فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: کوهنوردان
فعالیت: و باز هم برگی دیگر از زندگی ورق خورد و اتفاقات بس خوشایند را رقم زد. قهرمانان بی مثال علوی، پسران توانمند پایه دوم با تلاش و کوششی عالی، یک سال دیگر را پشت سر گذاشتند و اینک نتایج ارزشمند خود را مشاهده کردند. پایان سال به معنی تمام شدن نیست، بلکه حرکتی دوباره برای پیشرفت و ترقی و بزرگ اندیشی در مسیر زندگیست. با افتخار امسال را به پایان رساندیم و مشتاق دیدار پسران دلبندمان برای شروعی شگفت انگیز خواهیم بود. با احترام، واحد آموزش دبستان

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: حضور در جشن یادگیری پایه های دوم

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: دانش آموز عزیزم می خواهم بدانی که در فکر و ذهن من برای تو جایی هست و برای همیشه مال توست. می خواهم بدانی که آینده و سرنوشت تو برای من مهم بوده و هست می خواهم بدانی که نقش آفرینی و تاثیر من در سرنوشت آگاهانه و دلسوزانه و هدف مند بوده است می خواهم از صمیم دل بفهمی که من خوشحالم از اینکه در موفقیت، پیروزی و پیشرفت های تو سهیم هستم.سالی دیگر به انتها رسید، روزی دیگر تمام شد و جان شما جلا یافت. جلایی که به واسطه آفتاب علم و دانش روزهایمان را هم روشن می کنند.و برای شما روزهای روشن آرزو می کنم. دوستدار شما نخجوانی آموزگار پایه دوم.

هنر دوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: برگزاری سنجش استعداد هنری

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: ارزشیابی ریاضی انجام شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: کلربوک و وسایلی که در مدرسه بود تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای فردا ماسک های کلاغ خود را همراه بیاورید. برای فردا دانش آموزان می توانند یکی از اسباب بازی های مورد علاقه ی خود را برای بازی به مدرسه بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: