فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 3

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، پایان تم 22، صفحه‌های 152_153و154 مبحث الگوی عددی 7تایی تدریس و تکمیل شد.
تکلیف: الگوی عددی 2_3_4_5_6 و 7تایی را تا 6 عدد بعد ادامه دهید و در دفترمشق بنویسید. کتاب ریاضی جهت مشاهده‌ی شما عزیزان به منزل فرستاده شد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتابچه‌ی روانخوانی، نشانه‌ی (ث) توسط دانش‌آموزان به‌صورت گروهی خوانده و تمرین شد.
تکلیف: از روی درس( مثل خورشید) یک‌بار رونویسی شود.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی، صفحه‌ی 115 و 116 نشانه‌ی (ث) تکمیل گردید.
تکلیف: ارمغان شماره‌ی 27 کامل شود.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای تشخیصی از نشانه‌ی(س،ص،ث) در دفترمشق نوشته شد.
تکلیف: نشانه‌ی (ع) از کتابچه‌ی روانخوانی یک‌بار نوشته و خوانده شود. املای روزانه فراموش نشود. دفتر املا جهت مشاهده و امضای شما عزیزان به منزل فرستاده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یک آهنگ دو ضربی به نام ستاره دریایی به صورت بادی پرکاشن و چوبک و کشیدن نقاشی موجودات دریایی با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی فعالیت‌های اتیکت تلفن حرف زدن تدریس شد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب فارسی، درس مثل خورشید به همراه ترکیب‌ها تدریس شد. ببین و بگو صفحه‌ی 91 خوانده شد.
تکلیف: رونویسی از کلمات درس جدید و دیکته نوشته شود

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای خلاق(بادکنکی) از نشانه‌ی ص گفته شد.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: بلوک جدید اسکرچ جونیور تدریس و پروژه مسابقه حیوانات توسط دانش آموزان انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، صفحه‌ی 150 و 151 مبحث مسأله‌های 2مرحله‌ای با رسم محور تدریس و تکمیل شد. نمونه هایی از مساله‌ی 2مرحله‌ای در دفترمشق نوشته شد.
تکلیف: یک مساله‌ی 2مرحله‌ای با رسم محور در دفترمشق نوشته شود.

علوم اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب علوم،فصل 13(آهنربای من) تدریس و دست‌ورزی آن به‌صورت گروهی توسط دانش‌آموزان انجام شد.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی، صفحه‌ی 114(نشانه‌ی ع) تکمیل شد.
تکلیف: کتاب فارسی علوی، نشانه‌ی (ذ) کامل شود.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای پاتخته‌ای از نشانه‌ی (ع) در دفترمشق نوشته شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سوادمالی درباره "درآمد " به بحث و تبادل نظر ، پرداختیم.
تکلیف: لطفا تکالیف مربوط به این فصل کامل شود.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب ریاضی، شروع تم 22 صفحه‌ی 148 و 149 مبحث الگوهای 6تایی،تدریس و تکمیل گردید. کتاب ریاضی علوی، پایان تم 21 صفحه‌ی 152 و 153 مبحث ساعت تمرین و کامل شد.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتابچه‌ی روانخوانی نشانه‌ی (ع) توسط دانش‌آموزان خوانده شد.
تکلیف: نشانه‌ی (ع) از کتابچه‌ی روانخوانی یک‌بار خوانده و نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی، صفحه‌ی 113(نشانه‌ی ع) تکمیل شد.
تکلیف: فردا یک بادکنک ساده با رنگ دلخواه(ترجیحا رنگ‌های روشن بدون داشتن نقاشی و نوشته) و یک ماژیک برای نوشتن املای بادکنکی به کلاس آورده شود.

املا اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: املای کلاسی از نشانه‌ی (خوا استثنا و تشدید) در دفتر املا نوشته شد.

ریاضی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: از 40 تا 49 به عدد و حروف با رسم شکل در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: کتاب ریاضی علوی، تم 19، صفحه‌ی 134 و 135 تکمیل گردد.

علوم اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب علوم علوی،ارزشیابی فصل 12(از خانه تا مدرسه) صفحه‌ی 129 تا 131 تکمیل گردید.

فارسی اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: روخوانی درس18(علی و معصومه) در کلاس توسط دانش‌آموزان به‌صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: از روی درس(علی و معصومه) یک‌بار رونویسی شود. کتاب فارسی علوی، نشانه‌ی (ص) کامل گردد.

نگارش اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی، صفحه‌ی 112 نشانه‌ی ع تکمیل شد.

قرآن اول

مدرس: خسروی فرجام، الهه
فعالیت: کتاب قرآن، صفحه‌ی 64 تا 69 (لوحه‌ی 22 تا 25) تدریس و تمرین شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: در مورد اهمیت اجازه گرفتن وسایل دیگران و امانت گرفتن گفتگو و ایفای نقش کردیم و دانش‌آموزان تصویری از اجازه گرفتن را در کتاب خود نقاشی کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: