فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 3

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی درس پیامبر مهربان تدریس شد. جشن پایان کتاب فارسی برگزار شد. نشانه ی (ظ) تدریس شد.
تکلیف: ارمغان هفتگی شماره 27 و 28انجام شود.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس هجدهم، درآمد تدریس شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار فارسی ازصفحه‌ی 248 تا صفحه‌ی 256 تمرین و حل شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: قوانین شطرنج را یاد گرفتیم( قسمت دوم )

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: تم 25 ریاضی مبحث مسئله دومرحله ای تا صفحه‌ی 171 تدریس و حل شد.
تکلیف: 20سوال ریاضی از تمامی مباحث در دفتر مشق نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات مربوط به نشانه ( غ) از صفحه‌ی 127 تا 129 کامل تدریس و حل شد.

املا اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: املای خلاق مشورتی و تشخیصی در کلاس انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث محافظت از محیط زیست آموزش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت فضای عمومی دوره شد و دانش آموزان در مورد قوانین فضای عمومی نقاشی کشیدند.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: تم 24 مبحث مسئله از صفحه‌ی 167 تا 169 تدریس و حل شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: درس 21 مرغابی و لاک پشت و نشانه (غ) تا صفحه‌ی 103 تدریس شد.
تکلیف: یک صفحه از کلماتی که نشانه (غ ) دارد دردفتر مشق نوشته شود به اضافه یک دیکته شب .

هنر اول

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: ادامه نقاشی با اعداد فارسی کشیده شد.
تکلیف: جلسه بعد کار با گواش است لطفا کاور به همراه داشته باشند.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: تم 24 ریاضی مبحث مسئله،ساعت تا صفحه‌ی 166 تدریس و حل شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کارفارسی از صفحه‌ی 245 تا 257 تمرین و حل شد.

قرآن اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: درس 7 پیامبران خدا از صفحه‌ی 70 تا 73 تدریس شد. دوره و پرسش و پاسخ انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با بلوک پرچم ، پایان و دسته کدهای آبی رنگ (حرکتی) آشنا شدیم و پروژه ی مربوط به آن را انجام دادیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: