1401/10/27
فعالیت:
با سلام
همانطور که پیش از این در کلاسها اعلام کردهبودیم؛ در نظر داریم تا نمایشگاهی از دستسازهها و نقاشیهای دانشآموزان برگزار کنیم. لطفا دو تا از نقاشیهای زیبایتان را به انتخاب کرده و مطابق با فایل ارسالی در بخش هنر و یا مراجعه به لینک زیر و مشاهده ویدیوی مربوطه، آن را پاسپارتو کنید.
نام، نام خانوادگی و اسم کلاس فراموش نشود.
لطفا این دو نقاشی و دستسازههای دیگر را در صورت حضوری بودن کلاسها در هفته آینده، در کلاس هنر به آموزگار محترم هنر تحویل دهید. درصورتیکه کلاسها مجازی برگزار شد؛ حتما روز سهشنبه به مسئولین مدرسه تحویل دهید.
https://www.aparat.com/v/Jzbhu
با تشکر
دفتر دبستان
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کلمات مرتبط با نشانهی (گ) در دفتر مشق نوشته و خوانده شد.
تکلیف:
سرمشقهای داده شده، تکمیل و خوانده شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
امروز بر روی یک آهنگ (warm up) با شمارش 4 تایی برای تحرک و هیجان و تقویت عصب و عضله و قدرت جسمانی دانشآموزان کار شد. سپس با یک آهنگ با شمارش 4 تایی به صورت تلفیقی از کاپ (لیوان) و بادی پرکاشن برای تمرکز بیشتر و سرعت عمل دانشآموزان تمرین و اجرا گردید.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی اتیکت میهمان بودن پارت دوم تدریس شد.
تکلیف:
لطفا دانشآموزان نقاشی با موضوع "چطور میهمان خوبی باشیم؟" بکشند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.
1401/10/26
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
رسم شکل و چوبخط عدد 14 تا 16 بههمراه قراردادن در جدول ارزش مکانی تدریس، تمرین و دستورزی آن انجام شد.
تکلیف:
عدد 14 تا 16 بههمراه رسم شکل و چوب خط در جدول ارزش مکانی قرار داده شود.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
نشانهی (گ) درس جنگل صفحههای 58 و 59 بههمراه ترکیب ها تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
3خط از نشانهی (گ) و 1 خط از ترکیبها نوشته و خوانده شود.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
تمرینهای مربوط به صفحهی 76 کتاب نگارش در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف:
کتاب فارسی علوی، نشانهی (و) کامل شود.
املا اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
املا از نشانهی(ی) در دفتر املا گفته و نوشته شد.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
کلاس بصورت آنلاین برگزار شد. انیمیشن سازی و حرکت شخصیت ها در برنامه اسکرچ جونیور تدریس شد.
1401/10/25
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
رسم شکل و چوبخط عدد 10 تا 13 بههمراه قرار دادن در جدول ارزش مکانی تدریس، تمرین و دستورزی آن انجام شد.
تکلیف:
عدد 10 تا 13 به همراه رسم شکل و چوبخط در جدول ارزش مکانی قرار داده شود.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
روانخوانی نشانهی (پ) توسط دانشآموزان تمرین شد.
تکلیف:
املای تشخیصی نشانهی (ب) و (پ) در دفتر مشق نوشته شود.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
تمرینهای مربوط به صفحهی 75 کتاب نگارش در دفتر مشق انجام شد.
قرآن اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب قرآن صفحههای 53 و 54 لوحهی 13 و 14 تدریس و لوحهی 12 توسط دانشآموزان مرور و روخوانی شد.
1401/10/24
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
دسته بندی شکلها و قرار دادن در جدول ارزش مکانی، تکرار و تمرین و کاربرگهای مربوطه بهصورت گروهی کامل شد.
علوم اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب علوم،فصل9 (زمین،خانهی خاکی ما) تدریس و پرسش و پاسخ بهصورت گروهی انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
نشانهی (پ) درس10 «پرواز» به همراه ترکیبها تدریس شد.
تکلیف:
کتاب فارسی علوی، نشانهی (ک) تکمیل شود.
1401/10/21
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی، صفحههای 104 و 105 مبحث تقارن اشکال هندسی تکمیل شد.
تکلیف:
لطفا جدول یکی و ده تایی با رسم شکل و دستهبندی کردن در دفتر مشق تمرین شود.
روز شنبه کش پول همراه تمامی دانشآموزان باشد.
علوم اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
فصل 9 علوم (زمین، خانهی خاکی ما) تدریس و دست ورزی آن انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
املای پاتختهای از نشانهی(و) گفته، در دفتر مشق نوشته و روانخوانی (و) توسط دانشآموزان تکرار و تمرین شد.
تکلیف:
کتاب فارسی علوی،نشانهی (اُ ُ ) تکمیل و روز شنبه بخش دوم کتاب به کلاس تحویل و نشانهی (و) از کتابچهی روانخوانی یکبار رونویسی شود.
املا اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
تکلیف:
دفتر املا به دانشآموزان تحویل داده شد لطفا مشاهده،امضا و صحیح اشتباهات املایی نوشته شود.پیک ارمغان شمارهی 13 تکمیل گردد.
قرآن اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب قرآن،صفحههای 46 تا 51 (لوحه 11) تدریس شد.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
مروری بر مهارت خرید کردن داشتیم و انیمیشن مربوط به خرید کردن را تماشا کردیم.
آزمایشگاه
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
تکلیف:
درس علوم، دستورزی کار با گل و سفال توسط دانشآموزان به صورت گروهی در آزمایشگاه انجام شد.