فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: کاربرگ جهت تقویت مهارت دست ورزی در کلاس انجام شد و در دفتر چسبانده شد. قرآن به زبان انگلیسی در کلاس خوانده شد. ورزش به زبان انگلیسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: اولیا عزیز برای تقویت مهارت دست ورزی لطفا چند خط روی یک کاغذ برای دانش آموزان عزیز بکشید و از پسران گل بخواهید که با قیچی از روی خط ها کاغذ را برش بزنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: بخش اول مبحث size موضوع big and small در کلاس science تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: کاربرگ شماره سه Fine motor skills در کلاس انجام شد. قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد. قوانین کلاس تمرین شد. شعر روزهای هفته خوانده شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Tracing با استفاده از ماشین اسباب بازی تمرین شد. قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد. کاربرگ Tracing در کلاس انجام شد.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزی که کتاب های Math و Science و دفتر مشق زبان انگلیسی را تحویل ندادند فردا حتما همراه داشته باشند و به معلم تحویل دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: برای تقویت مهارت دست ورزی رنگ آمیزی توت فرنگی با استفاده از گوش پاک کن در کلاس انجام شد. قوانین کلاس تمرین شد. سوره ناس به انگلیسی در کلاس خوانده شد.
تکلیف: فردا دفتر زبان انگلیسی همراه دانش آموزان عزیز باشد. برای تقویت مهارت دست ورزی دانش آموزان، اولیا عزیز ده تا نخود و ده تا لوبیا رو با هم قاطی کنند و از پسران گل بخواهند که نخودها و لوبیاهارو از هم جدا کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، محدثه
فعالیت: سلام و روز بخیر آشنایی با دانش آموزان عزیز انجام شد. عکس Back to school با همکاری دانش آموزان به صورت گروهی در کلاس رنگ شد(با استفاده از گواش) آموزگار زبان خانم فرحی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: