1403/08/13
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 25 کتاب ODI 2 تدریس شد. (writing): نحوه استفاده از صفت ها برای دادن اطلاعات بیشتر و استفاده از آن ها در توصیف لباس ها (adjectives) red dress, old shoes, new jacket
صفحه 23 کتاب کار انجام شود. در یک متن لباس های اعضای خانواده تان را با استفاده از صفت ها توصیف کنید. My dad is wearing...........
1403/08/12
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 24 کتاب ODI 2 تدریس شد. (reading) تفاوت لباس های مورد نیاز در فصول مختلف توسط دانش آموزان بررسی شد.
دیکته بخش دوم کتاب گفته شد.
light clothes, warm clothes
صفحه 21 و 22 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی track 32 قسمت A سی دی را با دقت گوش دهید و روان خوانی صفحه 24 را مطابق آن تمرین کنید. پرسیده می شود.
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 11 کتاب science با موضوع شباهت و تفاوت بین افراد تدریس شد. My hair colour is black. My eye colour is brown. My skin tone is fair. My friend has different hair colour. His eye colour is similar. His skin tone is different.
در دفتر زبان خود ابتدا درباره ویژگی های خود بنویسید. سپس شباهت ها و تفاوت هایتان را با هم مقایسه کنید.
1403/08/09
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
بخش دوم صفحه 23 کتاب ODI 2 تدریس شد. Would you like a green hat? Yes, I would. I'd like a green hat. Would you like black boots? No, I wouldn't. I would like brown boots.
صفحه 23 کتاب کار انجام شود. با توجه به تصویر بارگذاری شده و با استفاده از ساختار تدریس شده، 4 سوال بنویسید و به آن ها پاسخ دهید.
روز شنبه از صفحات 20 تا 23 کتاب دیکته گفته می شود. دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد.
1403/08/08
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
بخش اول صفحه 23 کتاب ODI 2 تدریس شد. I'd like a blue jacket.( I would like a blue jacket). I wouldn't like blue shoes.
با استفاده از ساختار تدریس شده درباره لباس های زیر جمله سازی کنید. بر اساس نظر دانش آموز جملات می تواند مثبت یا منفی باشد. a green shirt/ a pink dress/blue jeans/ a black hat/ grey socks مثال: (I'd like a red jacket.
ریاضی به زبان انگلیسی
ذوالفقاری، زهرا
دوره اعداد سه رقمی
مقایسه اعداد سه رقمی
جمع و تفریق اعداد سه رقمی
خط تقارن در قالب فعالیت و بازی
لطفا در منزل تمرین شود
1403/08/07
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 22 کتاب ODI 2 با موضوع لباس ها با استفاده از بازی ها تدریس شد. کلمات: shirt, cap, glasses, boots, jumper, trainers, pyjamas, coat,
صفحه 20 کتاب کار انجام شود. کاربرگ داده شده را در دفتر زبان بچسبانید و به سوالات پاسخ دهید.
توضیح کاربرگ: برای فعالیت اول دور تصویر کمد را برش بزنید و اسم هر لباس را مطابق شماره بنویسید.
در فعالیت دوم برای هر کدام از افراد لباس ها را به سلیقه خود انتخاب کنید و رنگ آمیزی کنید و بر روی تصویر اشخاص بچسبانید و سپس در سه خط موجود برای هر کدام بنویسید و کامل کنید.