فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 1

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: آقای ریاضی در کلاس به صورت همگانی برگزار شد.
تکلیف: تمرین ریاضی (محور) داده شده، انجام شود.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: پرسش کلاسی به صورت گروه بندی هاووس سیستم از درس 11 (دنیای سرد و گرم) انجام شد.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی، درس (_ُ و) استثنا صفحه‌های 68 و 69 تدریس گردید. دانش‌آموزان جهت تثبیت یادگیری درس جدید خورشید درست کردند و کلمات استثنا را در شعاع‌های خورشید نوشتند. پرسش کلاسی از نشانه‌های (ج تا خ) به صورت انفرادی انجام شد.
تکلیف: پیک ارمغان شماره‌ی 17 و 18 انجام شود. 3 املای خلاق نوشته شود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی علوی، صفحه‌های 128 و 129 تکمیل گردید.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب علوم علوی، فصل 11 (دنیای سرد و گرم) صفحه‌های 109 تا 113کامل گردید.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 169 و 170 انجام شد. روان خوانی نشانه‌های ( ق تا ج) پرسش شد.
تکلیف: تمرین داده شده در دفتر مشق، انجام شود.

املا اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: املای کلاسی گفته شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یک آهنگ 2 ضربی همراه چوبک و بادی پرکاشن به صورت دایره و چرخش چپ و راست به صورت گروهی برای ایجاد تمرکز در سرعت بالا با دانش آموزان تمرین و تکرار شد. و سپس روی یک آهنگ 4 ضربی به صورت تلفیقی از لیوان (کاپ گیم) و بادی پرکاشن به صورت انفرادی و تمرکز شخصی و تقویت عصب و عضله تمرین و اجرا گردید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه فعالیت‌های اتیکت مکالمه تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان شعر اتیکت شنونده رو در خانه برای نزدیکان خود بخوانند و والدین بازخورد خود را مرقوم بفرمایند. متن شعر: اگه بخوام بشم من یک شنونده عالی باید حواسم باشه به چهار عضو اصلی با گوش، با گوش می‌شنوم با چشم، با چشم می‌بینم بعدش سوال میپرسم تا با قلبم بفهمم.
فعالیت: اطلاعیه مجدد از شما مادران عزیز دعوت می‌نماییم تا در مسابقه آشپزی که در روز جشن خوشمزه خوراکی‌ها (چهارشنبه 19 بهمن) برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. اطلاعات بیشتر در بخش مهارت زندگی ارسال شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، تم 18 صفحه‌های 121 تا 123 (مبحث الگوی عددی) تدریس و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 167 و 168 تکمیل گردید.
تکلیف: کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 163 و 164 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌های 87 و 88 تکمیل گردید.

املا اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
تکلیف: دفتر املا همراه دانش آموزان باشد.

قرآن اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب قرآن، صفحه‌های 56 و 57 پرسش کلاسی شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: درس جدید اسکرچ جونیور داده شد.
فعالیت: یادآوری دور دوم مشاوره‌های انفرادی، از این هفته برگزار خواهد شد. لیست مشاوره‌ها، مجدد در بخش مهارت اجتماعی ارسال شده‌است. لطفا بعد از مطالعه برای حضور به موقع برنامه‌ریزی نمایید. در صورت تغییر زمان مشاوره، مراتب از طریق تلفن، اطلاع‌رسانی می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: با توجه به برگزاری جشن جایزه‌ها، لطفا جمع امتیازها به همراه کارت‌های امتیاز را فردا به آموزگار کلاس تحویل دهید. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، شروع تم 18 ( الگوی عددی با شکل و محور و اندازه گیری به کمک کلمه‌ی بین ) تدریس شد. عددنویسی 36 تا 40 در دفتر مشق نوشته شد.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب علوم، فصل 11 (دنیای سرد و گرم) صفحه‌ی 75 تا 79 تدریس گردید. فیلم آموزشی فندق در کلاس نمایش داده‌شد.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی، نشانه‌ی (ج) صفحه ی 67 تدریس گردید.
تکلیف: سرمشق داده شده، انجام شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سوادمالی، به مرور مطالب نیم سال اول به همراه تماشای کلیپ و انیمیشن پرداختیم.
تکلیف: لطفا تکالیف های منزل کتاب، از ابتدای نیم سال تحصیلی کامل شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: یادآوری مطابق تقویم اجرایی دبستان‌های علوی، دور دوم مشاوره‌های انفرادی آغاز شده‌است. لیست جلسات به پیوست در بخش مهارت زندگی در اختیارتان قرار داده شده‌است. لطفا مطالعه نموده و با توجه به محدودیت زمان،برای حضور به موقع برنامه‌ریزی نمایید. در صورت تغییر زمان مشاوره، مراتب به صورت تلفنی به اطلاعتان خواهد رسید. با تشکر دفتر دبستان

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: