1401/08/09
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، صفحهی 34 الگوهای شطرنجی تدریس گردید.
کتاب ریاضی علوی، از صفحهی 27 تا 31 کامل شود.
علوم اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب علوم، پایان فصل 3 صفحههای 23 تا 25 تدریس گردید.
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
جشن آب، برگزار شد. درس باران، نشانهی (ب) تدریس شد. کلمهنویسی در دفترِ مشق انجام شد.
رایانه
بابایی، ندا
خط خمیده و صاف در برنامه پینت تدریس شد.
1401/08/08
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، صفحههای 32 و 33 تدریس شد. کتاب ریاضی علوی، پایان تم 3، صفحههای 25 و 26 کامل شد.
علوم اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب علوم علوی، ارزشیابی فصل 2، صفحههای 21 تا 23 کامل شد.
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب فارسی علوی، درس 1 صفحههای 41 و 42 و 43 کامل شود.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، درس 1 صفحههای 25 تا 27 تکمیل گردید.
سرود
بیگ ریزی، فاطمه
فصل پاییزه هی
برگا میریزه هی
(سرد هوا خیلی دلانگیزه )2
تو آسمون ها
صدای بادها
(خبر میده از سوز و سرمااا)2
روی درخت ها
پر از کلاغه
بجای بلبل مسکن زاغه
اینجا اونجا هرکجا
بانگه کلاغه
لطفا سرود را حفظ کنید .
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره" پس انداز " به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. با هم در کلاس انیمیشن جذابی در این مورد تماشا کردیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایدههایی که برای پسانداز و خرج کردن آن دارند صحبت کرده و در کلاس درباره پسانداز نقاشی کردند
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای سواد مالی اختصاص داده شده است، انجام شود
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
1401/08/07
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، شروع تم 5 صفحههای 30 و 31 مباحث چوب خط و کم کردن به صورت ذهنی تدریس شد. کتاب ریاضی علوی، صفحهی 24 تکمیل شد.
علوم اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب علوم، شروع فصل 3 (سالم باش، شاداب باش) صفحه های 19 تا 22 تدریس شد.
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب فارسی، تدریس نشانه، درس 1 (آب) صفحه ی 27 تدریس شد. نشانهی آا در دفتر مشق نوشته شد. لیست یادگاریهای پیشنهادی نشانهها به پیوست با عنوان کاربرگ، خدمتتان ارائه میگردد.
تکلیف در دفترِمشق مشق کامل گردد. کتاب فارسی علوی، نگارهی 2 و 3 صفحههای 10 تا 15 کامل شود.
1401/08/04
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، پایان تم 4 صفحات 27 و 28 تدریس گردید. کتاب ریاضی علوی، صفحات 22و 23 تکمیل گردید.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، لوحه نویسیها به پایان رسید؛ و کتاب جهت بازدید اولیا ارسال گردید.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات دوازده و سیزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع رعایت نظم و ترتیب به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان به تمرین و بیان تجربههای خود پرداختند.
والدین گرامی دقت نمایند که دانشآموز عزیز وسایلش را خودش جمع و مرتب کند و مصادیق نظم را رعایت کند.
1401/08/03
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
لوحه نویسی، در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف در دفتر مشق کامل شود.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، صفحات 22 و 23 تکمیل گردید.
قرآن اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب قرآن، لوحهی 1 (سوره ی توحید) صفحات 18 تا 21 تدریس گردید.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
دانش آموزان بابت یک اشتباه از نزدیکان خود در خانه با مراحل و حرکاتی که تدریس شد، عذرخواهی کنند و مکالمه را ضبط کنند و فایل صوتی آن را در پرتال ارسال کنند یا از والدین درخواست کنند تا مکالمه را یادداشت کرده و ارسال کنند.