1401/08/23
فارسی اول
خردمند، سارا
کتاب فارسی خوانداری در کلاس پرسش شفاهی شد .کلمات مربوط به نشانه ی (س) روانخوانی شد .فعالیت صفحه ی 36 کتاب خوانداری کامل انجام شد .ترکیب ها و کلمات با ریتم و آهنگ دوره شد .
روانخوانی صفحه ی 8 کتاب دیکته ی شب را انجام بده .درس های قبلی را مرور کن .کارت ها تمرین شود .
نگارش اول
خردمند، سارا
جدول ترکیب تمرین شد .املا پا تخته ای داده شد و پسر های قشنگم داخل دفتر نوشتند .کتاب نگارش صفحه ی 42 آموزش داده شد و این صفحه کامل شد .
پسرم روی یک برگه ی A4 نشانه هایی که یاد گرفته ای را بنویس و با استفاده حبوبات ،پولک،پنبه ....تزیین کن و به کلاس بیاور .5 خط املا بنویس .پسرم با کلمات (اَسب سبد بادام آمد )جمله سازی کند .در جمله کلماتی که پسرم آموزش دیده است نوشته شود )
هوش و ریاضی
خردمند، سارا
آموزش فعالیت هفته ی 7 صفحات 20 و21 با اهداف مفهوم کمتر و بیشتر ،جدول شگفت انگیز ،معما ،الگو یابی و مفهوم دوران انجام شد .تمرین های مربوط به این صفحه انجام شد .
گل پسر هایی که کتاب همراه خود نداشتند تمرین مربوط به این صفحه را حل کنند و دوشنبه ی آینده همراه خود بیاورند .
1401/08/22
ریاضی اول
خردمند، سارا
آموزش تم 7 با صفحه ی آغازین مربوط به این صفحه شروع شد .صفحه ی 51 با اهداف توانایی بیان یک داستان کوتاه با استفاده از تصویر و به کار بردن مفاهیم ریاضی ،تمرین مفاهیم کم و اضافه شدن انجام شد .صفحه ی 52 آموزش عدد 3 انجام شد .آموزش صفحه ی 53 تمرین مورچه ای با اهداف شناسایی الگو و ادامه دادن انجام شد .
پسرم عدد( 3) را سه خط بنویس .و اعداد 1تا 3 را یک خط پشت سر هم بنویس.تمرین کفشدوزکی کتاب ریاضی صفحه ی 53 انجام شود .شعر عدد3(سه ؛دندونه داره )
فارسی اول
خردمند، سارا
بازی کلمه سازی با لیوان جهت تقویت روانخوانی و تثبیت تر کیب ها انجام شد .روخوانی درس کلاس دوره شد .گل پسر ها (سیب ،ستاره ،نشانه ی س و سوت ) هدیه گرفتند .
روانخوانی صفحه ی 8 کتاب دیکته ی شب را انجام بده. روانخوانی باید هر روز انجام شود .تکرار و تمرین در تثبیت آموزش کمک می کند .
نگارش اول
خردمند، سارا
نشانه ی (سین ) با فایل پاور پوینت دوره و مجدد آموزش داده شد .کتاب نگارش صفحه ی 40 آموزش داده شد و این صفحه کامل انجام شد .کلمات جدید جهت تقویت مهارت نوشتن و خواندن آموزش داده شد .
کلمات (ساس اَساس اَسباب سَم آدامس داس سَبَد اَسب اَسَد)سرمشق داده شود و هر کدام فقط 3 بار بخوان و بنویس .نشانه ی سین را با رنگ (قرمز)بنویسند .صدا کشی کلمات (اَسب سبد سام بادام آمد ) در دفتر انجام شود .5 خط املا بنویس .
املا اول
خردمند، سارا
دیکته ی کلاسی برگزار شد .دفتر املا تحویل داده شد جهت بازدیدو تمرین مواردی که پسرم نیاز به تلاش بیشتری دارد .(فردا دفتر املای کلاسی همراه پسرم باشد )
قرآن اول
خردمند، سارا
سوره ی توحید و کوثر دوره شد .پیام های قرآنی دوره شدند .صفحه ی 26 با هدف آشنایی با پیام قرآنی جدید و صفحه ی 27 با هدف اشاره به یکی از نعمت های خدا (گندم )و داستان نان انجام شد .
رنگ آمیزی صفحه ی 26 را انجام بده و نام نعمت های خدا را بگو.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش .
بازی ترکیبی با مانع (جهش_پرش_تعادل_عمل و عکس العمل_چابکی و سرعت).
بازی تعادل: تقویت هوش ورزشی ؛ تعادل وتقویت عصب و عضله
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 26 و 27 با موضوع :« تلاش کنیم.» تدریس شد.. گفتگو در مورد : « اگر بخواهیم در کارها موفق باشیم، باید تلاش و کوشش داشته باشیم. رمز موفقیت برای هر کاری مشخص کردن هدف و تلاش برای رسیدن به آن است. همچنین موفقیت در اثر تلاش باعث شادی و آرامش می شود.» صورت پذیرفت.
تکلیف صفحات 26 و 27 در کلاس صورت پذیرفت..همچنین با تلاش پسران عزیزم، اریگامی کتاب(سگ), درست شد.. اولیای گرامی لطف بفرمایید مسئولیت های کوچک روزانه و هفتگی برای پسران گلمان مشخص کرده و در مورد میزان تلاش هر کدام از مسئولیت ها گفتگو کنید.. در برگه ای فعالیت ها را نوشته و هر کدام که صورت پذیرفت را با تیک سبز مشخص فرمایید. در آخر هفته تعداد مسئولیت های محول شده و تلاشی که پسرم انجام دادند را ارزیابی کنید. با سپاس
1401/08/21
ریاضی اول
خردمند، سارا
جهت دوره ی تم 1تا 5 ریاضی، سنجش انجام شد .
علوم اول
خردمند، سارا
امروز گل پسر ها در زنگ علوم درباره ی تحقیق خود (با موضوع بیان ویژگی حیوان مورد علاقه ی خود )کنفرانس دادند .چرخه ی زندگی پروانه با نمایش کلیپ و داستان آموزش داده شد .
فارسی اول
خردمند، سارا
امروز آموزش نشانه ی جدید(س س) انجام شد .شروع آموزش با پخش کلیپ شاد نشانه ی (س س)جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان آغاز شد .قصه گویی انجام شد .جایگاه نشانه در جدول الفبا مشخص شد .با استفاده از کارت های تصویری جایگاه نشانه مشخص شد .ترکیب ها آموزش داده شد .صفحه ی 35 کتاب خوانداری آموزش داده شد .
1_پسرم صفحه ی 35 کتاب خوانداری را بخوان .2-کارت های نشانه مربوط به این درس را تمرین کن 3- کتاب دیکته ی شب کلمات خط(3و4) صفحه ی ( 8) را بخوان .فردا حتما کارت های شماره ی 39 تا 45 همراه گل پسر ها باشد (حتما نام دانش آموز روی کارت نوشته شود )
نگارش اول
خردمند، سارا
نحوه ی نگارش نشانه ی (س س )آموزش داده شد .در دفتر مشق سر مشق داده شد و در کلاس انجام شد .کاربرگ نشانه ی جدید در دفتر چسبانده شد .کتاب نگارش صفحه ی 40 آموزش داده شد و در کلاس انجام شد .
پسرم جدول دوستی را بکش .3 تصویر بکش که در صدای اول وسط کلمه ی آن نشانه ی (س س )داشته باشد .فایل مربوط به دیکته ی شب ارسال شده ابتدا پسرم بخواند بعد شما به او املا بگویید کلماتی که مشکل دارد پس از املا روی نمک تمرین شود .
املا اول
خردمند، سارا
املا ی کلاسی فردا برگزار می شود .
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
باز کردن برنامه نقاشی در ویندوز (paint) ،معرفی عملکرد ابزارهای مداد، پاکن، سطل رنگ و color 1 آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه تمرین کردند.
لطفا در صورت در دسترس بودن رایانه، موارد تدریس شده در برنامه paint تمرین شود.
1401/08/18
ریاضی اول
خردمند، سارا
تم 4 ریاضی دوره شد .کتاب کار ریاضی تم 4 حل شد .
کتاب کار ریاضی تحویل دانش آموزان دا ه شده است صفحات باقیمانده از تم 4 حل شود و تمرین های حل شده بررسی شود .پسرم شنبه کتاب را همراه خود بیاور .فعالیت صفحه ی 49 کتاب ریاضی در دفتر مشق انجام شود .گل پسر ها فعالیت را طبق مراحل کتاب انجام دهند و سعی کنید از مداد رنگی استفاده کنید .خط تقارن را اولیا با خط کش در دفتر مشخص کنند .
فارسی اول
خردمند، سارا
بازی پرتاپ توپ به سمت کلمات با هدف تنوع در تمرین ،ایجاد فضای شاد در آموزش ،تقویت توجه دیداری و شنیداری انجام شد .پرسش شفاهی داوطلبانه از کتاب دیکته شب گرفته شد .نشانه ی (م م )و روخوانی درس مدرسه دوره شد .
روانخوانی صفحات( 5،6،7 )کتاب دیکته ی شب را بخوان و دوره کن .(هنگام خواندن توجه دانش آموز را به ترکیبات و یا صدای آخر و اول جلب کنید و یا از اوبخواهید کلمه را بخش کند ، از او بخواهید کلماتی که ترکیب با ...دارند برای من پیدا کن و به همین ترتیب ترکیب های بعدی را از اوبخواهید .(شنبه پرسش شفاهی ازتمام گل پسر ها انجام می شود و دانش آموزان برتر کارت امتیاز دریافت می کنند .(کتاب دیکته ی شب جلد شود ،نام دانش آموز نوشته شود و هر روز در کیف باشد .)
نگارش اول
خردمند، سارا
کتاب کار فارسی علوی درس 3 مدرسه انجام شد .و نگارش کلمات ،جدول ترکیب در کلاس دوره شد .
پسر خوبم از صفحه ی 7 کتاب دیکته ی شب یک املا بنویس (از امروز هرشب طبق فعالیت مشخص شده املا نوشته شود ،(لطفا املا نویسی را طبق استانداردهای ذکر شده در جلسه بیان کنید از تکرار کلمه بپرهیزید ،جمله ها را کامل و آرام و شمرده بخوانید و از( کلمه کلمه) خواندن جمله دوری کنید،گل پسر ها باید خوب گوش دادن و به ذهن سپاری را یاد بگیرند ،به هیچ عنوان هنگام املا تصحیح نفرمایید پایان املا این کار را انجام دهد و کلماتی که مشکل دارد را مشخص کنید جهت بررسی بنده )شنبه املا داریم .(کتاب کار فارسی تحویل دانش آموزان داده شد درس مدرسه کامل شود و کتاب بررسی شود فعالیت هایی که پسرم حضور نداشته و انجام داده ایم کامل شود شنبه کتاب را همراه خود بیاور )
سواد مالی
ربیعی، پریسا
کتاب سواد مالی و هوش تجاری مبتدی1 به پسران عزیزم تحویل داده شد. درس6(بانک) تدریس شد. موضوعات مطرح شده:افتتاح حساب-مدیریت پول-آشنای با لوگوی انواع بانک ها-خدمات بانک ها فعالیت کلاسی صفحه 51 انجام شد.
فعالیت منزل صفحه 52 انجام شود.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
1401/08/17
ریاضی اول
خردمند، سارا
آموزش صفحه ی 47 کتاب ریاضی با اهداف نمایش مصادیق مختلف عدد 2 ،ایجاد توانایی نوشتن عدد 2 انجام شد و فعالیت مربوطه حل شد .صفحه ی 48 کتاب ریاضی با اهداف ایجاد توانایی تشخیص عدد های 1و2 انجام شد و تمرین مربوط به صفحه حل شد .
در دفتر مشق 3 خط عدد 2 را بنویس در نوشتن به جهت عدد توجه شود .شعر عدد 2(2 یه کاسه داره )
علوم اول
خردمند، سارا
موجودات زنده و غیر زنده مرور شد پرسش شفاهی انجام شد .صفحات 28 -29 -30 کتاب علوم با اهداف آشنایی دانش آموزان با انواع طبفه بندی حیوانات (اهلی و وحشی ،پرندگان خزندگان حشرات آبزیان )بررسی ویژگی های آن ها (نوع پوشش خوراک محل زندگی نوع حرکت نوع تولید مثل )با پاور پوینت آموزشی انجام شد .
پسرم یک حیوان را که به آن علاقمندی انتخاب کن و ویژگی های آن حیوان را مانند نوع پوشش محل زندگی ...تحقیق کن و سپس عکس های مربوط به آن را روی یک مقوا ی A4 بچسبان .پسرم فعالیت را دقیق انجام بده در کلاس باید درباره ی تحقیق خود کنفرانس ارائه بدی .مهلت انجام تکلیف شنبه ی آینده .پسرم اگر حیوان خانگی مانند لاک پشت پرنده ماهی در خانه داری روز شنبه همراه خود بیاور و به روابط عمومی تحویل بده .
فارسی اول
خردمند، سارا
درس 3 مدرسه ،نشانی جدید (م م )،جدول ترکیب و کلمات مربوط به آموزش روز گذشته دوره شد .پرسش شفاهی انحام شد .روانخوانی کلمات جدید آموزش داده شد .
پسرم درس 3 ندرسه را بخوان .کتاب دیکته ی شب صفحه ی 7 را 3 مرتبه بخوان اگر نیاز بود بیشتر بخوان .یک بار هم مامان و بابا برای شما بخواند .
نگارش اول
خردمند، سارا
نگارش کلمات جدید آموزش داده شد .جدول بخش و صدا کشی آموزش داده شد .کتاب نگارش صفحات 38 و 39 آموزش داده شد و این صفحات در کلاس انجام شد .
1-پسرم پس از آنکه روانخوانی صفحه ی 7 کتاب دیکته شب را مسلط شدی یک املا از 4خط اول آن بنویس .2-سرمشق داخل دفتر را بخوان و بنویس .3-جدول دوستی کشیده شود .4-کلمات آدم و بادام در جدول بخش و صدا کشی شوند فیلم نمونه ی فعالیت در پرتال ارسال شده حتما تماشا شود .
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته کلمات جادویی ، مراحل معذرت خواهی و اتیکت صحیح نشستن انجام شد.
در دوره ی دروس دانش آموزان آموختند صاف نشستن میتواند به سلامت آنها کمک کند.اتیکت صحیح نشستن پشت رایانه و نحوه استاندارد کردن میز و صندلی خود با وسایل در دسترس خانه را آموختند.
آشنایی با استفاده صحیح از قاشق و چنگال و آشنایی با اتیکت غذا خوری به وسیله ویدیو آموزشی انجام شد.
آزمایشگاه
خردمند، سارا
فیلم مستند مربوط به حیوانات دیده شد .