فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با سلام و تبریک سال نو*با خاطره گویی و خوش آمد مجدد،کلاس را آغاز و بازگشت قهرمانانه ای را با انجام چالش جذاب ضرب به صورت گروهی و تلفیق آن با مرور فرمول محیط و مساحت در کلاس همراه با عزیزانم انجام دادیم.داستان نویسی انجام شد.
تکلیف: تکلیف نوشتاری نداریم اما پیش از عید تا ارمغان 24 کامل در کلاس حل و انجام شده غایبین اگر انجام نداده اند چک کنند که تا شنبه تحویل دهند ضمناً عزیزانی که امروز غایب بودند فیلم چالش ضرب را ببینند و در منزل با پدر یا مادر عزیز دوست،فامیل یا ....انجام دهند،خاطر نشان می کنم دانش آموزانی که پیک را طبق علاقه انجام داده اند اما تحویل ندادند،جهت رسیدگی و برگزاری نمایشگاه در روز شنبه فردا یا نهایتاً روز شنبه همراه داشته باشند.عزیزانم جهت کلاس فردا ارمغان 25 و دفتر ریاضی همراهشان باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: با تبریک سال نو و خاطره گویی از تعطیلات بازگشت پسرهای عزیزم به مدرسه را گرامی داشتیم بررسی فعالیت های عیدانه انجام شد و فعالیت کتاب خوانی و نویسندگی توسط دانش آموزان انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: با آرزوی بهترین ها سال جدید را پر قدرت آغاز می کنیم.در کلاس بازی رنگ ها و دوره ی جمله های گذشته،حال و آینده انجام شد.
تکلیف: پسرم،کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس چهاردهم و پانزدهم فارسی را کامل بخوان فردا در کلاس دوره خواهیم کرد.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حرف "ف"و کلمات مربوط به آن تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: