فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 1

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی علوی، صفحه‌های 81 و 82 انجام شد. بازی و ریاضی مربوط به مبحث (علامت مساوی و اعداد) در کلاس اجرا شد.
تکلیف: تکلیفی برای درس ریاضی نداریم.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی، نشانه‌ی ( ی ) به همراه ترکیباتش تدریس و تمرین شد. به جهت خلاقیت و مفهوم نشانه، دانش‌آموزان با کاغذ رنگی قایق درست کردند. کتاب فارسی علوی،(مبحث مخالف) تدریس شد.
تکلیف: از روی pdf (سرمشق ارسال شده)در دفتر مشق نوشته شود. لطفا هنگام نوشتن بخوانید و بنویسید. دیکته شب و روان‌خوانی تمرین شود.

املا اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: املای کلاسی در دفتر خرگوشی گفته شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: اتیکت مکالمه توضیح داده شد ( توضیح شنونده و گوینده ، چطور یک شنونده خوب باشیم...).
فعالیت: با افتخار از شما اولیای محترم دعوت به عمل می‌آید تا در نمایشگاه هفته‌ی ملی علوم علوی، شرکت نموده و شاهد گوشه‌ای از فعالیت‌های دانش‌آموزان در این هفته باشید. زمان پنجشنبه 22 آذر از ساعت 11 تا 12. مکان: کانون فرهنگی - تربیتی شهید مفتح واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه‌ی ارشاد، نبش خیابان کوشا. با حضور خود باعث دل‌گرمی فرزندانمان بوده و حمایت‌گر تلاش آنان باشید.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، پایان تم 11 صفحه‌ی 77 انجام شد. کتاب ریاضی علوی، صفحه‌های 78 تا 80 (تا پایان سوال 4) تکمیل شد.
تکلیف: دانش‌آموزان از عدد (0 تا 8) همراه با شکل و چوب خط در دفتر مشق بنویسند.

نگارش اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌ی 66 کامل شد. کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 91 تا 93 انجام شد. از روان‌خوانی درس (ش) یک‌بار خوانده شد و از دانش‌آموزان پرسیده شد.
تکلیف: روان‌خوانی درس (ش) تمرین شود. دیکته از درس (ش) نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: در این جلسه آشنایی با همراه بانک و موارد استفاده از آن را داشتیم .
تکلیف: صفحه 81 کتاب سواد مالی حل شود . ( همراه بانک چه خدماتی دارد . )
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: پرورشی
توضیح: کودک بدرفتار کودک دلسرد است. یک کودک بدرفتار تلاش می کند که به ما بگوید: "من احساس تعلق یا اهمیت نمی کنم و شیوه درست دستیابی به آن را هم بلد نیستم." وقتی کودک رفتار زننده ای می کند، برای بیشتر بزرگسالان مشکل است که از بدرفتاری او بگذرند و پیام اصلی پشت آن را بفهمند: "من فقط می خواهم تعلق داشته باشم." درک این مفهوم اولین قدم برای بزرگسالانی است که می خواهند در کمک به کودکان بدرفتار تاثیرگذار باشند. اگر یک "رمز شکن" باشید، کمک بزرگی برای بچه های بدرفتار هستید. وقتی کودکی بدرفتاری می کند، به بدرفتاری مثل یک رمز نگاه کنید و از خود بپرسید: " او واقعا سعی دارد چه چیزی به من بگوید؟" به یاد داشته باشید کودکان از پیام رمزگذاری شده شان آگاه نیستند، اما وقتی به جای واکنش به رفتار بد آن ها، به باور پنهانشان می پردازید، عمیقاً احساس درک شدن خواهند کرد. در پشتِ هر بدرفتاری کودکی وجود دارد که فقط می خواهد تعلق داشته باشد، ولی شیوه درست و از لحاظ اجتماعی مفید،_دستیابی به هدفش را نمی داند، احساس متفاوتی درباره بدرفتاری خواهید داشت. همچنین اگر گاهی در رفتار خودتان با کودک دقیق شوید، نکند رفتارتان با کودک او را به این باور رسانده باشد که تعلق یا اهمیت ندارد! جین نلسون، ترجمه محمدجواد فرشچیان، ریحانه ایزدی

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، عدد 8 به همراه شکل و چوب‌خط تدریس شد و صفحه‌های 74 تا 76 تکمیل شد.
تکلیف: تکلیفی برای درس ریاضی نداریم.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب علوم، درس 6 (زمین خانه‌ی پر‌آب ما) با مشارکت دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی برای درس علوم نداریم.

نگارش اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌های 64 و 65 کامل شد.
تکلیف: فایل ارسال شده ( جمله‌سازی) در دفتر مشق انجام و عکس صفحه را در پرتال بارگذاری شود. املا و روان‌خوانی فراموش نشود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، علامت مساوی آموزش داده شد.
تکلیف: تکلیف برای درس ریاضی نداریم.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی، نشانه‌ی (ش) به همراه داستان و ترکیباتش تدریس شد. به جهت دوره ( -ِ دوستی ) مجدد توضیح داده شد.
تکلیف: فایل ارسال شده کلمات درس (ش) در دفتر مشق نوشته شود. املا و روان‌خوانی از درس ( اِ ) نوشته و تمرین شود.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار copy_paste آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب علوم علوی، درس 5 (دنیای گیاهان) صفحه‌های 52 تا 57 تکمیل شد.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 89 و 90 کامل شد.
تکلیف: کتاب نگارش به منزل فرستاده شد. دانش‌آموزانی که به هر جهتی غیبت کردند ویا ناقصی داشته، تکمیل شود و‌برای روز شنبه به مدرسه آورده شود. املا از نشانه‌ی ( اِ ) و روان‌خوانی از کتاب فراموش نشود.

املا اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: املای کلاسی در دفتر خرگوشی گفته شد.
تکلیف: دانش‌آموزانی که غلط املایی دارند لطفا تمرین بیشتری داشته باشند. اولیای عزیز دفتر دانش‌آموزان را امضا کرده و روز شنبه، پسران با خود به مدرسه بیاورند.

آزمایشگاه

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کلیپ هفته‌ی ملی علوم برای هر 4 گروه نمایش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: