فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره کلمات حرف Ee,ck انجام شد به همراه بازی دوره طرز نوشتن به همراه فایل پاورپوینت انجام شد روخوانی کلمات به همراه بازی دوره شد
تکلیف: مابقی کلمات صفحه 15 کتاب phonics notebook در منزل انجام شود هر کلمه سه مرتبه کتاب jolly phonics به دانش آموزان تحویل داده شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: بخش دوم مبحث body parts در کلاس Science تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره کلمات حرف Ee به همراه بازی انجام شد. دوره روخوانی کلمات به همراه بازی انجام شد. طرز صحیح نوشتن حرف Ee به همراه بازی و فایل پاورپوینت آموزش داده شد. صفحه 39 کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحه 15 کتاب phonics notebook در منزل انجام شود. یک خط از E بزرگ،،،،یک خط از e کوچک از کلمات set,,, pet,,,,net,,,,pen از هر کدام سه مرتبه نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: صدا و حرکت حرف Ee با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد. کلمات حرف Ee تدریس شد و با استفاده از بازی تمرین و تکرار شد. شعر Phonics برای تثبیت صدا و حرکت حروف پخش شد.
تکلیف: پنج خط دوم صفحه 14 phonics notebook تکمیل شود. فردا صفحه 14 کتاب چک خواهد شد. کتاب Phonics دانش آموزان عزیز در مدرسه میماند و فقط چهارشنبه هر هفته برای تمرین و تکرار به منزل می آید. پی دی اف صفحات Ee کتاب برای تمرین دانش آموزان در منزل در پرتال قرار میگیرد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث body parts در کلاس Science تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: نحوه نگارش ck در کلاس تدریس شد. صفحه 36 کتاب phonics در کلاس انجام شد. شبوه خواندن کلمات (blending) در کلاس با استفاده از پاورپوینت و بازی تمرین و تکرار شد. کتاب Phonics دانش آموزان عزیز برای جلوگیری از سنگینی کیف جمع آوری شد.
تکلیف: پنج خط اول صفحه 14 phonics notebook صداکشی و نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث اشکال هندسی shapes در کلاس Math تدریس شد. با استفاده از بازی و فیلم اشکال هندسی تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: صدا و حرکت ck در کلاس با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد. آهنگ phonics برای تمرین حرکت و صدای حروف پخش شد. کلمات ck تدریس شد. کتاب Phonics 1 برای تمرین آخر هفته به منزل فرستاده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که صفحه 13 phonics notebook را تکمیل نکرده اند پایان هفته انجام دهند. دیکته از کلمات زیر به دانش آموزان عزیز گفته شود. kiss,kit,skip,kist اولیا عزیز برای دیکته گفتن باید صدا و حرکت حروف را انجام دهید و دانش آموزان حرف به حرف کلمات را بنویسند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث shapes در کلاس Math تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: