1402/08/09
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
قسمت دوم صفحه 21 کتاب تدریس شد.
Is he/she wearing a hat? Yes, he/she is. No, he/she isn't.
Are you wearing jeans? Yes, I am./ No, I'm not.
صفحه 19 کتاب کار انجام شود.
با استفاده از ساختار تدریس شده از اعضای خانواده خود چهار سوال بپرسید و پاسخ پرسش ها را بنویسید. مثال:
Are you wearing a red T-shirt?
Yes, I am.
Is he ................?
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 11 کتاب science با موضوع شباهت و تفاوت بین افراد تدریس شد.
My hair colour is black. My eye colour is brown. My skin tone is fair.
My friend has different hair colour. His eye colour is similar. His skin tone is different.
در دفتر زبان خود ابتدا درباره ویژگی های خود بنویسید. سپس شباهت ها و تفاوت هایتان را با هم مقایسه کنید.
1402/08/08
1402/08/07
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 20 کتاب ODI2 با موضوع لباس های مختلف تدریس شد. (clothes)
جهت تثبیت با استفاده از بازی های متفاوت اسامی لباس ها را با هم تمرین کردیم. کلمات:
clothes, jeans, trousers, jacket, hat, skirt, dress, shoes, socks,
T-shirt, shirt
صفحه 18 کتاب کار انجام شود.
از کلمات جدید درس هر کدام 2 با بنویسید.
فایل صوتی شماره 25 قسمت A را گوش دهید و کلمات را تکرار کنید.
ریاضی به زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 15 کتاب Math با موضوع خط قرینه تدریس و فعالیت های کتاب انجام شد.(خطوط عمودی، افقی و قطری)
vertically, horizontally, diagonally
This shape has got one vertical line of symmetry.
1402/08/06
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
فعالیت های کتاب Math انجام و تکمیل شد.
غلط های موجود در جملات زیر را از لحاظ نگارشی اصلاح کنید(punctuations): (به مثال توجه کنید.)
(there is a red Bus) نمونه تصحیح شده: (There is a red bus.)
جملات:
(a dog hasn't got wings)
(what is this it's a motorbike)
(how many cars Are there there are ten cars)
(it is a green Lorry)
1402/08/03
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
فعالیت های مهم کتاب کار توضیح داده شد و توسط دانش آموزان انجام شد.
فایل صوتی شماره 22 سی دی را گوش دهید و هرچه می شنوید، بنویسید.
تمرین دیکته از بخش یک کتاب در دفتر زبان انجام شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 15 کتاب Math با موضوع تقارن تدریس شد.
symmetry, line of symmetry,
Folding something horizontally, vertically and diagonally