فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: الگوها دوباره تکرار و تمرین شد و صفحات 4 و 5 کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام شد. دانش آموزانی که امروز کتاب ریاضی همراه نداشتند داخل خانه حتما این صفحات را تکمیل نمایند.
تکلیف: پسرهای گلم فردا کتاب ریاضی آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نگاره 1 و 2 تکرار و تمرین شد. صدای اول کلمات هم آغاز(آبی و آزاده ) و کلمات هم آغاز (کیف ،کفش،کتاب)دوباره مرور شد. کارت بازی کلمات نگاره ها برای تقویت حافطه دیداری حتما انجام شد.
تکلیف: هم آغاز کلمات آبی، آزاده، کیف و کفش و کتاب با پسرهای گلم تکرار شود و سعی شود کلماتی پیدا کنند که با این کلمات هم آغاز باشند. اصلا نیاز به نوشتن نیست در حد گفتاری کافی می‌باشد.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: لوحه ی جدیدهمراه شعر تدریس شد و در دفتر لوحه ها مانند نمونه ی داخل فایل درس فارسی نوشته شد.
تکلیف: کتاب نگارش صفحات 7 و 8 انجام شود.(هر لوحه 6 عدد در خط حتما فاصله گذاری به نحوی رعایت شود که کل خط کامل شود) طبق فایل ارسال شده لوحه ها در دفتر مشقی که داخل خانه است توسط،اولیا سرمشق داده شود. فردا دفتر مشق همراه کتاب نگارش آورده شود. نمونه کار بصورت فایل فرستاده شده است.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: جلسه معارفه و آشنایی با کتاب برگزار شد. دانش آموزان جهت مرور مطالب خلاصه ای از آموخته های سال گذشته ارائه نمودند.
تکلیف: لطفا جهت سهولت استفاده،کتاب سیمی شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 8 ،9 ،10 تکمیل گردید.
تکلیف: الگو ها با وسایل بازی و وسایل داخل خانه تکرار و تمرین شود.لازم به نوشتن نیست. فردا حتما کتاب کار ریاضی آموزش و پرورش همراه دانش آموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نگاره 1 دوباره تمرین و مرور شد .نگاره 2 تدریس شد .و بازی نگاره ها انجام شد. کتاب کار فارسی نگاره 1 تکمیل گردید. لوحه جدید تمرین شد. ویس پایبن لطفا گوش داده شود. یک نمونه از لوحه کتاب نگارش فرستاده می‌شود، لطفا توجه نمایید.
تکلیف: _لوحه از صفحات 5 و 6 کتاب نگارش فارسی آموزش و پرورش انجام شود و فردا برای چک کردن تکالیف آورده شود. _کارت های نگاره 2 درست شود و بازی شود. _دانش آموزانی که دفتر لوحه نیاوردند فردا به همراه داشته باشند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: بازی های گروهی، بازی پرتاب توپی، بازی استپ مجسمه، بازی بشنو و پیدا کن انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: ریاضی تم 1با پرسش از دانش آموزان و کار گروهی تدریس شد. و صفحات 2 و 3 کتاب ریاضی تکمیل گردید.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نگاره 1 فارسی همراه با بازی عروسکی و پرسش و پاسخ گروهی و انفرادی تدریس شد.درباره اعضای خانواده آزاده صحبت شد، روخوانی کامل نگاره 1 از تک تک دانش آموزان پرسش شد.لوحه ی 1 و 2 دوباره تکرارو تمرین شد.
تکلیف: لوحه های صفحه 2.3.4 از کتاب نگارش (فارسی)از هرکدام 5 عدد نوشته شود. دانش آموزانی که امروز کتاب کار ها را با خود نیاورند ،حتما دوشنبه به همراه داشته باشند. هم چنین پسرهای گلی که امروزدفتر لوحه تابستان را نیز با خود نداشتند حتما دوشنبه بیاورند. فایل نگاره ها برای شما عزیزان ارسال شد ،حتما کارت های نگاره 1 را با همراهی پسرهای گلم درست نمایید و سعی شود برای تقویت حافطه دیدازی در خانه بازی شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: معارفه انجام شد. سپس توضیحاتی در مورد برنامه ی paint ( آشنایی با لوگو و نحوه ی ورود به برنامه ) توضیح داده شد.
تکلیف: کتاب ها ی رایانه جلسه ی بعد همراه برچسب نام و نام خانوادگی حتما همراه دانش آموزان باشد و به آموزگار تحویل داده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: