1403/01/20
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب کار ریاضی علوی صفحات 163.164 کامل گردید.
علوم اول
محمدی، سارا
دانش آموزان به وسیله پرسش و پاسخ با فصل 14 علوم(از گذشته تا آینده)آشنا شدند و در مورد تکامل زندگی صحبت شد.
نگارش اول
محمدی، سارا
جدول تشخیصی نشانه های (ض،ذ،ز)در دفتر مشق نوشته شد و تمرین گردید.
با کلمه های(حوض،مریض،حضرت،رضا،وضو،ریاضی)
فعالیت جمله سازی انجام شود.
املا اول
محمدی، سارا
فعالیت دیکته از نشانه ی (ع)گفته شد حتما بررسی شود و اشکالات کار شود.
قرآن اول
محمدی، سارا
لوحه 28 الی 32 آموزش داده شد و تمرین تکرار گردید.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیزم امروز مدیریت هیجانات ناخوشایند را به وسیله بازی آموزش دیدند و مراقبت از محیط زیست را تمرین کردند.
تمارین کتاب تا پایان صفحه ی 55 انجام شد و دانش آموزانی که علاقه دارند میتوانند کاردستی مواظبت ازمحیط زیست و حیوانات را بسازند. عزیزانی که امروز کتاب همراه خود نیاورده بودند حتما فردا به مدرسه تحویل دهند.
1403/01/19
فارسی اول
محمدی، سارا
روانخوانی نشانه ی (ح )از کتاب کار فارسی علوی از تک تک دانش آموزان پرسش شد.سپش،روانخوانی نشانه ی (ض) از کتاب کار علوی تمرین شد و خوانده شد.
پسرم از روانخوانی صفحه ی (243)کتاب کار فارسی علوی به پدر یا مادر در دفتر مشق دیکته بگوید.
نگارش اول
محمدی، سارا
کتاب کار فارسی علوی نشانه( ض)کامل گردید.
فعالیت املا از درس علی و معصومه، نشانه ی(ع)گفته می شود.توجه:روانخوانی درس علی و معصومه حتما انجام شود و کلمات گفته شده در سرمشق نشانه ی (ع)تمرین شود.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیزم امروز مدیریت هیجانات ناخوشایند را آموزش دیدند.
دانش آموزانی که علاقه دارند میتوانند کاردستی مواظبت ازمحیط زیست و حیوانات را بسازند. عزیزانی که امروز کتاب همراه خود نیاورده بودند حتما فردا به مدرسه تحویل دهند.
هوش و ریاضی
محمدی، سارا
کتاب ریاضی و هوش صفحات 58 الی 63 آموزش داده شد و کامل گردید.
1403/01/18
ریاضی اول
محمدی، سارا
صفحه ی آعازین تم 23 به وسیله ی پرسش و پاسخ از دانش آموزان شروع شد.و صفحات156.157.158 با هدف الگوهای 8 تایی و جمع و تفریق ذهنی کامل گردید.
کتاب کار ریاضی علوی سوال( 1 )کامل گردد.
علوم اول
محمدی، سارا
به منظور تدریس فصل جدید در جلسات بعدی فصل های قبلی مرور گردید.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه ی دو شکلی (ض)با کد (رضا)تدریس،شد و برای ایجاد انگیزه فیلم ضامن آهو گداشته شد.و ترکیبات تدریس شدو روانخوانی درس رضا آموزش داده شد و تمرین شد.
روانخوانی درس رضا تمرین شود فردا پرسش میشود.فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار فارسی به همراه داشته باشند.
نگارش اول
محمدی، سارا
سرمشق های جدید نشانه ی (ض)نوشته و خوانده شد.کتاب نگارش درس رضا کامل گردید.
1_از روی سرمشق های داخل کلاسی یه بار دیگر نوشته و خوانده شود.
2_از روی درس رضا یک بار در دفتر مشق نوشته شود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
در این جلسه دانش آموزان با بلوک های اسکرچ جونیور آشنا شدند و پروژه شماره یک یعنی حرکت ماشین در خیابان توسط دانش آموزان انجام شد.
شطرنج
حاتمی، مریم
مات پلکانی را یاد گرفتیم.
تمرین صفحه 30و 31انجام شود.
بازی انجام شود.
کتاب آورده شود.
1403/01/15
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب کار ریاضی صفحات 158 و 159 کامل گردید و تم 22 به اتمام رسید.
ارمغان 24 کامل شود و شنبه آورده شود.دانش آموزان غایب حتما تم 22 را کامل کنند.
فارسی اول
محمدی، سارا
کتاب کار فارسی علوی نشانه (ح) کامل گردید. روانخوانی درس حلزون از کتاب کار فارسی علوی تمرین شد.روز شنبه نشانه ی جدید تدریس خواهد شد لطفا از غیبت غیر موجه خودداری شود.
روانخوانی صفحه ی 237 تمرین شود شنبه پرسش می شود.و به سوالات صفحه ی بعد پاسخ داده شود.دانش آموزان غایب کتاب کار نشانه ی( ح)را کامل کنند،شنبه بیاورند.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
اجرای کار گروهی خانه بادکنک ای با رنگ آکرلیک انجام شد .
درابتدا با مدادرنگی طراحی خانه را انجام داده سپس با استفاده از رنگ های آکرلیک و وسایل دورریختنی بادکنک هارابه آن اضافه کردند.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
وارم آپ موزیکال و بازی حرکتی هدفمند جهت تقویت حرکات پایه انجام شد.
1403/01/14
علوم اول
محمدی، سارا
فصل 13( آهن ربا ) با پرسش و پاسخ دوره گردید.
فارسی اول
محمدی، سارا
فعالیت روانخوانی از متن داستانی مجله رشد انجام گردید.
فردا کتاب کار فارسی علوی آورده شود.