1402/05/09
علوم سوم
زمانی نهاد، فرناز
ابتدا با پرسش و پاسخ درمورد چشمه نور ونحوه تشکیل سایه گفت و گو کردیم وسپس دانش آموزان را گروه بندی کرده و با استفاده از جعبه و حیوانات پلاستیکی و چراغ قوه ، بازی ایجاد سایه را انجام دادیم و دانش آموزان سوال هایی که طراحی شده بود را ازهم می پرسیدند و امتیاز میگرفتند
دانش آموزان یک عروسک روی کاغذ سفید گذاشته و باچشم نور سایه آن عروسک را روی کاغذ تشکیل بدهند و نقاشی آن را بکشند و باخود به مدرسه بیاورند
ورزش سوم
داورزنی، حمید
نرمش
انجام بازی های ایستگاهی
فوتبال-پینگ پنگ-فوتبال دستی-شطرنج
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
کاردستی گروهی ساخت زرافه انجام شد و دانش اموزان احساسات را شناخت و درککردند
1402/05/08
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
مبحث تقارن همراه با بازی،دست ورزی و بیان نکات مهم،تدریس شد.عکس و فیلم در پرتال ارسال شد.
به تمام دانش آموزان دو چوب بستنی داده شده،لطفاً مطابق فایل نمونه ی ارسالی یک مورد را انتخاب و با چسباندن این دو چوب بستنی به یکدیگر شکل های متقارن روی آن ها رسم یا مطابق توضیحات من،دو چوب بستنی را به عنوان محور تقارن در نظر گرفته و با رسم یک تقارن چهار قسمتی روی یک تکه مقوا،یک شکل یا کلمات مختلف را به صورت متقارن بکشید یا بنویسید.
فارسی سوم
خلیلی، فائقه
جمله سازی با کلمات در هم ریخته انجام شد.
کلمات پشت بشقابهایی نوشته شد و گروهها با همکاری یکدیگر با استفاده از کلمات پشت بشقاب ها جمله ها را ساختند و سپس جملات خود را در کلاس خواندند...
لطفا پسرانم دفتر فارسی همراه داشته باشند.
پسرم لطفا کاربرگ جعبه کلمات را انجام بده...
خلاقیت
تقوایی، فاطمه
رنگ آمیزی با آبرنگ و ساخت کلاژ بستنی
1402/05/04
1402/05/03
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
مبحث مهم الگوها همراه با بارش فکری و بازی کلاسی تدریس شد،نکات مهم وارد دفتر شد.
پسرم برای پدر و مادر عزیزت تعریف کن (الگو یعنی چه )و چه الگوهایی در طبیعت داریم،سپس به اطرافت،اتاقت حتی قسمت های مختلف منزل خوب نگاه کن و در پشت کاربرگ ریاضی که به شما دادم برایم بنویس که چه الگوهایی را در اطرافت کشف کردی سپس کاربرگت را با دقت انجام بده...
می توانید درصورت تمایل با وسایل،اسباب بازی ها،خوراکی ها چوب کبریت و ... یک کاردستی جذاب از الگوهای شکلی یا عددی دو مرحله ای مطابق آموزش امروز درست کنی و 20 امتیاز از من دریافت کنی (انجام کاردستی الگو ،دلخواه)
زنگ تفریح
زمانی نهاد، فرناز
ابتدا عکس هایی از برج ها و سازه های بلند برای دانش آموزان به نمایش گذاشتیم سپس درمورد مصالح به کار رفته در ساختمان ها گفت و گو کردیم و در آخر دانش آموزان گروه بندی شدن و بازی برج هیجان را انجام دادیم و با چوب بستنی و مکعب های چوبی با ذهن خلاق خو وهمکاری گروهی برج های خود راساختند .
پسرگلم با ذهن خلاق خود سازه ای بساز و باخود به مدرسه بیاور .