فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: شبرنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش عدد 10 انجام شد /جدول نظام دار برای اعداد 2و3 آموزش داده شد /صفحه ی 79 کتاب ریاضی تم 12 انجام شد .
تکلیف: پسرم جدول نظام دار 2و3 را با مقوا طبق نمونه ارسال شده درست کن وسپس با استفاده از حبوبات -مهره - چینه .....جمع های ترکیبی اعداد 2و3 را انجام بده /سپس در دفتر مشق این بار با اعداد انجام بده .صفحه ی98 و 99 کتاب ریاضی علوی را کامل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: اِ ربط با کد اِ جادویی یا دوستی در کلاس آموزش داده شد.کتاب نگارش صفحه ی 63 انجام شد به جز سوال 3
تکلیف: پسرم کلمات مدادِ امین - آسمانِ آبی _ سیبِ سارا _ ایرانِ من -دستِ آزاده _سبدِ توت - هر یک را بخوان و از هر کدام یک خط بنویس اِ جادویی را حتما با رنگ قرمز مشخص کن / یک املا بنویس /صفحه ی 100و 101 کتاب فارسی علوی را کامل کن در صفحه ی 100 کلمات دانه ای و مدرسه ای را ننویس تا آموزش داده شود .

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 22 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: رسم آدم برفی و تمرین save و save as

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 11 کتاب ریاضی کامل انجام شد /مفهوم تساوی و کمتر و بیشتری با داستان آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم صفحاتی که امروز در کلاس انجام شد را بررسی و کامل کن /مفهوم تساوی و کمتر و بیشتر را در منزل با استفاده از چینه و چوب خط -اسباب بازی -میوه -.......تمرین کن و مانند یک معلم توضیح بده ارسال فیلم دلخواه می باشد اما عکس اجباری است /کتاب ریاضی علوی صفحات 94 تا 97 را کامل کن .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: فیلم فندق فصل ششم ارسال شده حتما ببین /کتاب علوم علوی صفحات 59 تا 65 را کامل حل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کلمات دبستان /تازه /مدرسه در کلاس بخش و صدا کشی شد/ جایگاه های هر 4 شکل نشانه اِ با مثال در کلاس نوشته و بخش و صدا کشی شد . مسابقه روانخوانی انجام شد .
تکلیف: پسرم فعالیت های دفتر و کتاب که در کلاس انجام شد را بررسی و کامل کن .فایلی که برای شما ارسال شده را بخوان و به سوالات پاسخ بده (دوره درس 5و6 )-یک املا از تمام کلمات و جملات درس 5و6 کتاب نگارش بنویس /باهر یک از کلمات دانه-مداد-انسان - جمله بنویس /هر یک از جملات زیر را 1مرتبه بخوان و بنویس : زِمِستان سرد است . آزاده در مدرسه بود . این سبزی تازه نیست .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی انار اموزش داده شد
تکلیف: لطفا کاردستی انار ارسال شود

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی صفحات 90 -91-92 را انجام بده .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه اِ ِ تدریس شد / اشنایی با جایگاه نشانه ها با مثال و تصویر/کلمات جدید بخش و صدا کشی شد /رو خوانی درس استخر انجام شد .
تکلیف: پسرم تکلیف آفلاین که ارسال شده را کامل انجام بده /برای هر چهار شکل نشانه اِ یک مثال بزن و نقاشی آن را بکش اگر میتوانی کلمه ان را هم بنویس /با خمیر چهار شکل نشانه را درست کن و با صدای بلند هر یک را معرفی کن برای مامان و بابا /درس استخر در کتاب فارسی خوانداری را کامل بخوان / فایل جمله خوانی و داستان برای شما ارسال شده حتما بخوان .یک املا به مامان یا بابا بگو و خودت آن را تصحیح کن .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی 83 تا 89 را کامل انجام بده .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: سوالات آفلاین علوم ارسال شد .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: املا در کلاس گفته شد / جمله سازی انجام شد /کاربرد کلمات اشاره این و آن در جمله آموزش داده شد /کتاب فارسی خوانداری صفحات 46 و 47 شعر ای ایران با فایل صوتی انجام شد .
تکلیف: پسرم املا مواردی که به شما اعلام شده در جدل صحیح کلمه را بنویس و تمرین کن حتما. صفحه ی املا یی که امروز نوشتی را تزیین کن /فایل روانخوانی دوره ای تا نشانه ن ارسال شده بخوان و تمرین کن /فایل جمله خوانی -جدول -داستان -ارسال شده را بخوان و امیدوارم لذت ببری /یک املا بنویس /کلمات تیر انداز -زیر انداز -می ایستم را در دفتر بخش و صدا کشی آن را انجام بده .فارسی علوی صفحات 97 تا 99 را کامل انجام بده .
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: صفحات 80 -81 -82 کتاب ریاضی علوی حل شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: صفحات 94 تا 97 سوال 8 در کتاب فارسی علوی حل شود .
تکلیف: صفحاتی که انجام شده را بررسی و تاریخ داشته باشد /با هر یک از کلمات میز -سوزن -می دوزد - جمله بساز /کتاب فارسی نگارش درس 1تا 5 را کامل دوره و تمرین کن فردا املا تا پایان درس 5 داریم /یک املا از درس 1تا 5 بنویس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: