1401/07/11
ریاضی اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب ریاضی، صفحهی 4 و 5 تکمیل گردید. دانشآموزان با استفاده از چینههای خود الگوسازی کردند.
فارسی اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب فارسی، نگارهی 2 و ببین و بگو تدریس گردید.
نگارش اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب نگارش، صفحهی 4 و 5 انجام گردید. لوحهی 5 و 6 در دفتر مشق نوشتهشد.
تکلیف:
سرمشق داده شده در دفتر مشق انجام گردد.
1401/07/10
فارسی اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب فارسی، مروری بر نگاره 1 و پرسش و پاسخ توسط دانش آموزان انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب نگارش، صفحه ی 2 و 3 تکمیل گردید. لوحهی 3 و 4 در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف:
پسر نازنینم، سرمشقهای داده شده در دفتر مشق تکمیل گردد.
هنر اول
مدرس:
علی خانی، پریسا
فعالیت:
نقاشی زنبور با اشکال هندسی آموزش دادهشد.
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
با عرض سلام خدمت شما پسران عزیز و اولیای گرامی. در جلسه اول ،بعد از خوشآمدگویی و صحبت اجمالی درباره سواد مالی،پول های چاپی را بین دانشآموزان توزیع و با هدف درک تفاوت آنها مقایسه شد. ارزش پول برای دانش آموزان با مثال پول و خرید از سوپر مارکت توضیح دادهشد. درس اول کتاب سواد مالی (داستان پولک و پول) برای دانش آموزان خوانده شد. مفهوم مبادله کالا به کالا با قصه صوتی «سه کیسه پشم به جای پول»، آموزش دادهشد. انیمیشن (پول) پلنگ صورتی و مفهوم پول نمایش دادهشد.
تکلیف:
پسران عزیزم،برای جلسه بعد 16 / 07 / 1401 تصویری از اسکناس و سکه پول، را نقاشی کشیده و به کلاس بیاورید.
خلاصه داستان صوتی سه کیسه پشم به جای پول ،را برای بزرگتر بازگو کرده تا آنها برای من بنویسند.
1401/07/09
ریاضی اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب ریاضی، شروع تم اول تا صفحهی 3 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
کتاب فارسی، نگارهی اول ( به خانهی ما خوش آمدید.) تدریس گردید. لوحهی 1 و 2 در دفتر مشق نوشتهشد.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
مروری بر جلسهی گذشتهی کلاس مهارتهای زندگی و آشنایی با دانشآموزان انجام شد. شخصیتها (عروسکهای کمکی معلم) معرفی شد. تمرین معرفی خود به صورت صحیح و رسمی انجام شد. در نهایت بازی گروهی انجام شد.
1401/07/06
فارسی اول
مدرس:
عظیمی، مهتاب
فعالیت:
دستورزی بستن بند کفش انجام گردید. برای دانشآموزان داستان خوانده شد و دربارهی موضوع و نتیجهی آن در کلاس به گفت و گو پرداختیم و سپس نقاشی مرتبط با داستان توسط دانشآموزان کشیدهشد.