فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: موفقیت

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام، حل کتاب کار فارسی تا پایان درس 5 و حل نگارش تا صفحه 39 درس ششم با همراهی گل پسران انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام، درس ششم جهت های جغرافیایی مرور شد و فعالیت های کتاب با همراهی بچه ها انجام شد.

قرآن چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: درس 4 تدریس تکمیل شد نکات وقفی گفته شد و روخوانی سوره واقعه انجام شد.
تکلیف: پسران دلبندم، همانطور که در کلاس گفتم صفحه 25 کتاب درسی قرآن سوره واقعه در زیر برخی کلمات خط کشیده شده است که معانی آنها را باید پیدا کنید و به اضافه از سوره واقعه 6 آیه را انتخاب کنید و بخوانید به صورت ویس در واتساپ برای من امروز ارسال کنید. تکلیف قرآن فقط در واتساپ ارسال شود.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
تکلیف: لطفا نقاشی پلنگ که در فیلم مشاهده کردید انجام بدید . یادتون نره قراره یک جنگل بکشیم و حیوانات به جنگل اضافه کنیم. هر کسی میتونه حیوانات با خمیر پاپیه ماشه یا هر نوع خمیر دیگری انجام بده.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام وقت بخیر ،دانش زبانی درس 6 و روش شمارش جمله ها همراه با مثال توضیح داده شد، صندلی صمیمیت کار شد و شعر باران به همراهی پخش آهنگ شعر و معنی شعر تدریس شد.
تکلیف: پسران عزیز ،صفحات 39 و 40 نگارش فارسی و صفحه 57 کتاب کار فارسی تمام سوالات را با دقت و خوش خط حل کنید. (( چنانچه در ارسال تکلیف کوتاهی کنید، اسامی دانش آموزانی که از امروز تکلیف ارسال نکنند در کلاس آنلاین و کانال مدرسه اعلام خواهد شد))

ریاضی چهارم

مدرس: حسینی نژاد، سیده پردیس
فعالیت: تمامی نمونه سوالات فصل دوم کتاب کار علوی حل شد

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: فعالیت سلام روز خوش، در کلاس حضوری جهت رفع اشکال مبحث نهاد و گزاره با مثال توضیح داده شد و روخوانی از درس 6 انجام شد، کتاب های کار مطالعات و فارسی و نگارش فارسی چک شد.
تکلیف: پسران فعال صفحه 56 کتاب کار فارسی حل شود و یک صفحه املا از درس آرش کمان گیر بنویسید. «« به علاوه کتاب کار فارسی، نگارش و مطالعات اجتماعی تک به تک سوالات تا پایان درس 5 حل شده است پس باید تمام سوالات کامل و درست باشد»»

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 10 (تاریخچه بانک و بانکداری) تدریس شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 68 نجام شود.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام وقت بخیر، نمونه انشا ارسالی روز چهارشنبه دوباره توضیح دادم و درس ششم آرش کمان گیر تا درک مطلب با همراهی گل پسران پاسخ داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم صفحه 38 نگارش و صفحه 55 و 56 کتاب کار فارسی را با دقت و خوش خط حل کنید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام تدریس درس ششم هدیه حرمی با دو گنبد به همراه حل بخشی از فعالیت های این درس با همراهی گل پسران انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، مریم
فعالیت: دوره درس جلسه گذشته 3D shapes و تدریس مبحث perimeter
تکلیف: محیط اشکالی که در فایل پی دی اف بارگذاری شده را بدست آورید ، در دفتر نوشته و ارسال کنید. همچنین یک فیلم تهیه کنید که در آن دانش آموزان عملیات بدست آوردن محیط را توضیح میدهند. مثال : Perimeter : 6+2+6+2=16cm Perimeter is six plus two plus six plus two equals sixteen

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روزخوش، ارائه درس 6 جهت های جغرافیای توسط یکی از گل پسران، پخش فیلم گیگو برای جهت ها و حل نمونه سوالات جهت آمادگی آزمون مطالعات با همراهی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: به جهت داشتن آزمون تکلیف ندارید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مرور درس قبل، آموزش تغییر پهنای ستون و ارتفاع ردیف، دکمه های مرتب کردن صعودی یا نزولی اطلاعات و انجام مثال. فیلم امروز 3 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: ایجاد لیست خرید سوپرمارکت شامل 10 ردیف، نام اجناس، قیمت، تعداد. به صورت صعودی یا نزولی مرتب شوند. نام کاربرگ به اجناس تغییر کند. حتما عنوان در سطر اول قرار دهید. تنظیمات آموزش داده شده اعمال شود. ذخیره به صورت فایل اکسل(xlsx.) و ارسال در پرتال
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: