فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های ایستگاهی خلاق با هدف بهبود تقویت جسمانی و تقویت تمرکز.

چوب جادویی

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: ساخت گروهی بادبادک‌های رنگی انجام شد.
تکلیف: پسران عزیزمان برای اردوی فردا با حوله و یک دست لباس اضافه و کیف خوراکی سبک حضور پیدا کنند و می توانند تفنگ آب پاش به همراه داشته باشند. روی تفنگ ها حتما با ماژیک اسم نوشته شود. پسرهای خلاق کلاس دوم می توانند از تفنگ آب پاش های دست ساز خود ( با بطری آب و ... ) نیز استفاده نمایند.

علوم دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: آشنایی با خاصیت آهن‌ربا و اشکال مختلف آن انجام شد. بازی جذاب ماز برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: آشنایی با اِ ربط و ی میانجی به صورت گروهی انجام شد.

هنر دوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی هیولا با آبرنگ انجام شد.ابتدا طرح اصلی و تصویرسازی انجام و سپس با آبرنگ رنگ شد.
تکلیف: هفته آینده آبرنگ -مقوا سفید-لیوان و دستمال پارچه ای همراه پسرم باشد.

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: مبحث الگوی هندسی و عددی با هدف کشف رابطه بین الگوها در کلاس به صورت گروهی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: داستان‌خوانی با عروسک انگشتی در کلاس انجام شد.

پرتال هوش

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: مبحث آی کیو پازل با هدف تقویت دقت و هوش به صورت گروهی انجام شد.

هنر دوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
تکلیف: برای هفته آینده ملزومات هنر شامل یک عدد مقوای سفید - آبرنگ - لیوان یک بار مصرف و دستمال همراه پسرم باشد.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی فوتبال

چوب جادویی

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: کاردستی‌های چوبی رنگین کمان و حیوان کوچولو به صورت گروهی ساخته شد.

ریاضی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: مبحث عدد نویسی و جدول ارزش مکانی به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: به اطلاع اولیای عزیز می رساند روز چهارشنبه مدرسه طبق روال دایر بوده و فعالیت های آموزشی طبق برنامه ی روز سه شنبه، انجام خواهد شد.

فارسی دوم

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: بازی ساخت کلمه با حروف درهم ریخته به صورت گروهی انجام شد.

پرتال هوش

مدرس: الهامی راد، مینا
فعالیت: بخش ریاضیدان با مبحث پیدا کردن عددهایی که جمع آن‌ها 10 می‌شود انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: