فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیای گرامی می رسانم: با توجه به شرایط آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در روزهای آلوده، تصمیم بر این گرفته شد که کتاب های درسی و علوی در منزل بماند و آموزگار روزانه کتاب های مورد نیاز روز بعد را در پرتال اعلام نماید. سپاس از همراهی شما عزیزان

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: فعالیت و خلاق باش صفحه‌ی 41 (مبحث روابط بین اشکال، تانگرام) آموزش داده و حل شد. کار در کلاس صفحه‌ی 63 کتاب کار ریاضی علوی حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه‌ی 64 و 65 کتاب کار ریاضی علوی حل شود. کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی علوی برای روز شنبه 5 آذر ماه آورده شود.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: آموزش درس 5 (پیام رمز را پیدا کن 1) تکمیل شد.
تکلیف: کتاب کار علوم علوی برای روز شنبه 5 آذر ماه آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: بخش حکایت، خوش اخلاقی درس 6 (کوشا و نوشا) تدریس شد و لغات دشوار معنی شد. درس 6 پایان یافت.
تکلیف: برای روز پنج شنبه پیک ارمغان شماره 7 حل شود‌. کتاب کار فارسی علوی و دفتر تکلیف برای روز شنبه 5 آذر ماه آورده شود.

نگارش دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: سوال 2 و 3 صفحه‌ی 44 و 45 و سوال 2 صفحه‌ی 46 حل شد.
تکلیف: تکلیف روز چهارشنبه: سوال 4 صفحه‌ی 44 و 45 و سوال 1 صفحه‌ی 46 کتاب نگارش حل شود. توجه بفرمایید: کتاب نگارش برای روز یکشنبه 6 آذر ماه آورده شود.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیای گرامی می رسانم: با توجه به شرایط آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در روزهای آلوده، تصمیم بر این گرفته شد که کتب درسی و کتب علوی در منزل بماند و آموزگار روزانه کتب مورد نیاز روز بعد را در پرتال اعلام نماید. سپاس از همراهی شما عزیزان

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: فصل 3(اشکال هندسی)، تفاوت و تشابه اشکال (مربع، مستطیل) و (مثلث ها) و (شش ضلعی ها) تکرار و تمرین شد. جمع و تفریق به روش فرایندی یادآوری شد.
تکلیف: در دفتر تکلیفت با خط کش خوشگلت یک مربع و یک مستطیل رسم کن و تفاوت و شباهت هایش را بنویس. حالا یک دایره ، یک شش ضلعی و یک مثلث با خط کش فقط رسم کن و تعداد ضلع های آن ها را در کنارشان بنویس.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: درس 5 (پیام رمز را پیدا کن 1) تکرار و مرور شد. بخشی از کلیپ آموزشی نمایش داده شد.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: بخش واژه سازی درس ششم تکرار و تمرین شد.
تکلیف: املا دان و تمرین صفحه‌ی 50 و صفحه ی 51 کتاب کار فارسی علوی حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: