فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: اورانوس 2

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: قسمت فعالیت کلاسی، صفحات 25 و 26 کتاب کار به صورت آزمونک در کلاس انجام شد.سپس بعد از آزمونک سوالات در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: اولیای گرامی لطفاً سوالات اشتباه یا بی پاسخ صفحات 25 و 26 را در دفتر مشق بنویسید تا دانش‌آموزان پاسخ دهند.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: فردا درس دوم از کتاب درسی تا پایان صفحه 19 پرسیده می‌شود.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: املای آینه‌ای انجام شد. گنجینه شماره 2 در کلاس انجام شد.
تکلیف: اولیای گرامی لطفاً دفترهای املا را امضا کنید. دانش‌آموزانی که در املا اشتباه داشتند، لطفاً جدول غلط‌های املایی را کامل کنند. دانش‌آموزانی که هنوز جدول غلط‌های املایی املای شماره 3 را کامل نکرده‌اند، لطفاً فردا کامل شود. صفحات 17, 18 و 19 از کتاب کار انجام شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس سوم پرسیده شد. درس چهارم تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: جلسه دوم و اماده سازی برای نمایش از روی داستان مهمان انار انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: بادی پرکاشن جهت تقویت هماهنگی گروهی،عمل و عکس العمل انجام شد

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صبحانه سلامت در حیاط صرف شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 17 و 18 از کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: 5 خط املا از درس زنگ ورزش نوشته شود. روز شنبه املای آینه‌ای داریم لطفاً هر دانش‌آموز یک آینه کوچک به همراه داشته باشد. ارمغان شماره 4 انجام شود. دانش‌آموزانی که در ارمغان شماره 2 یا 3 ایراد داشتند لطفاً سوالات اشتباه را در برگه‌ای بنویسند و به آن‌ها پاسخ صحیح بدهند و برگه را در ارمغان بچسبانند.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس دوم با موضوع رشد کردن و خط زمان تدریس شد. کاربرگه‌های شماره 1 و2 انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با قسمت open در پاورپوینت و همچنین سربرگ ها و ابزارها آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: این جلسه دانش‌آموزان تمام نکات مربوط به مهره‌ی فیل و چگونگی استفاده از فیل‌ها برای حمایت از پیاده‌ها را یاد گرفتند.
تکلیف: بازی با پیاده‌ها با حمایت رخ‌ها و فیل‌ها تمرین شود.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 16 و 17 کتاب درسی تدریس و انجام شد. ساعت در بعد از ظهر در دفتر هم تمرین شد.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 17, 18 و 19 از کتاب درسی با موضوع فایده گروه‌های مواد غذایی و سیب سلامت تدریس شد.
تکلیف: سیب سلامت 5 خوراکی بسته‌بندی شده را مشاهده کنید سپس یک جدول مشابه صفحه 19 کتاب درسی در دفتر مشق رسم کنید و آن را کامل کنید.یک روز رویایی و زیبا زمانی آغاز می‌شود که من مشتاقانه در انتظار تو می‌نشینم و تو را برای یک صبحانه دلنشین کنار خود دعوت می‌کنم. احتراماً به اطلاع شما والدین محترم می‌رسانیم که به منظور اهمیت صبحانه در سلامت دانش‌آموزان و نقش آن در رشد و تمرکز ذهن و فعالیت عزیزان در نظر داریم برنامه صبحانه همگانی سلامت برگزار کنیم: لطفاً هر دانش‌آموز به اندازه نیاز خود (یک عدد تخم‌مرغ، گوجه، میوه، شیر، نان، خرما، سبزی یا کاهو و ....) در بشقاب تزیین شده همراه خود داشته باشد. لذا از شما خواهشمندم همکاری لازم را مبذول فرمایید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: در صورت امکان فردا لباس نوزادی، اسباب بازی دوران بچگی یا عکس نوزادی خود را به همراه داشته باشید.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: دندانه‌ی منحنی آموزش داده شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده،انجام شود. صفحه‌ی 10 کتاب فارسی ،زیبا در دفتر خوشنویسی انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: بخوان وبیندیش داستان (دختر تنگ بلور) خوانده، به سوالات مربوطه پاسخ داده شد. کلمات هم معنی درس اول و دوم را در آخر کتاب فارسی پیدا و هایلایت کردیم.

قرآن سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: جلسه‌ی پنجم (صفحه‌ی 10) پرسش و جلسه‌ی ششم (یادآوری تشدید) تدریس و تمرین شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه اتیکت تشکر کردن 3 آموزش داده شد ( چه جاهایی باید تشکر کرد).

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: کاربرگ ارسال شده انجام شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: جمع‌آوری اطلاعات صفحه‌ی 17 کتاب درسی تدریس و درس دوم پرسیده شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: از روی کلمات مهم املایی درس زنگ ورزش دو بار بنویسید.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: فعالیت منزل و تدریس درس سوم (نیاز و خواسته ) انجام شد .

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث شناخت علائق و آرزوها آموزش داده شد و تمرین صفحه 12 و 13 انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: