فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: قسمت اول صفحه 33 کتاب ODI 2 تدریس شد. مثال: On windy days, I (like/don't like) flying a kite. On stormy days, he (likes/doesn't like) going to the beach. اولیای گرامی روز چهارشنبه 1 آذر مسابقه spelling bee برگزار می شود. لیست لغات بارگذاری می شود.
تکلیف: با استفاده از هر گروه از کلمات زیر با توجه به ساختار تدریس شده، جمله سازی کنید. (cloudy/I/go for walk) (sunny/she/ read a book) (windy/ you/take a photo) (stormy/ he/ride a bike)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: کتاب science جهت بررسی اولیا عزیز به دانش آموزان تحویل داده شده است. لطفا روز شنبه به مدرسه تحویل داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 32 کتاب ODI 2 تدریس شد. کلمات: fly a kite, read a book, take a photo, watch TV, make a snowman, ride a bike, go for a walk, go to the beach لطفا توجه کنید: روز چهارشنبه یکم آذر مسابقه spelling bee برگزار می شود.
تکلیف: صفحه 30 کتاب کار انجام شود. از کلمات جدید درس هر کدام دو بار نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 14 کتاب science با موضوع دسته بندی گیاهان(بلند و کوتاه، گل دار و بدون گل) تدریس شد و فعالیت های کتاب انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: آزمون بخش های یک و دو کتاب برگزار شد.
تکلیف: صفحه 29 کتاب کار انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش دوم صفحه 21 کتاب تدریس شد. (حل مساله) Cake takes ...... minutes to cook.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 31 کتاب ODI 2 با موضوع پرسش و پاسخ درباره آب و هوا تدریس شد. What's the weather like? It's sunny/ It's rainy. مسابقه کتاب و کتاب خوانی روز دوشنبه برگزار می شود.
تکلیف: در صورت حضوری بودن کلاس ها، فردا آزمون کتبی از بخش های یک و دو کتاب برگزار می شود. کاربرگ نمونه سوال بارگذاری شده است، تمرین و مطالعه کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 30 کتاب ODI 2 با موضوع weathers تدریس شد. rainy, sunny, windy, cloudy, stormy, snowy
تکلیف: صفحه 28 کتاب کار انجام شد. از کلمات جدید صفحه 30 کتاب هر کدام سه بار بنویسید. فایل های صوتی شماره 41 و 40 قسمت A را با دقت گوش کنید و کلمات را تکرار کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: