1403/09/07
ریاضی دوم
نخجوانی، میترا
فعالیت کلاسی صفحه ی 82 و 83 کتاب ریاضی علوی و تمرین صفحه ی 83 و 85 کتاب علوی حل شد.
ارمغان شماره ی 8 انجام شود.
علوم دوم
نخجوانی، میترا
نقشه ی مفهومی و بخوان و بیندیش درس پنجم تدریس شد و فعالیت کلاسی 1 و 2 و تمرین های آن حل شد.
نگارش دوم
نخجوانی، میترا
سوالات صفحه ی 47 و 48 کتاب نگارش پاسخ داده شد.سوال 1 صفحه ی 49 و 50 نوشته شد.
تکلیف نگارش ندارید.
املا دوم
نخجوانی، میترا
املای تقریری درس پنجم گفته شد دفترهای املاء تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
متن اطلاعاتی دوم
نخجوانی، میترا
برای روز شنبه 10 آذر ماه کتاب نگارش و کتاب قرآن همراه دانش آموزان باشد. کاربرگ های جداکننده کلربوک تحویل دانش آموزان داده شد، کاربرگ ها را به کمک بزرگ ترها رنگ کنند و شنبه همراه با خود به کلاس بیاورند.(تعداد کاربرگ ها 5 عدد است)
امید به آن که از روز شنبه با هفته ی علوم جذاب کنار پسرانمان تجربه های جدیدی کسب کنیم
رایانه
فخاریان، یاسمن
در این جلسه روش های انتخاب متن و نحوه تایپ صحیح حروف ن، ی آموزش داده شد.
1403/09/06
ریاضی دوم
نخجوانی، میترا
مرور فصل صفحه ی 52 کتاب ریاضی درسی حل شد.دست ورزی ساعت ربع و نیم انجام شد.
مرور فصل صفحه ی 53 و 54 کتاب درسی حل شود.
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
درس هفتم دوستان ما به همراه درست و نادرست و گوش کن و بگو تدریس شد.واژه سازی درس هفتم با هدف گسترش واژگان و بیاموز و بگو با هدف آموزش ضمایر اشاره (این، آن، همین، همان) اشاره به نزدیک و اشاره به دور تدریس شد. کلمه های مهم درس با خط قرمز مشخص شد.
نگارش دوم
نخجوانی، میترا
در کلاس از روی کلمه های مهم درس هفتم دوبار نوشته شد.
دانش آموزانی که نتوانستندکلمه های مهم درس هفتم را در کلاس به طور کامل بنویسند در منزل کامل کنند. سوال 1 صفحه ی 47 و 48 کتاب نگارش به طور کامل و خوش خط نوشته شود توجه داشته باشید علائم نگارشی را با مداد قرمز بگذارید.
املا دوم
نخجوانی، میترا
پسرم از روی درس چوپان درست کار چند بار بخوان و 5 خط املاء بنویس فردا املای تقریری خواهیم داشت.
متن اطلاعاتی دوم
نخجوانی، میترا
برای فردا هفتم آذر ماه کتاب ریاضی علوی، کتاب علوم علوی، کتاب نگارش و دفتر املاء همراه دانش آموزان باشد.
زیبانویسی
شایسته، محبوبه
حرف (ر)تدریس شد نقاشی مربوط به درس کشیده شد کلمه های مربوط به درس تمرین شد
هوش و ریاضی
نخجوانی، میترا
صفحه ی 22 کتاب هوش و ریاضی حل شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
امروز دانش آموزان عزیز به صورت داوطلبانه بر اتیکت مکان های عمومی ( سینما، آسانسور، رستوران، فروشگاه) مرور انجام دادند.
1403/09/05
ریاضی دوم
نخجوانی، میترا
سوالات صفحه ی 50 کتاب ریاضی درسی حل شد.
سوالات صفحه ی 51 کتاب ریاضی درسی پاسخ داده شود.
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
تمرین تشخیصی نشانه ها در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف فارسی ندارید.
املا دوم
نخجوانی، میترا
املاء آموزشی درس چوپان درست کار گفته شد. دفترهای املاء تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
هدیههای آسمان دوم
نخجوانی، میترا
درس دهم هدیه های آسمان به همراه فعالیت های آن تدریس شد.
متن اطلاعاتی دوم
نخجوانی، میترا
برای فردا ششم آذر ماه کتاب فارسی خوانداری، کتاب ریاضی درسی همراه دانش آموزان باشد.
بازی استراتژیک
جوکار، محدثه
وارم آپ با هدف(هماهنگی عصب و عضلات دست و پای مخالف)انجام شد
بازی گروهی با چوبک با هدف(هماهنگی ،مهارت جا به جایی و پایداری)صورت گرفت
شطرنج
فرحمند، سید سجاد
بیان مبحث آچمز
حل پازل در سایت لیچس
1403/09/04
ریاضی دوم
نخجوانی، میترا
صفحه ی 49 کتاب ریاضی با هدف معرفی تقارن چهارقسمتی _آمادگی برای کسر_معرفی ربع در ساعت تدریس شد.
تکلیف ریاضی ندارید.
علوم دوم
نخجوانی، میترا
درس پنجم به طور کامل تدریس شد.نگاه کلی به درس
در این درس دانش آموزان مفاهیمی را که بیشتر مربوط به صدا است طی انجام بازیها می آموزند بچه ها در این بازی ها پیامی را به صورت رمز با استفاده از ویژگی های صوت بلندی و کوتاهی کلفتی و نازکی به گروه مقابل منتقل می کنند. آن ها با انجام فعالیتهایی برای انتقال پیام صداهای بلند و کوتاه و نازک و کلفت تولید می کنند. آنها می آموزند بیشتر پیامهایی که ما از محیط اطراف خود دریافت می کنیم به وسیله صدا و نور ،است مثلاً آمبولانس با نور و صوت پیام می دهد تا راه را برایش باز کنند. از صدا در زندگی روزمره برای انتقال پیام استفاده های گوناگون می شود اما صداها می توانند موجب ایجاد اختلال در انتقال پیام نیز بشوند.
فیلم های مربوط به علوم در پرتال بارگذاری شده توسط پسرهای عزیزم حتما دیده شود.
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
دوره درس کوشا و نوشا انجام شد.
پسرم در چند خط بنویس صدا چگونه تولید می شود؟ انواع صدا کدامند؟ صدای نازک و صدای کلفت چگونه تولید می شود؟ به همراه مثال
نگارش دوم
نخجوانی، میترا
کتاب های نگارش دانش آموزان بررسی شد. کتاب نگارش به دانش آموزان تحویل داده شد.به دانش آموزانی که کتاب نگارش آن ها نیاز به بررسی مجدد توسط دانش آموز را دارد در شخصی پرتال پیام داده شد.
املا دوم
نخجوانی، میترا
برای فردا 5 آبان مهر از درس اول تا انتهای درس چوپان درست کار یک صفحه املاء نوشته شود.
متن اطلاعاتی دوم
نخجوانی، میترا
برای فردا 5 آبان ماه کتاب ریاضی درسی، کتاب ریاضی علوی، کتاب هدیه های آسمان و دفتر املاء آورده شود.ارمغان هفته شماره 7 تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد حتما بررسی شود و نقطه ضعف های دانش آموزان در منزل تمرین شود.
هنر دوم
طبیعت شناس، الهام
کاردستی با خرده های کاغذ رنگی انجام شد.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس8 با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد.مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با انواع کارت های بانکی و بررسی اطلاعات درج شده روی آن ها،شناخت قوانین استفاده از کارت های بانکی و دستگاه های کارتخوان،چگونگی ایجاد امنیت بیشتر هنگام خرید و ضرورت در اختیارقرارندادن کارت بانکی و اطلاعات آن به دیگران.
فعالیت کلاسی صفحه 63 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکالیف بررسی شد.
فعالیت منزل صفحه 64 انجام شود.
آزمایشگاه
نخجوانی، میترا
آزمایش های درس پنجم با هدف آشنایی با انواع صداها و چگونگی تولیدصدای کلفت(بم) صدای نازک(زیر) با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
1403/09/03
ریاضی دوم
نخجوانی، میترا
فعالیت کلاسی صفحه ی 76 و تمرین صفحهی 77 کتاب کار ریاضی علوی حل شد.
صفحه ی 78 و 79 کتاب ریاضی علوی حل شود.
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
جملات دارکوب،طوطی،هدهد را از متن درس پیدا کن و بنویس.با کلمات تلاش،کار،پشت کار،علم،جمله بسازید.
قرآن دوم
نخجوانی، میترا
درس پنجم جلسه ی سوم و چهارم تا سر یادآوری تدریس شد.
پسرم یک هفته زمان دارید از درس اول تا آخر درس پنجم را تمرین کنید.جلسه ی بعدی پرسیده خواهد شد.
ورزش دوم
داورزنی، حمید
نرمش.بازی های ایستگاهی هدفمند در راستای تقویت سیستم عصبی و عضلانی.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز امروز مهارت روابط بین فردی و رفتارهای دوستانه با دوستانی که باهم شباهت یا تفاوت دارند را به وسیله بارش فکری آموختند.