فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 25

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: شیوه خواندن کلمات (blending) با استفاده از بازی فوتبال با دانش آموزان عزیز کار شد. آهنگphonics برای تثبیت صدا و حرکت حروف در کلاس پخش شد.
تکلیف: اقیمانده خط های کاربرگ Nn در منزل انجام شود. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که از هر کلمه فقط دوبار بنویسند و صداکشی و خواندن کلمه را حتما انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث animals and their babies در کلاس Science دوره شد. تمرین های کتاب Science در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: دوره لغات حرف Nn در کلاس انجام شد به وسیله فایل پاورپوینت آموزش letter formation(صحیح نوشتن) حرف Nn, صفحه 27 کتاب در کلاس انجام شد روخوانی کلمات (blend) در کلاس تمرین شد به همراه اکشن

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث animals and their babies در کلاس Science تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: موزش حرف Nn بوسیله فایل پاورپوینت.تعریف استوری و رسیدن به صدا و اکشن حرف n. همخوانی song جهت تکرار صدا آموزش لغاتی که صدای Nn در آن تکرار می‌شود مانند: nest,,,neck,,,nose,,,ninja,,,,,needle,,, , ,,numbers,,,notebook,,necklace,,,nurse,,,,nails,,,net,,,,nuts,,,,, ویدئو اکشن حرف Nn در سایت قرار داده شده است.
تکلیف: عزیزانی که کاربرگ خودشونو کامل نکردن و دیکته جلسه گذشته رو ننوشتن انجام بدن عزیزان امشب کلمات tip,,,sit,,,tap,,,pip,,,,its,,,صدا کشی کنند با نظارت والدین و در منزل بخوانند

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: دوره حرف هایi و p بوسیله فایل پاورپوینت، ویدئو و بازی انجام شد. دوره روخوانی کلمات به همراه بازی و فایل پاورپوینت انجام شد ، دوره کلمات مربوط به هر حرف به روش پازلینگ انجام شد
تکلیف: عزیزانی که هنوز ماربرگ خود را کامل نکردند کامل کنند، از کلمات tap,,,sip,,,its,,,,pit,,,sit,,, هر کدام دوبار در دفتر نوشته شود از کلمات sat,,sit,,,tip,,,pit در دفتر دیکته گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: عاصمی فر، بیتا
فعالیت: مبحث blending کلمات در کلاس با استفاده از پاورپوینت و بازی در کلاس کار شد. قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد.
تکلیف: باقیمانده کلمات کاربرگ آخر هفته تکمیل شود. دانش آموزان عزیز کاربرگ را تکمیل شده روز شنبه داخل دفتر چسبانده و تحویل دهند. اولیا عزیز کلمات زیر به دانش آموزان دیکته گفته شود. tap sip sap pat tip تکلیف اختیاری:حرف بزرگ و کوچک Pp را داخل روزنامه پیدا کرده و با رنگ زرد دور آن را خط بکشید سپس روزنامه و یا کاتالوگ را داخل دفتر بچسبانید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث اندازه گیری (Measuring the size of (different objects using cubes. در کلاس Math تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: