فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 2

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کارعلوم فصل 5 مبحث دنیای گیاهان کامل تمرین و حل شد.
تکلیف: تکلیف علوم ندارند.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی درس 8 دریا و نشانه ( ی) تدریس شد .روانخوانی پرسیده شد. کتاب درختی صفحه‌ی 67 کامل تدریس و تمرین شد.جهت ایجاد انگیزه برای نشانه جدید کاردستی میمون در کلاس انجام شد.
تکلیف: طبق سرمشق داده شده در قسمت کاربرگ کلمات در دفتر مشق و یک دیکته شب نوشته شود. روانخوانی تمرین و تکرار شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: اتیکت مکالمه توضیح داده شد ( توضیح شنونده و گوینده ، چطور یک شنونده خوب باشیم...).
فعالیت: با افتخار از شما اولیای محترم دعوت به عمل می‌آید تا در نمایشگاه هفته‌ی ملی علوم علوی، شرکت نموده و شاهد گوشه‌ای از فعالیت‌های دانش‌آموزان در این هفته باشید. زمان پنجشنبه 22 آذر از ساعت 11 تا 12. مکان: کانون فرهنگی - تربیتی شهید مفتح واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه‌ی ارشاد، نبش خیابان کوشا. با حضور خود باعث دل‌گرمی فرزندانمان بوده و حمایت‌گر تلاش آنان باشید.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب ریاضی تم 11 مبحث شمارش اعداد و علامت مساوی صفحه‌ی 73 ، 74 کامل تدریس و حل شد.
تکلیف: از عدد 0 تا 8 در دفتر مشق شمارش رو به جلو همراه با فلش زدن و شمارش به عقب همراه با شکل و چوب خط نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب درختی صفحه‌ی 66 کامل تدریس و حل شد.
تکلیف: یک دیکته شب از نشانه (ش) ، ( اِ) نوشته شود. روانخوانی هر دو نشانه تمرین و تکرار شود.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: در این جلسه آشنایی با همراه بانک و موارد استفاده از آن را داشتیم .
تکلیف: صفحه 81 کتاب سواد مالی انجام شود . ( بانک ها چه خدماتی به ما ارائه می‌دهند. )
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: پرورشی
توضیح: کودک بدرفتار کودک دلسرد است. یک کودک بدرفتار تلاش می کند که به ما بگوید: "من احساس تعلق یا اهمیت نمی کنم و شیوه درست دستیابی به آن را هم بلد نیستم." وقتی کودک رفتار زننده ای می کند، برای بیشتر بزرگسالان مشکل است که از بدرفتاری او بگذرند و پیام اصلی پشت آن را بفهمند: "من فقط می خواهم تعلق داشته باشم." درک این مفهوم اولین قدم برای بزرگسالانی است که می خواهند در کمک به کودکان بدرفتار تاثیرگذار باشند. اگر یک "رمز شکن" باشید، کمک بزرگی برای بچه های بدرفتار هستید. وقتی کودکی بدرفتاری می کند، به بدرفتاری مثل یک رمز نگاه کنید و از خود بپرسید: " او واقعا سعی دارد چه چیزی به من بگوید؟" به یاد داشته باشید کودکان از پیام رمزگذاری شده شان آگاه نیستند، اما وقتی به جای واکنش به رفتار بد آن ها، به باور پنهانشان می پردازید، عمیقاً احساس درک شدن خواهند کرد. در پشتِ هر بدرفتاری کودکی وجود دارد که فقط می خواهد تعلق داشته باشد، ولی شیوه درست و از لحاظ اجتماعی مفید،_دستیابی به هدفش را نمی داند، احساس متفاوتی درباره بدرفتاری خواهید داشت. همچنین اگر گاهی در رفتار خودتان با کودک دقیق شوید، نکند رفتارتان با کودک او را به این باور رسانده باشد که تعلق یا اهمیت ندارد! جین نلسون، ترجمه محمدجواد فرشچیان، ریحانه ایزدی

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب ریاضی تم 10 صفحه‌ی 70 و تم 11 مبحث الگو ، شمارش اعداد تدریس و حل شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی ندارند.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات نشانه (ش) صفحه‌های 64 ، 65 کامل تدریس شد.
تکلیف: قسمت‌های یک مداده هر دو صفحه‌ی 64 و 65 در منزل نوشته شود، یک دیکته شب به اضافه کاربرگ ارسالی در دفتر مشق نوشته شود.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: درس ریاضی تم 11 مبحث علامت مساوی و عدد 8 آموزش داده شد .
تکلیف: تکلیف ریاضی ندارند .

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی درس گوش شنوا و نشانه (ش) همراه با جدول ترکیب‌ها تدریس شد. درس ِ دوستی مجدد توضیح داده و مرور شد.
تکلیف: کاربرگ مربوط به سرمشق را مشاهده کرده و در دفتر مشق به اضافه‌ی یک دیکته شب نوشته شود و بالای دفتر مشق هر روز تاریخ زده شود.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار copy_paste آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: بازی مار و پله برای تثبیت بهتر در درس چوب‌خط و عدد‌نویسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی ندارند.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار علوم از صفحه‌ی 43 تا 53 تمرین و حل شد. فیلم آموزشی فندق از فصل 3 تا 5 در کلاس نمایش داده شد.
تکلیف: تکلیف علوم ندارند .

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه‌ی( 89 ، 70) تمرین و حل شد .
تکلیف: یک صفحه دیکته شب از نشانه (اِ) گفته شود ، روانخوانی همین درس تمرین شود . کتاب‌های کوسه‌ای ریاضی و نگارش به منزل آورده می‌شود برای بررسی کتاب‌ها ملاحظه کنید دانش‌آموزانی که صفحات ناقص و انجام نشده دارند و یا غائب بودند صفحات را کامل کنند و شنبه به کلاس بیاورند. دفتر‌های املا برای بررسی به منزل آورده می‌شود ملاحظه شود و به کلاس آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: