فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: فعالیت های بخش سه کتاب کار را در کلاس امروز با همراهی دانش آموزان انجام دادیم و فعالیت های کتاب بررسی شد. محتوای بخش سه کتاب کار در پرتال بارگذاری شده است. لطفا بخش سه کتاب را با دقت بررسی کنید، همه فعالیت ها به طور صحیح و کامل انجام شده باشد.
تکلیف: جملات نادرست زیر را به طور صحیح بازنویسی کنید.(جملات را از نظر نگارشی، ساختار و کلمات بررسی کنید.) هدف از انجام این فعالیت افزایش دقت و تمرکز دانش آموزان و دوره مطالب بخش سه کتاب می باشد. on rainy days, i like watching tv.1 2. On cloudy days, do she like reading a book? 3. On windy days, I like fly a kite. 4. On sunny days, he likes reading a bike.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش سه کتاب ODI 2 را با استفاده از بازی ها و فعالیت های مختلف جهت تثبیت کلمات و ساختارهای جدید دوره کردیم. فعالیت های صفحه 39 کتاب را انجام دادیم.
تکلیف: صفحه 37 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی شماره 53 قسمت A سی دی را با دقت گوش دهید و هرچه می شنوید بنویسید. انجام این تکلیف با هدف تقویت مهارت شنیداری و تلفظ صحیح می باشد. فردا در کلاس آنلاین کتاب کار همراه دانش آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 38 کتاب ODI 2 تدریس شد. culture
تکلیف: صفحه 36 کتاب کار انجام شود. به سوال فعالیت 22 صفحه 38 کتاب پاسخ دهید.(درباره فصل مورد علاقه خود بنویسید و آن را توصیف کنید. فعالیت متن مطابق صفحه 38 انجام شود.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، لاله
فعالیت: تمرین و مرور مطالب و تکمیل کتاب
تکلیف: مرور و تمرین خواندن ساعت و گرد کردن اعداد

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 37 کتاب ODI 2 تدریس شد. freezing, cold, warm, hot .
تکلیف: صفحه 35 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی شماره 48 قسمت A سی دی را گوش دهید و هرچه می شنوید بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 36 کتاب ODI 2 تدریس شد. phonics song, ring, ping, long, pink, ink, sink, thank
تکلیف: صفحه 34 کتاب کار انجام شود. از کلمات جدید صفحه 36 کتاب هر کدام 3 بار بنویسید. ترکیب صدای کلمات فعالیت 16 صفحه 36 کتاب را مطابق فایل صوتی track 51 قسمت A سی دی تمرین کنید. پرسیده می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: