فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 2

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کاردستی انار جهت یادگیری بهتر برای نشانه ( اَ) در کلاس انجام شد.
تکلیف: اولیای عزیز توجه کنید فردا اولین املای کلاسی گرفته می‌شود. لطفا از تمامی کلماتی که یاد گرفتند؛ در دفتر مشق سرمشق داده و املا بگویید.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب درختی تمرین صفحه‌ی 33 حل شد. کتاب کار علوی از صفحه‌ی 41 تا 44 تمرین و حل شد .

هنر اول

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: نقاشی برای مسابقه این من هستم کشیده شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده نصف پوست گردو برای ساخت گردو، همراه داشته باشند.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: در این جلسه فعالیت درس سوم و آشنایی با نیاز مشترک و مشارکت برای رفع نیاز مشترک را داشتیم .

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب علوم مبحث سالم باش و شاداب باش تدریس شد . پوستر آدمک سالم و خوراکی‌های سالم و ناسالم در کلاس آموزش داده شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی نشانه ( اَ) اول و ( َ) غیر اول درس 2 فارسی ( ابر ) در کلاس تدریس شد . جشن نشانه ( اَ) در کلاس برگزار شد .

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات مربوط به نشانه جدید صفحه‌ی 31 ، 32 تمرین و حل شد .
تکلیف: سرمشق های داده شده در دفتر نوشته شود به اضافه دیکته شب از تمام نشانه‌ها و کلماتی که آموختند. هر شب بخش و صداکشی و صدای هم آغاز و هم پایان کار شود. تاکید می‌کنم اولیا‌ی عزیز توجه داشته باشید؛ هنگام نوشتن تکالیف پسران گل حتما بخوانند و بنویسند تا ترکیب‌ها را کامل یاد بگیرند . با تشکر.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث تغذیه سالم آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: بادی پرکاشن جهت تقویت هماهنگی گروهی،عمل و عکس العمل انجام شد

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب ریاضی جدول ماتریس و جدول سودوکو مجدد آموزش و در کلاس تمرین شد .

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: تمرینات کتاب کار فارسی از صفحه‌ی 32 تا صفحه‌ی 39 حل شد.
تکلیف: اولیا‌ی عزیز توجه داشته باشید از امشب علاوه بر تکالیف و سرمشق هایی که دردفتر مشق داده می‌شود لطفا هرشب در دفتر مشق دیکته شب گفته شود ، بخش و صداکشی و ترکیب کار شود و صدای هم آغاز و هم پایان کار شود .

املا اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: املا پای تخته‌ای از کلمات و نشانه‌های جدید در دفتر مشق گفته شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش باز و بستن برنامه ی paint و ایجاد سند جدید انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: آموزش اعداد با استفاده از چوب خط و آموزش الگویابی با استفاده از چینه در کلاس انجام شد.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب علوم فصل 2 حواس پنچ‌گانه و اعضای بدن تدریس شد . ساخت پازل حواس پنج‌گانه در کلاس اجرا شد.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات مربوط به نشانه ی (ب) از صفحه‌ی 28 تا 30 تمرین و حل شد. نقاشی پیراهن به مناسبت آموختن و نوشتن کلمه‌ی (بابا) در کلاس انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته، شماره 1 و 2 در منزل حل شود و شنبه به کلاس آورده شود . رضایت نامه عصرمانی به دانش‌آموزان تحویل داده شده لطفا امضا و اثرانگشت بزنید شنبه پسران گل به کلاس ارائه دهند. سرمشق‌ها در دفتر نوشته شده است. کلمه همراه با صدا‌کشی در دفتر نوشته شود .

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: آموزش مهره‌ی پیاده و نحوه‌ی حرکت آن و چگونگی گرفتن مهره‌های دیگر با پیاده، ممنوعیت ها و امکاناتش آموزش داده‌شد.
تکلیف: بازی با پیاده‌ها و رساندنشان به عرض آخر تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی تم 4 مبحث جدول سودوکو،شمارش اعداد،اشکال هندسی صفحه‌ی 32 ، 33 تمرین و حل شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی نشانه‌ی (ب) درس باران در حیاط مدرسه با داستان و نمایش در حیاط مدرسه اجرا شد . تمرین ماز برای نشانه‌ی (آ،ب) در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای نشانه‌ی (ب) لطفا فردا یک کاردستی انجام شود و به همراه پسران گل به کلاس آورده شود. هر کاردستی که مربوط به نشانه (ب) باشد برای یادگیری بهتر در دانش‌آموزان حتی نقاشی هم امکان دارد مثلا بستنی . سرمشق جدید در دفتر مشق نوشه شود‌.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب درختی تمرینات مربوط به نشانه جدید صفحه‌ی 28 تمرین و حل شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه نحوه صحیح درخواست کردن با کلمات جادویی و نحوه رد کردن درخواست دیگران و یا پذیرفتن درخواست دیگران با کلمات جادویی آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: