فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 25

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: دوره کلمات و روخوانی حرف Rr به همراه بازی و فایل پاورپوینت انجام شد فعالیت روخوانی و صدا کشی کلمات به همراه بازی انجام شد فیلم آموزشی جهت تکرار و تمرین جملات و tricky words در پرتال قرار داده شد
تکلیف: روخوانی جملات در منزل انجام شود It is a cap,,,,,it is a pen,,,,,it is a hat,,,,Ati is sick,,,,pat is sick

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: دوره کلمات حرف Rr به وسیله بازی و فایل پاورپوینت.دوره صدا کشی و روخوانی کلمات مربوط به Rr بوسیله فایل پاورپوینت. تکرار و تمرین روخوانی کلمات جدید بوسیله بازی در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحه 17 کتاب phonics notebook به صورت کامل نوشته شود از کلمات هر کدام سه مرتبه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: تمرین های کتاب Math در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: شکل نوشتاری حرف بزرگ و کوچک Rr با استفاده از پاورپوینت تدریس شد. دانش آموزان شکل نوشتاری Rr را در کتاب Phonics انجام دادند. دو کلمه tricky words با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد. شیوه blending کلمات و حروف با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد.
تکلیف: صفحه 17 phonics notebook یک خط از حرف بزرگ R یک خط از حرف کوچک r و از کلمات rat....ran...rest....trick از هرکدام سه بار بنویسید. صداکشی و خواندن کلمات فراموش نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: آموزش حرف Rr به همراه بازی و پاورپوینت...... تدریس کلمات مربوط به Rr و تکرار آنها سر کلاس و همراه با بچها انجام شد...... صدا کشی و روخوانی کلمات مربوط به Rr انجام شد.....
تکلیف: از کلمات hint,,,,,neck,,,,,tennis,,,,napkin دوبار از هرکدام نوشته شود و جملات Pat is sick. Ati is sick. یک بار نوشته شود عزیزانی که دفتر و کتاب زبانشون رو تحویل ندادند و امروز به همراه نداشتن فردا حتما همراه خود بیاورند

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: شکل نوشتاری اعداد یک تا 20 به زبان انگلیسی در کلاس Mathتمرین شد. تمرین های کتاب Math در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: دوره حروف صداها و حرکات انجام شد. شعر Phonics برای تمرین صداها و حرکات انجام شد. کتاب Science و ALV phonics تحویل دانش آموزان عزیز داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز از کلمات زیر هرکدام یک خط داخل دفتر زبان بنویسید. is....ant...tack....hen....hat...cap.... hack....cat....pink....pack.... و از جملات زیر هر کدام یک خط نوشته شود Ati is sick. Pat is sick. تکلیف اختیاری:دانش آموزان عزیز لطفا از مباحث کتاب Science یک مبحث را به اختیار خود انتخاب کرده و یک کاردستی و یا یک روزنامه دیواری برای شرکت در مسابقات بین شعب علوی درست کنید. چنانچه دانش آموزی تکلیف اختیاری را انجام دهد شامل امتیاز ویژه خواهد شد. روز شنبه حتما کتاب های Science و ALV phonics دانش آموزان همراهشان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Counting 1 to 20 در کلاس Math با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: کتاب Science دانش آموزان به منزل فرستاده شد.
تکلیف: تکلیف اختیاری:دانش آموزان عزیز لطفا از مباحث کتاب Science یک مبحث را به اختیار خود انتخاب کرده و یک کاردستی و یا یک روزنامه دیواری برای شرکت در مسابقات بین شعب علوی درست کنید. چنانچه دانش آموزی تکلیف اختیاری را انجام دهد شامل امتیاز ویژه خواهد شد. روز شنبه حتما کتاب های Science دانش آموزان همراهشان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: