فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حروفی که در کلاس آنلاین تدریس شده بود صداها و حرکات آن ها با استفاده از پاورپوینت و بازی دوره شد. نحوه نگارش حرف بزرگ و کوچک Dd در کلاس تدریس شد. صفحه 55 کتاب phonics در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحه 19 کتاب phonics notebook از حرف بزرگ D , حرف کوچکd از هرکدام یک خط و از کلمات dad,red,hand,send از هر کدام دو مرتبه بنویسید. دانش آموزان عزیزی که صفحه 18کتاب phonics notebook را انجام نداده اند حتما انجام دهند. فردا کتاب های phonics notebook پسران گلم چک خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث more than and fewer than در کلاس Math تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حروف،صداها و حرکات آن ها دوره شد. حرف بزرگ و کوچک Dd در کلاس با استفاده از پاورپوینت تدریس شد. کلمات حرف Dd تدریس شد. ورزش به زبان انگلیسی انجام شد.
تکلیف: از کلمات و جملات زیر دیکته نوشته شود. mimic, stamp,camp,him He is sick. It is a map.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حروف و صداها و حرکات آن ها دوره شد. شیوه خواندن کلمات در کلاس با استفاده از بازی اسپینر کار شد. روخوانی جمله تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 18 تکمیل شود. دانش آموزان عزیز جمله He is sad را بعد از یاد گرفتن حرف Dd بنویسند. از کلمات و جملات زیر به دانش آموزان دیکته گفته شود. man ,men,map,stamp,camp He is sick. It is a map. دانش آموزان عزیزی که کتاب کار phonics notebook آن ها داخل مدرسه هست لطفاً حتما کتاب کار را از مدرسه تحویل بگیرند و صفحه 18 را تکمیل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره کلمات حرف Mmبه همراه بازی سر کلاس انجام شد . قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد. شعر Phonics برای تثبیت حرکات و صدای حروف در کلاس خوانده شد.
تکلیف: در دفتر phonics notebook دو خط از حرف کوچک و بزرگ Mm نوشته و از کلمات camp....stamp....mimic....he... هر کدام سه مرتبه نوشته شود و دو بار از جمله He is sad. نوشته شود لطفا تکالیف در پرتال ارسال شود

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره کلمات حرف Mm با استفاده از پاورپوینت سر کلاس انجام شد. روخوانی و صدا کشی حرف Mm آموزش داده شد و he به عنوان tricky word جدید آموزش داده شد.
تکلیف: انجام ALV notebook یک خط از حرف بزرگ M یک خط از حرف کوچک m و از کلمات man.map.him هر کدام سه مرتبه نوشته شود و از جمله It is a map دو مرتبه نوشته شود عزیزان حتما تکالیف خودشونو در پرتال قرار دهند تا فردا تکالیف دانش آموزان عزیز در پرتال چک شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: