فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مداد رنگی

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: "ِ" ربط مجدد توضیح داده شد. دیکته در کلاس گفته شد.
تکلیف: صفحات 102 و 103 از کتاب کار علوی را کامل کنید. املای خورشیدی بنویسید(در میانه هر چهار نشانه ی اِ، در گل بعدی هر چهار نشانه ی ای و در گل آخر نشانه ی ز باشد. هر گل هم 5 گلبرگ داشته باشد کافی ست) روانخوانی فایل های ارسالی را تمرین کنید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
تکلیف: ویس روانخوانی فایل زیر را برایم ارسال کنید.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی یلدایی انار و هندوانه آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: جلسه 14رعایت قوانین آموزش ورعایت قوانین به صورت کلیب واسلایددرمدرسه وکلاس چالش کشیدن تفکرات بچه ها
تکلیف: تکمیل ص34و35 با یک نقاشی دومورد از قانون های کلاس درس را نشان دهید.ودریک جمله بنویسید اگر قانون کلاس را رعایت نکنیم چه اتفاقی میفتد ممنونم دسته گل من

هوش و ریاضی

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: صفحات 33و34و35 از کتاب حل شد.
تکلیف: صفحه ی 36 را حل کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: آموزش حیوانات وبچه ها داده شد.
تکلیف: 1.فایل آفلاین آموزشی را گوش کرده،تمرین وتکرار داشته باشید. 2.شعر راحفظ کنید و برای من درقالب ویس بفرستید.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: تم 12 از کتاب کار علوی در کلاس حل شد.
تکلیف: کتاب کار علوی را تا انتهای صفحه ی 107 کامل کنید.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: آشنایی با "ِ ربط" صورت گرفت. صفحه ی 63 از کتاب نگارش کامل شد.
تکلیف: صفحات 100و 101 از کتاب کار علوی را کامل کنید.5 ترکیب بنویسید و در آن ها از "ِ ربط " استفاده کنید.(مثل سبدِ توت، سیبِ زرد و...)

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: تم 12 کتاب آموزش و پرورش کامل شد.تمرینات بزرگتر،کوچکتر،جدول نظام دار در کلاس حل شد.
تکلیف: صفحات 98،99،100،101 از کتاب کار علوی را حل کنید.

علوم اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: فصل 6"زمین خانه ی پر آب ما" تدریس شد و در کلاس درباره ی آن صحبت شد.
تکلیف: ویس تکالیف در کانال کلاسی بارگذاری شد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: لغات "ه" آخر تنها و چسبان تدریس و تمرین شد. روانخوانی کار شد.
تکلیف: صفحات 61و62 از کتاب نگارش را کامل کن. یک جدول مثل جدول فایل ارسالی بکشید و برای ه آخر چسبان و ه آخر تنها 5 مثال بنویسید و به صورت شفاهی بخش و صداکشی کنید. یک دیکته بنویسید. برای فردا کتاب کار ریاضی علوی ، نگارش و فارسی آموزش و پرورش و دفتر همراه گل پسرها باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: 1.دوره شمارش اعداد انجام شد. 2.آموزش نوشتاری اعداد 1و2 انجام شد. 3.آموزش شمارش اعداد 1تا 20 کامل شد.
تکلیف: 1.ویدیو آموزشی را نگاه کرده،تمرین وتکرار داشته باشید.(شمارش 1تا20 الزامی است.) 2.کتاب jolly1, jolly2,صفحه 23 هر دوکتاب را کامل کنید.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: تم 12 کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا صفحه ی 81کامل شد. مبحث بزرگتر و کوچکتر و علامت آن تدریس شد.جدول نظام دار عدد 6 گفته شد.
تکلیف: جدول نزام دار برای اعداد 5 و6 بکش. یک خط عدد 9 بنویس. یک خط از یک تا 9 بنویس.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نشانه ی اِ تدریس شد. بخش و صداکشی و جمله سازی تمرین شد.
تکلیف: طبق ویس ارسالی تکالیف را انجام دهید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 21 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: رسم آدم برفی و تمرین save و save as

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
تکلیف: صفحات 94و95و96 از کتاب کار علوی را کامل کنید.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: مسابقه ی روانخوانی برگزار شد. کتاب کار علوی تا صفحه ی 97 حل شد.
تکلیف: صفحات باقی مانده ی کتاب کار علوی را کامل کنید.صفحه ی60کتاب نگارش را کامل کن. یک دیکته بنویس. روانخوانی جملات مسابقه را تمرین کن و فیلم یا ویس روانخوانی ات را برایم ارسال کن.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: