره چکان و سطل رنگ آن را تکمیل و ارسال کنید. انجام این تمرین نمره امتیازی دارد.
شطرنج
حاتمی، مریم
با حرکت وزیر و طرز گرفتن مهرههای حریف با آن آشنا شدیم
کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر: صفحه 6 تمرین پیاده و صفحه 7 تمرین وزیر انجام شود .
کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر : صفحه 1 حرکت رخ انجام شود.
1402/08/17
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب کار ریاضی علوی کار شد و تم (7)به پایان رسید.
عدد 10 همراه چوب خط آموزش داده شد و 3 خط سرمشق داده شد.
سپس اعداد 1 تا 10 دو خط نوشته شد.
ارمغان 8 تکمیل شود و شنبه آورده شود.
نگارش اول
محمدی، سارا
جملات به هم ریخته با دانش آموزان بصورت فایل ارسال شده زیر کار شد .
سپس با کلمه های (بادام،اسب .بودم،بدبو،سبد)جمله سازی انجام شد.
_کتاب کار فارسی علوی نشانه ی (او)کامل شود.
_جملات بهم ریخته مانند سرمشق کلاسی کار شود.
با 5 کلمه دلخواه نشانه های یاد گرفته جمله سازی شود.
_دیکته هرشب کارشود.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
وارم آپ موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن انجام شد.
1402/08/16
ریاضی اول
محمدی، سارا
تم 7 مرور شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 52 و قسمت سرگرمی کامل شود(نکته :صفحه ی 53 انجام نشود.و حتما فردا کتاب کار به همراه دانش آموزان باشد.
علوم اول
محمدی، سارا
سنجش استعداد فضایی برگزار شد.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه (او اول ،و غیر اول)با کد (سوت )آموزش داده شد.و برای ایجاد انگیزه داستان تعریف شد.و ترکیبات (بو ،دو،مو،سو،)چندین بار تکرار شد.
روخوانی درس توت خوانده شد و تکرارو تمرین گردید.
فایل ارسال شده در خانه چسبانده شدد و تکرارو تمرین شود.
روخوانی درس توت تمرین شود پرسش میشود.
نگارش اول
محمدی، سارا
سرمشق های نشانه (او )در دفتر داده شد و توسط دانش آموزان کامل گردید.
کتاب نگارش نشانه (او) کامل گردیدو تا شروع نشانه ی بعدی در خانه بماند.
از سرمشق های داخل دفتر مشق و جدول دوستی مجدد نوشته شود و روانخوانی کلمات نوشته کامل تکرارو تمرین شود.
کتاب کار فارسی علوی نشانه ی (او)سوالات (1،2،3) کامل شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس4(نیاز مشترک) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز مشترک و حل مسئله آن،استفاده مشارکتی از وسایل،شناخت وسایل شخصی و تفاوت آن ها با نیازهای مشارکتی.فعالیت کلاسی صفحات 36 و 37 با کمک دانش آموزان انجام شد.فعالیت منزل دانش آموزان بررسی شد.
فعالیت منزل صفحه 38 انجام شود.