فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 23

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 48 کتاب ODI 2 ( culture) با موضوع فعالیت هایی که بعد مدرسه انجام میدهیم، تدریس شد. What do you do after school? I play the piano.
تکلیف: صفحه 46 کتاب کار انجام شود. در یک بند(مطابق متن صفحه 48 کتاب) درباره کارهایی که بعد مدرسه انجام می دهید، بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحات 46 و 47 کتاب ODI 2 (CLIL, Phonics) با استفاده از بازی و فعالیت های مختلف تدریس شد: صفحه 46 کتاب ODI 2 با مبحث phonics صداهای ai, ee : . کلمات: rain, snail, tail, wait, sheep, see, feet, week صفحه 47 کتاب: make my bed, tidy my bedroom, set the table, dry the dishes, wash the car
تکلیف: صفحات 44و 45 کتاب کار انجام شود. بخش سوال Think صفحه 47 کتاب را انجام دهید. این فعالیت را می توانید در قالب پوستر یا نوشتن متن در دفتر زبان ارائه دهید: در چند جمله بنویسید که چه کارهای دیگری برای کمک کردن در خانه انجام می دهید. What other things can you do to help at home?

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: به دلیل تاخیر در برگزاری کلاس ها، کلاس زبان برگزار نشد.
تکلیف: به سوالات زیر در دفتر پاسخ دهید. What time do you get up? What time does your mum have dinner? How often do you drink milk? How often does your mum watch TV?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره موارد تدریس شده

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 45 کتاب ODI 2 با استفاده از بازی های الکترونیکی و فعالیت های متفاوت تدریس شد.(writing) she gets up at half past six, then she goes to school.
تکلیف: صفحه 43 کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 44 کتاب ODI 2 با استفاده از بازی های مختلف برای تمرین روان خوانی و درک مطلب تدریس شد. reading
تکلیف: صفحه 42 کتاب کار انجام شود. بخش Home-school link صفحه 44 کتاب انجام شود.فایل صوتی شماره 62 کتاب را گوش دهید و روان خوانی صفحه 44 را مطابق آن تمرین کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش دو کتاب science با موضوع گیاهان دوره شد. Parts of the plants. What do plants need short/tall and no flower/ with flower plants.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: