فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور مجدد مبحث ساعت در بعد از ظهر، نحوه ی تبدیل ساعت ها به قبل و بعد از ظهر، همراه با نکات مهم در صفحه ی 17 نوشته و تمرین صفحه ی 18 سوال اول در کلاس انجام شد.حل صفحات و نکات صفحات 16 تا 18 ارسال شد.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 18 کتاب درسی را تا سوال 4 کامل بنویس،حل این صفحه ارسال شده،لطفاً اول دانش آموز حل کند،سپس با پاسخ ارسالی چک کند.جهت کلاس های فردا کتاب درسی ریاضی،کتاب کار علوی و ارمغان شماره ی 4 جهت رفع اشکال همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 2 خوراکی ها و هرم غذای و گروه بندی آن ها مرور شد . فواید هرکدام از گروه ها برای بدن دوباره توضیح داده و تکرار شد . دانش آموزان پای تخته آمدند و سوالات صفحات 20 و 21 و 22 را حل کردند .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف و هم معنی درس دوم انجام شد. کتاب فارسی علوی دو صفحه اول درس دوم انجام شد. دفتر های فارسی جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.
تکلیف: فردا حتما کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا تصحیح شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود و فردا خود به مدرسه بیاورید.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: بعضی از دانش آموزان عزیز به درخواست خود برای تمرین و تکرار در منزل ، جلسه پیش کتاب قرآن خود را تحویل گرفتند و با خود به منزل بردند درنتیجه دانش آموزانی که کتابشان در منزل است فردا با خود به مدرسه بیاورند .

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس چهارم مهارت های زندگی خود آگاهی شناخت افکار کارامد و ناکارآمد همچنین کنترل افکار ناکارامد آموزش داده شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام داده شد

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: آموزش مفهوم اسلاید در پاورپوینت، نحوه ی ایجاد اسلاید جدید، حذف اسلاید و انتخاب قالب بندی برای اسلاید در این جلسه آموزش داده شد.
تکلیف: حتما هر جلسه کتاب رایانه همراه دانش آموز باشد. صفحه ی 20 تا 25 مرور و مطالعه شود. تمرین صفحه ی 25 که داخل کلاس با هم انجام دادیم را می توانید برای خودتان در منزل دوباره انجام دهید.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی های حرکتی ریتمیک به وسیله حلقه انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام اولیای محترم به اطلاع می رساند همزمان با روز هنرمند نمایشگاهی از آثار هنری در مدرسه برای دانش آموزان برگزار خواهد شد. در صورتی که اولیای گرامی در هر شاخه ای از هنر  مانند : نقاشی، عکاسی، شمع سازی، منبت کاری، سفالگری، قالی بافی، عروسک سازی و ... تبحر دارند و می توانند آثار خود را جهت شناخت دانش آموزان از هنر ارزشمندشان  در دبستان به نمایش بگذارند؛ جهت هماهنگی از طریق روابط عمومی به معاون پرورشی خانم اسماعیلی اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم با ایشان انجام شود. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 16 و 17 کتاب درسی ریاضی مبحث ساعت بعد از ظهر با داستان، دست ورزی و نمایش فیلم تدریس شد و سوالات کتاب با پرسش و پاسخ از دانش آموزان حل شد.
تکلیف: کاردستی صفحه 17 کتاب درسی انجام شود. پسرهای عزیز حتما خودتان مکعب را درست کنید. برای کشیدن طرح باز شده ی مکعب خود مانند "خلاق باش" صفحه ی 15 کتاب عمل کنید. دو فیلم مربوط به ساعت ( مرور ساعت سال دوم و تدریس ساعت بعد از ظهر مشاهده شود)

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: هرم غذایی دوباره یادآوری شد و فواید هرگروه برای بدن تدریس و توضیح داده شد . صفحات 16 ، 17 ، 18 و 19 کتاب کار علوی توضیح داده شد و سوالات آن با همکاری پسرهای عزیزم حل شد و از روی تخته داخل کتاب وارد کردند و دانش آموزان مباحث تدریس شده را روی خوراکی ها و تغذیه های خود مشاهده و پیدا کردند .
تکلیف: فردا کتاب کار علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید لطفا دقت کنید ما هر روز تعدادی از دانش آموزان را داریم که همراه خود کتاب لازم را نمی آورند لطفا با دقت پرتال چک شود. پسرهایی که کتاب همراه نداشتند پاسخ سوالاتی که امروز در کلاس حل شد را در کتاب وارد کنند. با تشکر از همکاری شما

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: پسر خوبم،دو بند از درس دوم را که خودت دوست داری انتخاب کن و بی نقطه در دفتر فارسی ات بنویس.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املا از کلمات دارای ارزش املایی درس دوم انجام شد.
تکلیف: دفترهای املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: ارزشیابی مهره‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی به اطلاع می رساند رمز آزمون کاریبو دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده بودند امروز به پسران عزیزمان تحویل داده شده است. مطابق اطلاعیه های قبلی رمز را وارد سایت کاریبو نمایید.حتما تا روز قبل از آزمون یک بار وارد شده و از درستی رمز اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است آزمون به صورت آنلاین است. دانش آموزان روز چهارشنبه 26 مهر (بعد از خروج از مدرسه) و یا پنج شنبه 27 مهر می توانند در منزل تا ساعت 17:00 وارد سایت شده و به سوالات پاسخ دهند. ( فقط در یکی از روزها به سوالات پاسخ داده شود.) با تشکر همیز ( معاون آموزشی دبستان)

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: برای فردا یکشنبه کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید لطفا بادقت مطالعه بفرمایید دانش آموزی اشتباه کتاب را نیاورد . کاربرگ نکات درس 2 علوم که هفته پیش داخل پرتال گذاشته شد مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی درسی قسمت نگاه کن و بگو و قسمت بیاموز و بگو انجام شد کلمات مخالف و هم معنی و شعر حفظی پدربزرگ پرسیده شد. ارمغان هفته چهارم در کلاس انجام شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: فردا شعر حفظی و کلمات مخالف و هم معنی پرسیده می شود. دفتر های فارسی جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش درس دوم قسمت اول (نوشتن از 6 سطر اول درس دوم)توسط دانش آموزان در کلاس انجام شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا دریافت شد.
تکلیف: دانش آموزانی که دفتر املا امروز نیاورده بودند فردا حتما همراه داشته باشید. فردا املا از درس دوم خواهیم داشت. پسرم،امشب حتما کلمات دارای ارزش املایی درس دوم را تمرین کن که برای املا فردا آماده باشی.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 2 کتاب هدیه تدریس شد و صفحه 14 و 15 و 16 و 17 و 18 کتاب توسط دانش آموزان روخوانی شد و سوال های به صورت بارش فکری با همکاری و نظرات خود دانش آموزان پاسخ داده شد و دانش آموزان پاسخ ها را داخل کتاب وارد کردند .
تکلیف: صفحه 19 کتاب هدیه قسمت ( باخانواده ) حل شود و با خود به مدرسه بیاورید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی های ایستگاهی فوتبال؛بسکتبال و والیبال. هدف آشنایی با ورزش ها و بازی کردن گروهی .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از دروس قبل انجام شد. درس3(نیاز و خواسته) با استفاده از فیلم کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز و خواسته و بررسی تفاوت آن ها،توجه به کیفیت و قیمت کالاها هنگام خرید. فعالیت کلاسی صفحه 29 انجام شد. فعالیت منزل دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 30 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با تشکر از همه ی عزیزانی که کاردستی های زیباشون رو با موضوع ماشین های ورودی _خروجی فرستادن،ان شاالله شنبه عکس ها به صورت کامل در پرتال بارگذاری خواهد شد.کارت امتیاز عزیزانم تحویل داده شد.دفتر های ریاضی بازدید و تحویل دانش آموزانم داده شد.
تکلیف: جهت کلاس شنبه فقط کتاب درسی ریاضی همراه شما باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم،از متن درس دوم (زنگ ورزش)کلمات دارای ارزش املایی را پیدا کن و به ترتیب حروف الفبا بنویس و دفتر فارسی را روز شنبه همراه داشته باشید. روز شنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید جهت ادامه تدریس درس دوم (زنگ ورزش). شعر پدربزرگ پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املا حافظه ای از کلمات دارای ارزش املایی درس اول انجام شد.دفتر های املا تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا،دفترهای املا توسط اولیا امضا شود و روز شنبه همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: در اول ساعت از چند دانش آموز نمونه سوالات درس 1 اجتماعی پرسیده شد . درس 2 کتاب مطالعات اجتماعی تا صفحه 5 تدریس شد و سوال های آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده و در کتاب نوشته شد .
تکلیف: ارمغان هفته 4 حل شود و روز شنبه با خود به مدرسه بیاورید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: روز شنبه هدیه های آسمان را با خود به مدرسه بیاورید. نمونه سوالات را مطالعه بفرمایید .

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: برش تصویرسازی شخصیت کارخانه هیولاها و تبدیل به کلاژ را انجام دادند.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحه ی 9 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب ها در کلاس نگه داشته شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز آداب استفاده صحیح از سرویس بهداشتی را آموختند. از پسران عزیزمان خواسته شود موارد مطرح شده را در منزل حتما اجرا نمایند.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: دانش آموزان گروه بندی شدند و با خوراکی هایشان به آزمایشگاه رفتند و طبق گروه بندی هرم غذایی ، خوراکی ها را در دسته مناسب خود قراردادند. دوباره هرم غذایی و گروه ها توضیح داده شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: