1402/07/29
زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 16 کتاب ODI 2 تدریس شد. phonics
(chop, chin, rich, much, ship, shell, fish, dish)
تکلیف:
صفحه 14 کتاب کار انجام شود.
فایل شماره 20 سی دی را گوش دهید و سپس کلمات فعالیت 14 صفحه 16 کتاب را با صدای بلند مطابق فایل صوتی ترکیب کنید.(فردا پرسییده می شود.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 10 کتاب با موضوع sorting تدریس شد.
different, similar
1402/07/26
زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 15 کتاب ODI 2 تدریس شد. (Writing):
نحوه اتصال دو جمله با استفاده از حرف ربط: but, and
تکلیف:
صفحه 13 کتاب کار انجام شود.
به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و با استفاده از حروف ربط چهار جمله بنویسید.
دیکته صفحات 12 و 13 کتاب دانش آموز تمرین شود. روز شنبه دیکته گفته می شود. دفتر زبان آورده شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 9 کتاب Math تدریس شد و فعالیت های کتاب انجام شد.
before, after, between
Number 186 comes before 187.
Number 708 comes after 707.
Number 215 comes between 214 and 216.
1402/07/25
زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 14 کتاب ODI 2 تدریس شد.
(story)
تکلیف:
صفحات 11 و 12 کتاب کار انجام شود.
فایل صوتی شماره 17 سی دی را گوش دهید و جملات را تکرار کنید. سپس روان خوانی صفحه 14 کتاب را مطابق فایل صوتی تمرین کنید.
1402/07/23
زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
بخش اول صفحه 13 کتاب ODI 1 تدریس شد.
How many trains are there? There are three red trains.
How many bikes are there? There is a bike.
تکلیف:
برای هر کدام از کلمات زیر با استفاده از How many سوال طراحی کنید و به آن ها پاسخ دهید. مثال:
How many red cars are there? There are ten red cars.
کلمات: ten motorbikes, a bus, a taxi, six plans
1402/07/22
زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 12 کتاب ODI 2 تدریس شد.
کلمات: train station, museum, sportcentre, hospital, post office, school
تکلیف:
صفحه 10 کتاب کار انجام شود.
از کلمات جدید درس هر کدام 4 بار نوشته شود
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
حبیبی، صدف
فعالیت:
صفحه 7 تا 9 کتاب با موضوع موجودات زنده و غیر زنده دوره شد.Living things need food and water. Living things produce young. Living things produce waste products. Living things have senses