فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 14

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تمرین آهنگ The show must go on دوره حروف a,p,s,t تدریس صفحه 17
تکلیف: CD صفحه 17 گوش داده شود تمرین 18 صفحه 17 کتاب انجام شود صفحه 15 کتاب کار انجام شود کلمات drum, piano, guitar, violin به صورت دیکته هرمی نوشته شود تکالیف انجام شده در پرتال حتما بارگذاری شود

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تمرین پرسش و پاسخ در مورد آب و هوا, روز,سن,سال و فصل دوره shopping list تدریس صفحه 16
تکلیف: CD صفحه 16 گوش داده شود صقحه 16 کتاب تمرین های 15 و 16 کامل شود کتاب کار صفحه 14 انجام شود با توجه به مثال های زیر برای هر نمونه یک مثال همراه با رسم‌شکل نوشته شود What are these? Theyre red crayons.... What are those? Theyre blue pens.... What colour are they? Theyre black. Whats this? Its an orange eraser... .تکالیف انجام شده حتما در پرتال بارگذاری شود

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تمرین آهنگ The show must go on دوره story تدریس صفحه 15 با موضوع writing
تکلیف: صفحه 15 کتاب انجام شود کتاب کار صفحه 13 انجام شود/ دانش آموز یک لیست خرید از لوازم ممدرسه دذ دفتر خود بنویسد لطفا تکالیف انجام شده جهت بررسی در پرتال قرار داده شود

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: پرسش و پاسخ راجع به روز,آب و هوا,سن , سال , ماه ,رنگ مورد علاقه تدریس داستان صفحه 14 دوره these, those
تکلیف: CD صفحه 14 گوش داده شود جملات صفحه 14 یک بار نوشته شود کتاب کار صفحه 12 انجام شود

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: سن ، رنگ موردعلاقه خود و پدر و مادر دوره this, that, these, those و تدریس صفحه 13 کتاب What colour are they? Theyre red.... What are these? Theyre rulers. They arent books..... What are those? Theyre schoolbags. They arent pencils..
تکلیف: CD صفحه 13 گوش داده شود صفحه 13 تمرین شود کتاب کار صفحه 11 انجام شود با توجه به ساختارهای توضیح داده شده در فعالیت برای هر کدام از سوال ها یک مثال همراه با رسم شکل نوشته شود کتاب کار شنبه فرستاده شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزاد، الناز
فعالیت: یادگیری مبحث after/before/between اعداد از طریق بازی و پاور پوینت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: