فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث ساعت تمام، بین، گذشته و مانده در ساعت در کلاس مرور و تمرین شد. کاربرگ ساعت انجام شد. ارزشیابی تشخیصی جهت تشخیص نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درست نویسی فارسی و عدد نویسی ریاضی انجام شد.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان تحویل گرفته شد، دفاتر در کلاس نزد آموزگار خواهد ماند، دانش آموزانی که در روزهای گذشته غایب بودند برای تکمیل کاربرگ ها دفاتر آن ها تحویل داده شد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ریتم دوتا لیوان سه تا پا انجام و تمرین شد، سرود مادربزرگ مهربون پدر بزرگ خوش زبون در کلاس تمرین شد.
تکلیف: این سرود در خانه با دانش آموزان تمرین شود. لینک سرود:https://www.aparat.com/v/5JZqV

نمایش خلاق

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: در کلاس نمایش خلاق با پسران هنرمند دوم فضانوردان در خصوص تفاوت نمایشنامه خوانی و روخوانی ،بیان حس خوانش دیالوگ ها با همکاری بچه ها تمرین شد.نمایش (اون پایینو نگاه کن) تمرین و گروه بندی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسران هنرمندم فایل ارسال شده را مطابق نقش خودنمایش نامه خوانی کنند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث تفریق بررسی و تکرار و تمرین شد، کاربرگ این قسمت انجام شد. در صورت تمایل برای صحبت کردن با معلم و یا داشتن سوال می توانید در ساعت های مقرر که در برنامه هفتگی به صورت حضوری یا تلفنی مشخص شده با روابط عمومی مدرسه هماهنگ کنید.
تکلیف: کاربرگ مربوط به مبحث تفریق بارگذاری شده است. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ریتم دو تا دست، سه تا پا تکرار و تمرین شد و سرود مادربزرگ مهربون، پدر بزرگ خوش زبون با دانش آموزان تمرین شد. در صورت تمایل برای صحبت کردن با معلم و یا داشتن سوال می توانید در ساعت های مقرر که در برنامه هفتگی به صورت حضوری یا تلفنی مشخص شده با روابط عمومی مدرسه هماهنگ کنید.
تکلیف: سرود در اوقات فراغت در منزل با دانش آموزان تمرین شود. لینک سرود : https://www.aparat.com/v/R41oV

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث جمع نظام دار یا پلاک دار در کلاس بررسی و کاربرگ مربوط به آن انجام شد. دفاتر فارسی دانش آموزان فردا تحویل داده خواهد شد. کاربرگ مربوط به مبحث جمع نظام دار در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند فایل ارسالی مربوط به مبحث جمع نظام دار را مطالعه و تمرین کنند. این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث صداهای چندشکلی مرور و تمرین شد و کاربرگ مربوط به این مبحث انجام شد. دفاتر فارسی دانش آموزان فردا تحویل داده خواهد شد. کاربرگ مربوط به مبحث صداهای چند شکلی در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند فایل ارسالی مربوط به مبحث صداهای چندشکلی را مطالعه و تمرین کنند. این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: