فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پیشتازان

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه ی 48 کتاب درسی و صفحه ی 62 کتاب کار ریاضی در کلاس با همکاری پسرانم حل شد.
تکلیف: صفحه 63 کتاب کار ریاضی در منزل حل شود . ضرب 0 تا 4 تمرین شود فردا آزمونک ضرب گرفته می شود .

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: از همه ی پسرانم درس 4 پرسیده شد و به این صورت مباحث درس 4 تکرار و تمرین شد.

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتابدکار فارسی تا پایان درس 4 با همکاری پسرانم انجام شد . جعبه کلمات درس 5 تدریس شد .
تکلیف: جعبه کلمات درس 5 مطالعه شود . صفحه 34 کتاب کار فارسی در منزل انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: درس 6 و 7 مطالعات اجتماعی را مطالعه کنید پرسیده می شود .

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: قرآن تا صفحه 29 تدریس و به صورت گروهی روخوانی شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب کار ریاضی ، کتاب مطالعات ، کتاب کار فارسی و کتاب نگارش را همراه خود به مدرسه بیاورید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس6(بانک) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با تاریخچه بانک ها،شناخت اولین بانک های ایرانی،بررسی بانک ها به عنوان مکانی امن برای نگهداری اشیا گران بها اعم از طلا و ...،آشنایی با انواع بانک ها و بررسی لوگوهای آن ها،شناخت اجزای بیرونی بانک مانند دستگاه خودپرداز و کاربرد آن. فعالیت کلاسی صفحه 53 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 54 انجام شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه افزودن کادرمتنی، نحوه افزودن جلوه های گرافیکی به همراه تنظیمات مربوط به آن ها به همراه نحوه ترازبندی متن، آموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 60 و 61 کتاب کار ریاضی و صفحه 47 کتاب درسی کامل توضیح داده و حل شد .
تکلیف: صفحه 62 کتاب کار ریاضی در منزل حل شود . ضرب 0 تا 4 تمرین شود و اولیای گرامی 20 عدد ضرب در دفتر تلاش نوشته و از پسرانم آزمونک ضرب بگیرند .( به صورت های متفاوت جای خالی بگذارند در بعضی ضرب ها جای تعداد دسته و در بعضی ضرب ها جای اعضای دسته و در بعضی دیگر جای حاصل خالی گذاشته شود .)

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث درس 4 دوره و تکرار شد . مبحث چرخه ی آب و نحوه ی بارش باران توضیح داده شد.
تکلیف: پسرانم درس 4 را مطالعه کنند فردا پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روخوانی درس 5 انجام شد ، واژه آموزی و بیاموز و بگو تدریس شد . پرسش و پاسخ جعبه کلمات درس 4 همراه با بازی جهت بالا بردن قدرت تمرکز و دقت و سرعت در پاسخگویی انجام شد .
تکلیف: از درس 4 املا نوشته شود .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب درسی و کتاب کار ریاضی ، کتاب کار فارسی ، کتاب علوم و کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید .

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه ی 45 و 46 کتاب درسی ریاضی با همکاری پسرانم در کلاس انجام شد.
تکلیف: فیلم تدریس مبحث کسر در پرتال بارگذاری شد جهت یادگیری بهتر پسرانم حتما مشاهده کنند. صفحه ی 60 و 61 کتاب کار ریاضی در منزل حل شود .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روخوانی درس 5 ، بلدرچین و برزگر همراه با انیمیشن انجام شد. به سوالات درس به صورت بارش فکری توسط پسرانم پاسخ داده شد .
تکلیف: از درس 4 املا نوشته شود .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب درسی علوم ، کتاب درسی و کتاب کار ریاضی ، کتاب درسی فارسی و کتاب کار فارسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی هیولای رنگی(رنگ ها و احساسات) انجام شد.

ورزش سوم

مدرس: خلیلی امین، سید مجید
فعالیت: - حرکات و تمرینات گرم کردن - بازی فرمان پلیس ساده(پیش دبستانی) و پیچیده هدف:افزایش تمرکز و تقویت اعصاب و عضله - بازی دو امدادی با توپ هدف: سرعت،سرعت و عکس العمل،هماهنگی تیمی و ایجاد حس رقابت - تقسیم دانش آموزان در قالب دو و سه تیم و انجام بازی فوتبال هدف: شادابی و جذب دانش آموزان

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز مهارت همدلی کردن و کمک کردن به دیگران را به وسیله ی بازی پانتومیم گروهی آموختند.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: پرسش ریاضی انجام شد. ضرب عدد 4 تدریس شد . فصل 3 ، عددهای کسری صفحه 44 تدریس و حل شد .
تکلیف: ضرب عدد 2 و 3 و 4 در دفتر تلاش نوشته و تمرین شود و سپس توسط اولیای گرامی از پسرانم پرسیده شود .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: گنجینه شماره 4 جهت تقویت قدرت روخوانی و درک مطلب از داستان در کلاس انجام شد .

املا سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: املای خلاق جدولی در کلاس انجام شد .
تکلیف: برگه های املا در کلیربوک ها قرار داده شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 8 تدریس شد .

بازی استراتژیک

مدرس: جهانگیری، بهاره
فعالیت: اهداف بازی اول: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی اهداف بازی دوم: 1. کار گروهی و هماهنگی جمعی 2. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت 3. تقویت ریتم‌پذیری و درک موسیقی 4. هماهنگی دو نیم کره مغز 5. تقویت مهارت‌های اجتماعی 6. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت بهداشت لباس و نحوه نگهداری و مراقبت از لباس خود ( شست و شو به موقع لباس هاو با آب ولرم و جداگانه شستن، با مواد شوینده ی ملایم شستن، به طور کامل خشک شدن در سایه، اتو کشیدن و...)را به وسیله مشارکت آموختند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای جلسه ی بعدی یک جفت جوراب تمیز همراه خود داشته باشند.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: نمونه سوال ، جهت مرور فصل 1 و 2 در کلاس با همکاری پسرانم حل شد .
تکلیف: روز شنبه از فصل 1 و 2 تا آخر مبحث الگوسازی پرسش می شود لذا پسرانم تمرین کافی داشته باشند .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: قسمت ریاضی ارمغان 8 در کلاس انجام شد . گنجینه جهت بالابردن قدرت تمرکز و توانایی روخوانی و روانخوانی و درک مطلب از داستان در کلاس انجام شد.

نگارش سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس 4 در کلاس انجام شد .
تکلیف: فایل جواب کتاب نگارش از صفحه 16 تا پایان درس 4 در پرتال بارگذاری شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 7 تدریس شد و به سوالات آن به صورت بارش فکری و همکاری پسرانم پاسخ داده شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ، کتاب هدیه را همراه خود به مدرسه بیاورید.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: پسرهای عزیزم به صورت دو به دو شطرنج بازی کردند.
صدای مشاور

صدای مشاور

رده: پرورشی
توضیح: سبک زندگی شما و فرزندانتان کاملاً متفاوت است. قدیم کودکان با یکدیگر تعامل داشتند، بازی می‌کردند و برای دیدن تلویزیون تحت یک ضوابط خاص اجازه‌هایی از سوی والدین دریافت می‌کردند. مابقی زمان مربوط به بازی و صحبت با هم سن و سالان بود. اما این روزها فرزندان ما از همان روزهای ابتدایی که خودشان را کشف می‌کنند و دست و پاهای خودشان را می‌شناسند، با یک صفحه رنگارنگ نورانی آشنا می‌شوند که سرگرمی‌های مختلفی برای آن‌ها دارد. حتی زمان خوردن غذا و خوابیدن نیز، برخی پدر و مادرها از همین روش استفاده می‌کنند تا کودک را سرگرم کنند. با نگاهی عمیق‌تر متوجه فاجعه‌ای که در کمین نسل امروزی است، خواهید شد. طبق توصیه‌های آکادمی اطفال آمریکا، کودکان در سن مدرسه نباید هر روز بیش از یک یا دو ساعت از گوشی و تبلت استفاده کنند. تأثیرات این لوازم الکتریکی و تکنولوژیکی بر روی روان کودکان و نوجوانان جدی است، به همین دلیل امروز با این موضوع بسیار مهم در خدمت شما عزیزان هستیم.
انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه و اولین جلسه شورا

انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه و اولین جلسه شورا

رده: پرورشی
توضیح: به اطلاع دانش‌آموزان گرامی می‌رساند که انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه با حضور پرشور و فعال دانش‌آموزان برگزار گردید. در این برنامه، ضمن اعلام رسمی آغاز فرایند انتخابات، شرح وظایف اعضای شورا و انتظارات مدرسه از منتخبین توسط مدیر محترم مدرسه برای دانش‌آموزان تشریح گردید. همچنین مدیر گرامی با تأکید بر اهمیت نقش شورا در تصمیم‌سازی‌های آموزشی و فرهنگی مدرسه، منتخبین را به همکاری صمیمانه، احساس مسئولیت و مشارکت فعال در امور مدرسه دعوت نمودند. در ادامه، اعضای منتخب شورای دانش‌آموزی در حضور مدیر، معاونین و دانش‌آموزان، سوگندنامه شورای دانش‌آموزی را قرائت نموده و تعهد خود را نسبت به انجام وظایف محوله و رعایت اخلاق و انضباط مدرسه اعلام کردند. در پایان، از تمامی دانش‌آموزان کاندیدای شورا که با انگیزه، نظم و روحیه‌ی مشارکت در این برنامه حضور داشتند، تقدیر و تشکر به‌عمل آمد. با امید به اینکه منتخبین عزیز با همکاری سایر دانش‌آموزان، در مسیر پیشرفت، نظم و نشاط مدرسه گام‌های مؤثری بردارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: