فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 65 کتاب ODI 2 تدریس شد. Writing Use on with dates an in with month. I was born on 21st January. In December I watched TV.
تکلیف: صفحه 63 کتاب کار انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره دسته بندی اشکال به دو صورت جمع و ضرب
تکلیف: تمرین موارد تدریس شده

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 64 کتاب ODI 2 تدریس شد. reading
تکلیف: صفحه 62 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی شماره 25 قسمت B کتاب را گوش دهید و روان خوانی صفحه 64 مطابق فایل صوتی تمرین کنید. پرسش می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تدریس دسته بندی اشکال به دو صورت جمع و ضرب
تکلیف: تمرین موارد تدریس شده

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش دوم صفحه 63 کتاب تدریس شد. When was I/ she/he born? I/ she/he was born on 2nd January. When were you/ they// we born? You/ they/ / we were born on 1st May.
تکلیف: صفحه 61 کتاب کار انجام شود. درباره هر کدام از اشخاص زیر سوال کنید و به سوالات پاسخ دهید.(Tom, we, you, they,she) مثال: When were you born?I was born on 5th April.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش اول صفحه 62 کتاب ODI 2 تدریس شد. (ساخت جمله با افعال to be در گذشته) (I, she, he: was) (you, they, we: were) I was born on 5th July. They were born on 1st May. They were born on 22nd April.
تکلیف: برای هریک از موارد زیر یک جمله با ساختار تدریس شده(تاریخ تولد) نوشته شود. تاریخ ها به دلخواه و متفاوت باشند و جملات را به دو حالت گفتار و نوشتار بنویسید. (I, my mum, you, they) مثال: say: I was born on the 11th of July. write: I was born on 11th July.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 62 کتاب ODI 2 تدریس شد. ordinal numbers نحوه گفتن تاریخ تولد به طور مثال: I was born on the 22nd of January. نحوه نوشتن: I was born on 22nd January.
تکلیف: صفحه 60 کتاب کار انجام شود. دانش آموزان تاریخ تولد خود را(به تقویم میلادی) در دفتر بنویسند و تمرین کنند، پرسیده می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره مبحث کسرها ، خواندن اعداد کسری، مقایسه کسرها
تکلیف: تمرین موارد تدریس شده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: