فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: برجیس 2

ریاضی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: حل تمرین صفحات 54 و 55 تکمیل شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

فارسی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: صفحه ی 66 کتاب کار تدریس شد. تمرین های فصل 6 بررسی شد.
تکلیف: صفحات 67 و 68 کتاب کار حل شوند.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: درس هفتم تدریس شد.
تکلیف: ابتدا فیلم بارگذاری شده مشاهده شود ، سپس درس به صورت کامل مطالعه و بررسی شود. انجام تیمم در منزل تمرین شود و مراحل آن به ترتیب در دفتر نوشته شود.

رباتیک

مدرس: گودرزی، مهدیه
فعالیت: دراین جلسه به مبحث مقاومت و انواع آن پرداخته‌شد‌. علاوه بر آن نحوه محاسبه اندازه مقاومت‌های ثابت آموزش داده شد و وسیله اهم‌متر که برای اندازه‌گیری آن استفاده می‌شود معرفی شد.
تکلیف: درباره انواع مقاومت و نحوه عملکرد آن به طور خلاصه توضیحی نوشته و جلسه بعد آن را تحویل‌دهید.

ریاضی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: صفحه ی 55 حل و بررسی شد.

علوم چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: صفحات 51 و 52 کتاب کار حل و بررسی شد.

فارسی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
تکلیف: درس ششم کتاب کار تکمیل شود.

نگارش چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
تکلیف: درس ششم نگارش تکمیل شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
تکلیف: درس هشتم مطالعه شود ، سپس صفحه های 39 و 40 کتاب کار حل شود.

ریاضی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: آزمون بین المللی ریاضی و علوم تیمز برگزار شد. صفحه ی 54 حل و بررسی شد.
تکلیف: باقی سوالات صفحه ی 54 و 55 در کتاب حل شود.

علوم چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: درس 5 کتاب کار علوم تدریس شد.
تکلیف: ابتدا درس 5 کتاب کار مطالعه شود ؛ سپس تمرین صفحه ی 51 و 52 کتاب کار حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: شعر باز باران پرسش شد.

نگارش چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: درس ششم تا صفحه ی 41 حل شد.
تکلیف: دانش آموزانی که درس ششم نگارش آنها تا پایان صفحه ی 41 حل نشده است ؛ آن را تکمیل کنند. فردا درس 6 در کلاس بررسی خواهد شد.

هنر چهارم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: کارت پستال شب یلدا در کلاس انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: تمرین جهت اجرای شب یلدا انجام شد. اهداف:هماهنگی گروهی،هماهنگی چشم و دست میباشد.

ریاضی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: صفحه ی 53 حل و بررسی شد.
تکلیف: صفحه های 64 و 65 کتاب کار حل شوند.

علوم چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: تا پایان درس 5 تدریس شد.
تکلیف: صفحه های 49 ، 50 کتاب کار حل شوند.

فارسی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: آزمون بین المللی پرلز ( درک مطلب ادبی و اطلاعاتی ) برگزار شد. کلمات مهم املایی و کلمات مترادف صفحه ی 64 درس هفتم کتاب کار گفته شد.
تکلیف: صفحه ی 67 کتاب کار نوشته شود. با توجه به احتمال تعطیلی روز چهارشنبه کتب کار به منزل فرستاده شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ح و اتصالاتش آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 36 انجام شد.
تکلیف: سرمشق های داده شده، انجام شود. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 37 انجام شود.
فعالیت: با افتخار از شما اولیای محترم دعوت به عمل می‌آید تا در نمایشگاه هفته‌ی ملی علوم علوی، شرکت نموده و شاهد گوشه‌ای از فعالیت‌های دانش‌آموزان در این هفته باشید. زمان پنجشنبه 22 آذر از ساعت 11 تا 12. مکان: کانون فرهنگی - تربیتی شهید مفتح واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه‌ی ارشاد، نبش خیابان کوشا. با حضور خود باعث دل‌گرمی فرزندانمان بوده و حمایت‌گر تلاش آنان باشید.

ریاضی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: فعالیت صفحه ی 53 حل وبررسی شد.
تکلیف: سوال 2 فعالیت صفحه ی53 تکمیل شود. چهار ضرب مشابه سوال 2 فعالیت در دفتر ریاضی نوشته شود. حتما پیش از حل سوالات از طریق لینک های زیر فیلم های مربوط به محاسبه ی حاصل ضرب تماشا شوند. تکالیف در پرتال بارگذاری شوند. https://www.aparat.com/v/pyh8108 https://www.aparat.com/v/awz05l7

فارسی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: معنی شعر باز باران گفته شد. درس هفتم تا پایان صفحه ی 65 تدریس شد.
تکلیف: از صفحات 62 و 63 با خط خوانا نوشته شود. کلماتی که ارزش املایی دارند با رنگ قرمز نوشته شوند. تکالیف در پرتال بارگذاری شوند.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: محمدی، آرزو
فعالیت: درس 8 تا پایان صفحه ی 34 تدریس شد.
تکلیف: درس 8 تا پایان بخش تدریس شده مطالعه شود.در دفتر 5 سوال طرح و پاسخ داده شود. تکالیف در پرتال بارگذاری شوند.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: پرورشی
توضیح: کودک بدرفتار کودک دلسرد است. یک کودک بدرفتار تلاش می کند که به ما بگوید: "من احساس تعلق یا اهمیت نمی کنم و شیوه درست دستیابی به آن را هم بلد نیستم." وقتی کودک رفتار زننده ای می کند، برای بیشتر بزرگسالان مشکل است که از بدرفتاری او بگذرند و پیام اصلی پشت آن را بفهمند: "من فقط می خواهم تعلق داشته باشم." درک این مفهوم اولین قدم برای بزرگسالانی است که می خواهند در کمک به کودکان بدرفتار تاثیرگذار باشند. اگر یک "رمز شکن" باشید، کمک بزرگی برای بچه های بدرفتار هستید. وقتی کودکی بدرفتاری می کند، به بدرفتاری مثل یک رمز نگاه کنید و از خود بپرسید: " او واقعا سعی دارد چه چیزی به من بگوید؟" به یاد داشته باشید کودکان از پیام رمزگذاری شده شان آگاه نیستند، اما وقتی به جای واکنش به رفتار بد آن ها، به باور پنهانشان می پردازید، عمیقاً احساس درک شدن خواهند کرد. در پشتِ هر بدرفتاری کودکی وجود دارد که فقط می خواهد تعلق داشته باشد، ولی شیوه درست و از لحاظ اجتماعی مفید،_دستیابی به هدفش را نمی داند، احساس متفاوتی درباره بدرفتاری خواهید داشت. همچنین اگر گاهی در رفتار خودتان با کودک دقیق شوید، نکند رفتارتان با کودک او را به این باور رسانده باشد که تعلق یا اهمیت ندارد! جین نلسون، ترجمه محمدجواد فرشچیان، ریحانه ایزدی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: