1402/08/09
ریاضی اول
محمدی، سارا
فعالیت کتاب ریاضی صفحهی 42 با هدف شناخت خط تقارن آموزش داده شد و دانش آموزان به کمک رنگ انگشتی این فعالیت را انجام دادند و سپس برای تثبیت بیشتر و درک خط تقارن با شابلون نیز این فعالیت در دفتر مشق کلاسی انجام شد.
علوم اول
محمدی، سارا
کتاب کار علوم صفحات40تا 45 انجام شد و فصل چهارم به اتمام رسید.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه جدید( م غیر آخر و م آخر) آموزش داده شد و برای ایجاد انگیزه داستان این نشانه با کد( م ماهیگیر)گفته شد سپس جایگاه نشانه م در کلمات تفهیم شد و از دانش آموزان پرسش شد .ترکیبات (ما و مَ) چندین بار تکرارو تمرین شد و
بخش و صداکشی کلمات جدید بصورت پا تخته ای آموزش داده شد سپس روخوانی درس 3 دوباره تکرار و تمرین شد و از دانش آموزان پرسش شد.
رونخوانی درس 3 حتما تکرار شود.
ترکیبات( ما و مَ)فایل فرستاده شده زیر حتما تکرارو تمرین شود.
کتاب کار درس 3 سوالات ( 1 و 2 و 3) انجام گردد. (مدت مورد نیاز 5 الی 10 دقیقه.)
نگارش اول
محمدی، سارا
سرمشق های (م غیر آخر و م آخر) و (ما، مَ، دام، بام ،مام ، باد آمد) توسط دانش آموزان در کلاس انجام شد.و سپس برای درک بیشتر ترکیبات ( ما و مَ) صداکشی این کلمات نیز آموزش داده شد و در دفتر مشق نوشته شد.
1- سرمشق های داخل دفتر مجدد نوشته شود و جدول دوستی حتما کشیده شود .
3- بخش و صداکشی کلمات (بادام ،داماد،آدَم آمَد) نیز مانند تکلیف دیروز نوشته شود.(زمان مورد نیاز 30 دقیقه)
1402/08/08
ریاضی اول
محمدی، سارا
تم 6 مرور شد و و کتاب کار علوی صفحات 46 و 47 انجام گردید.پسرهای عزیزی که با خود کتاب کار به همراه نداشتند داخل خانه حتما این صفحات
را تکمیل نمایند.
ندارند.
علوم اول
محمدی، سارا
فصل چهارم کتاب علوم با مبحث موجودات زنده و غیر زنده مجدد مرور شد و تفاوت های آنها از دانش آموزان سوال شد .
سپس صفحات 38 ، 39 و 40 کتاب کار علوم علوی انجام شد.
فارسی اول
محمدی، سارا
روخوانی کلمات نشانه ی (اَ، د) از دانش آموزان پرسش شد.و برای داشتن پیش زمینه ای در مورد نشانه جدید فردا، توضیحاتی در مورد نشانه جدید(م غیر آخر م آخر) به دانش آموزان داده شد و روخوانی درس( 3) با دانش آموزان تکرارو تمرین شد.
-روخوانی درس 3 تمرین شود فردا پرسش می شود.
املا اول
محمدی، سارا
دومین املا به دانش آموزان از نشانه های (اَ،د)گفته شد لطفا امضا شود و فردا آورده شود.
قرآن اول
محمدی، سارا
پیام قرآنی سلام علیکم مرور شد و در مورد سلام کردن توضیح داده شد و نقاشی آن در صفحه ی 21کشیده شد و توضیحاتی در مورد سوره کوثر گفته شد و سپس شعر نعمت های خدا خوانده شد.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش _آموزش پرتاب توب داخل حلقه بسکتبال -آموزش حرکت شنای سوئدی
سه ست تعادل لک لک هر ست 1 دقیقه_
سه ست نگه داشتن د حالت شنا سوئدی هر ست 1 دقیقه.
آموزش حرکات داده شده است
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز امروز به وسیله بازی و مسابقه نحوه صحیح استفاده از کلمات جادویی در جملات را آموختند.
1402/08/07
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب ریاضی صفحات (39 و 40 )با هدف شمارش الگوهای خطی و مفهوم تفریق آموزش داده شد و سوالات مربوطه انجام شد. اعداد( 1 تا 8)هر کدام یک خط وچوب خط مربوط به هر عدد ، داخل دفتر کلاسی نوشته شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحات 44 و 45 کامل شود و فردا آورده شود.
فارسی اول
محمدی، سارا
ترکیبات و کلمات مرور شد و از تک تک دانش آموزان رونخوانی کلمات پرسش شد.و کتاب کار فارسی علوی 52 و 53 انجام شد و به اتمام رسید.
حتما روانخوانی فایل فرستاده شده دیروز کار شود.فردا مجدد پرسش می شود.
نگارش اول
محمدی، سارا
سرمشق کلمات (باد و بد ،آباد، آداب،اَدَب،اَبَد)بصورت فایل زیر به دانش آموزان داده شد و از آنها خواسته شد به منطور دقت بیشتر ترکیبات کلمه ها را فقط،با رنگ قرمز بنویسند...
مثلا در آباد فقط( با )با رنگ قرمز و بقیه ی نشانه ها با مشکی نوشته شد.
کلمات فایل املا و رونخوانی که دیروز فرستاده شد حتما تکرار و تمرین شود.فردا به پسرهای عزیزم املا نشانه های
( اَ و د )گفته میشود.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز امروز به وسیله ی کارتون مهارت های زندگی رفتار صحیح در برابر رفتار اشتباه دوستانشان را آموختند و متوجه شدند که در برابر مسخره کردن، رفتار صحیح بی توجهی و نخندیدن است تا فرد متوجه اشتباه بودن رفتار خود بشود.
هوش و ریاضی
محمدی، سارا
کتاب ریاضی و هوش صفحات 18 و 19 و 20کامل گردید.
1402/08/06
ریاضی اول
محمدی، سارا
صفحه ی آغازین تم 6 به روش مشارکتی و پرسش و پاسخ از دانش آموزان آموزش داده شد.و صفحات 37 و 38 کتاب ریاضی با مفهوم جمع 5 تایی آموزش داده شد.سپس دانش آموزان برای تثبیت بیشتر مفهوم جمع 5 تایی به وسیله ی چینه های خود این فعالیت را انجام دادند.
کتاب کار ریاضی علوی صفحات 43 کامل گردد.
علوم اول
محمدی، سارا
فصل چهارم کتاب علوم با نشان دادن فیلم فندوق آموزش داده شد سپس از دانش آموزان پرسش و پاسخ در مورد فیلم دیده شد انجام گرفت .
نگارش اول
محمدی، سارا
کاربرگ نشانه ی (ب و د) در دفتر دانش آموزان چسبانده شد و انجام شد.
سپس داستان جمله سازی و مفهوم آن آموزش داده شد ...(کلمات کنار هم جمله را می سازند)
و بازی جمله سازی انجام شد.
دانش آموزان مانند فایل زیر در دفتر با کلمات(آب ،بابا ،ادب) جمله سازی انجام دادند.
جمله سازی مانند دفتر دوباره انجام شود و حتما به نکته های داخل ویس دقت نمایید. می توانید مانند فیلم ارسال شده با کارت کلمات هم جمله سازی با دانش آموزان بازی شود.
دانش آموزانی که در کاربرگ قسمت هایی را صحیح ننوشته بودند مجدد تمرین نمایند فردا حتما چک میشود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
در این جلسه مفهوم خط راست و خط خمیده و نحوه کشیدن آن ها و همچنین مفهوم سطل رنگ و کار با آن آموزش داده شد.
شطرنج
حاتمی، مریم
آشنایی با حرکت فیل و نام آنها
صفحه 2 تمرین رخ و صفحه 3 تمرین فیل انجام شود .
1402/08/03
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب کار ریاضی علوی صفحات 40 و 41 در کلاس انجام شد. و کتاب کار ریاضی در خانه بماند.عدد (7)آموزش داده شد و در دفتر مشق تمرین شد.
پسرهای عزیزم ارمغان 6 را تکمیل نمایند و شنبه با خود به همراه داشته باشند.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه ی (د)و ترکیبات آن مجدد تکرارو تمرین شد.و از همه ی دانش آموزان رو خوانی کلمات پرسش،شد.
صفحه ی 50 و 52 کتاب کار فارسی علوی انجام شود.(مدت زمان مورد نیاز 10 دقیقه)زمان آوردن کتاب کار فارسی برای بررسی اعلام می شود.
نگارش اول
محمدی، سارا
کتاب نگارش صفحات 35 و 36 کامل گردید و از تک تک دانش آموزان روانخوانی کلمات پرسش شد.
کلمات جدید(آباد، آداب،ادب)آموزش داده شد و بصورت فایل فرستاده در دفتر کلاسی سرمشق گذاشته شد و صداکشی آن نیز انجام شد.
پسرهای عزیزم دوباره سرمشق های داخل کلاس را بنویسند و حتما موقع نوشتن بخوانند و صداکشی آن ها را نیز مانند دفتر کلاسی انجام دهند.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
درابتدا مروروگفتگودرباره داستان جلسه پیش انجام شد.
سپس بچه ها تصویرسازی داستان را روی کاغذ نقاشی کردند.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.