1404/08/07
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی علوی یک صفحه انجام شد.
کتاب ریاضی زنیوری و کتاب کار ریاضی علوی در مدرسه است.
روز شنبه قیچی و چسب همراه بچه ها باشد.
علوم اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
مبحث حواس پنچگانه با نمایش انیمیشن مرور شد.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
روانخوانی کلمات دا، دَ،داد ،باد،بابا آب تمرین و تکرار و پرسش کلاسی شد.
تکلیف:
روز شنبه10 آبان دفتر مشق ،دفتر دیکته علوی ،کتاب کار فارسی علوی همراه گل پسرها باشد.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
سه صفحه درس باد در کتاب درختی کامل انجام شد.
کتاب نگارش درختی به گل پسرها تحویل داده شد،دفتر مشق توسط آموزگار بازخورد داده شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی53 و 54 کامل انجام شود.
ارمغان 4 انجام شود و روز شنبه همراه گل پسرها باشد.
روزشنبه اولین دیکته کلاسی گرفته می شود، حتما دفتر دیکته علوی همراه دانش آموزان باشد.
کلمات دیکته کلاسی( آب ،بابا،آبا،باب،بابا آب،آ اول ا غیر اول،دوشکل ب)در منزل تمرین و تکرار شود.
قرآن اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
جشن باشکوه قرآن برگزار شد و هدایا به گل پسرها داده شد.
شطرنج
مدرس:
کشه فراهانی، سعیده
فعالیت:
صفحه 5 کتاب تدریس شد .
تکلیف:
در خانه صفحه 5 حل شود.
دانش آموزان لطفا برای جلسه آینده کتاب همراه داشته باشند .
مهارت اجتماعی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز اتیکت غذاخوری پارت اول ( آداب صحیح غذا خوردن ، با دهان بسته و بی صدا غذا جویدن ، تعریف کردن از غذا ، تشکر کردن از آشپز ، خوردن غذایی که دوست نداریم ، تمیز غذا خوردن و...) را به وسیله ی کارتون آموزش دیدند.
1404/08/06
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ادامه ی تم 5 مبحث( الگو ،ویترین) تدریس و فعالیت مربوط به آن در کتاب ریاضی زنبوری انجام شد.
کتاب کار ریاضی علوی سه صفحه انجام شد.در ضمن کتاب کار ریاضی علوی در مدرسه است.
مسابقه ی آقای ریاضی در کلاس برگزار شد.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
نشانه جدید (د) همراه با داستان و شعر و ورود مهمان به کلاس (خانم دکتر )معرفی شد،سپس کتاب فارسی گلی درس باد روانخوانی شد و با کلمه سازی جایگاه نشانه در کلمات مشخص شد.
ایجاد انگیزه نشانه (د)به گل پسرها تحویل داده شد.
تکلیف:
روانخوانی درس آب ،ابر،باران ،باد تمرین و تکرار شود.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
دانش آموزان با شکل نوشتاری نشانه ی (د)آشنا شدند و قسمت یک مداد در کتاب درختی صفحه ی اول انجام شد.
تکلیف:
فردا چهارشنبه کتاب فارسی گلی ،دفتر مشق همراه گل پسرها باشد.کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 51 و 52 انجام شود.
فرزندم یک صفحه زیبانویسی در دفتر مشق را با دقت بخوان و بنویس .
دیکته شب فراموش نشود.
مهارت زندگی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز مهارت رعایت بهداشت و تنظیم ساعت خواب به ساعت 9 شب جهت بهبود کیفیت خواب و سرحال بودن درمدرسه را به وسیله ی داستان و نقاشی آموختند.
تکلیف:
به کمک بزرگترها ساعت خواب شب و بیدارشدن صبح خود را در یک هفته در جدول یادداشت کنن تا در کلاس تشویق شوند.
1404/08/05
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ادامه ی تم 5 دوصفحه فعالیت خواسته شده ی کتاب زنبوری انجام شد. (مفهوم کم کردن و جدول شگفت انگیز )
درضمن کتاب ریاضی زنبوری در مدرسه است.
علوم اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کتاب کار علوم علوی فصل دوم کامل انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
دو صفحه روان خوانی درس باران و ابر در کتاب روانخوانی علوی (جایگاه نشانه ،بخش کردن)انجام شد.
تکلیف:
فردا سه شنبه کتاب فارسی گلی ،دفتر مشق ،کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش آموزان باشد.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
قسمت یک مداد درس اَبر در کتاب نگارش درختی سه صفحه انجام شد.
دفتر های مشق و کتاب کار فارسی علوی توسط آموزگار بازخورد زده شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی صفحه 49 و 50 کامل انجام شود.
هر روز دیکته در منزل همراه با تاریخ گرفته شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
جهانگیری، بهاره
فعالیت:
چالش واکنشی:
این نوع بازیها معمولاً برای هماهنگی گروهی، افزایش تمرکز، حس همکاری و نشاط طراحی میشوند.
نمونهای از آن بازیهایی مثل:
«بازی دست به دست» (برای هماهنگی حرکتی و تمرکز شنیداری)
«بازی مربی بگو» (شبیه Simon Says در انگلیسی، جایی که فقط اگر مربی گفت باید حرکت انجام بشه)
یا بازیهای گروهی که به اعلام مربی انجام میشوند.
چوبک وحلقه:
اهداف آموزشی:
تقویت تمرکز، هماهنگی و دقت شنیداری از طریق بازی ریتمیک.
ایجاد هماهنگی بین حرکت بدن و موسیقی.
تمرین کار گروهی و رعایت نوبت در فعالیت جمعی.
پرورش حس ریتم، نظم حرکتی و شمارش موسیقایی.
افزایش شادی، انرژی و اعتمادبهنفس از طریق حرکت و موسیقی..
هوش و ریاضی
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
فعالیت چهارم کتاب هوش دوصفحه انجام شد.
آزمایشگاه
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
حواس پنجگانه همراه با بازی ارزیابی و مرور شد.
1404/08/04
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ادامه ی تم 5 ( مبحث کم کردن ) با کمک ابزار و شعر تدریس شد،سپس دانش آموزان با الگوی خطی آشناشدند و فعالیت کتاب ریاضی زنبوری را انجام دادند.
تکلیف:
کتاب ریاضی زنبوری در مدرسه است.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
نشانه دوشکلی( اَ اول و غیر اول )که صدا کشیده دارد همراه با داستان و شعرتدریس شد ،و دانش آموزان به نشانه جدید خوش آمد گفتند،همراه با نمایش فلش کارت جایگاه نشانه در کلمه تمرین و تکرار شد،بعد وارد کتاب فارسی گلی شدیم درس اَبر روان خوانی شد و گل پس ها دور کلماتی که نشانه جدید را داشت خط بسته کشیدند.
در ضمن جشن آب در مدرسه برگزار شد،به همین مناسبت هدایایی به مناسبت این جشن به گل پسرها داده شد.
تکلیف:
فردا دوشنبه کتاب فارسی علوی برای بازخورد آموزگار ،کتاب روان خوانی علوی (کلمه های کوچک ،داستان های بزرگ)،دفتر مشق،فارسی گلی همراه دانش آموزان باشد.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
در دفتر مشق شکل نوشتاری نشانه جدید تمرین و تکرار شد و تصویر انار (ایجاد انگیزه )رنگ آمیزی شد.سپس وارد کتاب نگارش درختی شدیم قسمت دو و سه مداد هرسه صفحه درس اَبر را انجام دادیم.
کتاب نگارش درختی در مدرسه است.
ارمغان 3 به گل پسرها تحویل داده شد.
تکلیف:
پسرم یک صفحه زیبانویسی در دفتر مشق را بادقت بخوان و بنویس،کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 47 و 48 انجام شود. دیکته در منزل از کلمات( آب ،بابا،آبا،باب ،با) حتما گرفته شود .
هنر اول
مدرس:
طبیعت شناس، الهام
فعالیت:
نقاشی نقشه گنج انجام شد.(هدف:تقویت خلاقیت و توانایی بازی سازی)
سواد مالی
مدرس:
ربیعی، پریسا
فعالیت:
درس4(نیاز مشترک) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز مشترک،استفاده مشارکتی از وسایل،بررسی تفاوت های اقلام شخصی با مشارکتی و تقویت همدلی. فعالیت کلاسی با مشورت دانش آموزان انجام شد. تکالیف بررسی شدند.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 28 انجام شود.
1404/08/03
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
تم 5 دو صفحه (مبحث انتقال و اضافه شدن )در کتاب ریاضی زنبوری انجام شد.
کتاب ریاضی زنبوری در مدرسه است.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
جدول بخش و صدا نویسی تدریس شد ، سپس روانخوانی کلمات بابا ،آب ، آبا ،باب انجام شد و در جدول بخش و صدانویسی تمرین و تکرار شدند.
به مناسبت یاد گرفتن کلمه ی بابا ،گل پسرها یادگاری زیبا با خط خودشان برای تشکر از باباهای مهربان تهیه کردند و همراه خود به منزل آوردند.
در ضمن فعالیت گنجینه (قصه گویی)با هدف تقویت شنیداری و درک مطلب انجام شد ،برای ایجاد انگیزه به داوطلبین که سوالات را پاسخ دادند کارت امتیاز داده شد.
تکلیف:
روان خوانی کلمات بابا ،آب ،باب،آبا در منزل تمرین و تکرار شود.
درضمن فردا یکشنبه 4 آبان جشن آب برگزار می شود.
فردا یکشنبه کتاب فارسی گلی ،دفتر مشق همراه گل پسرها باشد.
امروز یکشنبه 3 آبان ساعت 17 عصر در پرتال علوی وبینار کودکی ،آموزش ،یادگیری با هدف ارتقای آموزش خانواده به صورت آنلاین برگزار می شود.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
سه صفحه ی فعالیت کتاب درختی درس باران کامل انجام شد.
کتاب نگارش درختی در مدرسه است.
تکلیف:
یک صفحه ی زیبانویسی انجام شود.
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 45 و 46 کامل انجام شود.
استعداد حرکتی ورزشی اول
مدرس:
کلهر، محدثه
فعالیت:
موارد زیر انجام شد:
- حرکات و تمرینات گرم کردن
- تقسیم دانش آموزان به دو گروه و بازی مجسمه
هدف: سرعت،سرعت و عکس العمل،هماهنگی اعصاب عضله
- انجام حرکات مارپیچ با استفاده از موانع
هدف: تقویت قدرت عضلانی
- تقسیم دانش آموزان در قالب دو و سه تیم و انجام بازی فوتبال
هدف: شادابی و جذب دانش آموزان
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه پسرهای قشنگم پروژه شماره یک کتاب یعنی نقاشی بادبادک با خط راست، خط خمیده و سطل رنگ را به صورت گروهی انجام دادند.