فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: کتاب ریاضی علوی (صفحه ی 96 سوالات 10و11)(صفحه ی 97 بخش سرگرمی )انجام شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: پرسش شفاهی از درس ورزش انجام شد .آموزش خواندن و نوشتن کلمات جدید انجام شد .سرمشق کلاسی داده شد .
تکلیف: پسر خوبم سرمشق داخل دفتر را بخوان و بنویس .فایل ارسال شده را بخوان بعد از آن که خوب تمرین کردی کتاب نگارش صفحات 73و74 را بخوان و بنویس .ارمغان 12 و کاربرگ های دوره ای تحویل داده شده کامل شوند .یک املا بنویس .شنبه پرسش شفاهی از فایل ارسال شده انجام می شود .املا از نشانه ی (اِوش)برگزار میشود .((در صورت حضوری بودن کتاب های علوی ،کاربرگ ها در پوشه ،دفتر املا علوی درون یک کیسه همراه پسرهای خوبم باشد.))

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله چوبک و بازی حرکتی ریتمیک و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و چوبک انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت هفته ی 12 صفحات( 30و31)انجام شد .فعالیت هفته ی 13 صفحه ی (32 سوال 1 )انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: ریاضی علوی صفحه ی 95 در کلاس انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 95 ریاضی علوی کامل شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی جدید (و)انجام شد .جهت ایجاد انگیزه روز قبل گل پسر ها شکل نشانه را به روش خلاقانه درست کردند و امروز در کلاس نشان دادند .کلیپ شعر نشانه تماشا شد .ترکیب ها ،روخوانی درس ورزش ،نگارش ترکیب ها آموزش داده شد .
تکلیف: روخوانی درس ورزش تمرین شود .پرسش کلاسی از همه انجام خواهد شد .با کارت های مربوط به درس بازی انجام شود .سر مشق کلاسی را بخوان و از هر ترکیب یک خط بنویس .(مثال :اخط کامل ،وَ).املا بنویس .فارسی علوی صفحات 121و122انجام شود .فیلم آموزش امروز جهت دوره ارسال شده است .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کلیپ بازی و ریاضی در کلاس دیده شد .عدد نویسی 1تا 10 و کشیدن شکل وچوب خط دوره شد .علامت مساوی وکمتر و بیشتر با حل تمرین دوره شد .
تکلیف: کتاب ریاضی علوی صفحه ی 94 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: درس لک لک با پرسش شفاهی دوره شد .تمرین روانخوانی از کلمات وجمله های مربوط به درس با پرسش شفاهی دوره شد .جمله سازی انجام شد .
تکلیف: کلمات و جمله های آبی رنگ دیکته شب درس 9 (ک)را بخوان واملا بنویس(در صورت تمایل جمله و کلمات دیگر مربوط به این صفحه را می توانی بخوانی ).کتاب فارسی علوی صفحه ی 119-120 انجام شود .فردا آموزش نشانه ی جدید ((و))داریم جهت ایجاد انگیزه گل پسرها روی یک مقوای A4 شکل این نشانه را با ابزار و روش خلاقانه دلخواه تزیین کنند.و فردا در کلاس آنلاین دیده می شود .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت عبارت نویسی مفهوم جمع در کلاس انجام شد .
تکلیف: کتاب ریاضی علوی تم 13 صفحات 92و93 انجام شود .(سوال 4 صفحه ی 93 حتما با چوب لباسی و گیره انجام شود)

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: جهت یادآوری نشانه ((ک)) کلیپ شعر مربوطه نمایش داده شد .پرسش شفاهی از درس لک لک از همه ی گل پسرها انجام شد .ترکیب ها دوره شد .خواندن و نوشتن کلمات جدید آموزش داده شد .کلمات جدید در دفتر سرمشق داده شد .کتاب نگارش صفحه ی 71 انجام شد .
تکلیف: فایل روانخوانی مربوط به کلمات و جمله های کتاب نگارش درس 9ارسال شده است.حتما پسری تا جایی که نیاز دارد بخواند و کامل مسلط شود بعد از این فعالیت اجازه دارد کتاب نگارش صفحات 71و72 را بخواند وبنویسد.املا نوشته شود . روخوانی درس لک لک را دوره کن .کتاب فارسی علوی صفحه ی 117 را شما بخوانید و پسرم خوب گوش دهد وبعد از شما یک بار تکرار کند .سپس به سوالات صفحه ی 118 پاسخ دهد .

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 40 و 41 با موضوع : " با هم همکاری کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد فعالیت های شخصی، فعالیت های گروهی، تعریف همکاری و مزایای کمک در کارها صورت پذیرفت..
تکلیف: تکلیف صفحات 40 و 41 در کلاس حضوری انجام خواهد شد.. اولیای عزیز لطف بفرمایید لیستی از فعالیت های گروهی و همکاری در خانه آماده کرده و مسئولیت های مختلف برای اعضای خانواده را مشخص نموده تا طبق آن فعالیت ها انجام شود..باتشکر
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیا گرامی می رساند نمونه سوالات سودوکو برای دانش آموزانی که مایل هستند آمادگی بیشتری در مسابقات داشته باشند ارسال می شود. در صورت تمایل در اختیار پسرهای عزیز قرار گیرد. با تشکر معاون آموزشی، همیز

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: نمونه سوالات سودوکو در صورت تمایل حل شود.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی ((ک)) انجام شد .جهت ایجاد انگیزه کلیپ شاد کشاورز دیده شد .معرفی جایگاه نشانه در کلمات ،روخوانی درس لک لک ،معرفی ترکیب ها انجام شد .
تکلیف: روخوانی درس لک لک تمرین شود .فیلم نحوه ی نگارش نشانه ی((ک ))ارسال شده است حتما دیده شود و پسرم طبق فایل سرمشق را در دفتر بخواندوبنویسد.فیلم آموزش نشانه هم ارسال شده است .املا بنویس.کتاب فارسی علوی صفحه ی 116 انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: