1401/08/07
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 29 و 30 ( چوب خط) از کتاب ریاضی تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
نشانهی (آ) و صفحهی 27 کتاب فارسی تدریس و دست ورزی مربوط به آن انجام شد. لیست یادگاریهای پیشنهادی نشانهها به پیوست با عنوان کاربرگ، خدمتتان ارائه میگردد.
تکلیف:
لطفا سرمشقهای دفترمشق با صدای بلند خوانده و نوشته شود. نگارهی 9 از کتاب کار فارسی علوی کامل گردد.
1401/08/04
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
دستورزی شناخت لبه و گوشه با کمک چوب و خمیربازی انجام شد.
تکلیف:
پیک ارمغان هفتگی( شمارهی 5) و تم 3 از کتاب کار ریاضی علوی کامل و شنبه آورده شود. لطفا برای روز شنبه بخش اول از کتابهای کار علوی( در صورت بودن در منزل)، با برچسب اسم و یک بطری آب معدنی که سر آن سوراخ شده همراه دانشآموزان باشد.
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحات 19،20،21( فصل سالم باش، شاداب باش) از کتاب علوم تدریس و فصل 1 از کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحههای تدریس شده از ابتدای مهرماه، در کلاس، مرور و تمرین شد.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحه 22 از کتاب نگارش در کلاس کامل شد.
1401/08/03
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 26، 27، 28 کتاب ریاضی در کلاس حل و تمرین شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحهی (ه) و (ع) تدریس و نگارههای 6،7،8 از کتاب کار فارسی علوی در کلاس حل شد.
تکلیف:
لطفا سرمشقهای دفترمشق و صفحههای 7،8از کتاب ریاضی و هوش علوی تکمیل گردد.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحهی (ح) در کتاب نگارش نوشته شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
تکلیف:
دانش آموزان جملاتی را با لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم با نزدیکان خود در خانه استفاده کنند و آن را ضبط کرده و با صدای خود بفرستند و یا به صورت مکالمه(دیالوگ) یادداشت کنند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.
1401/08/02
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
فیلم آموزشی فندق، فصل 3 علوم ( سالم باش شاداب باش) در کلاس پخش شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
نگارهی 10 و لوحهی (ح) تدریس شد. صداهای اول و آخر و بخش کردن در کلاس تمرین شد.
تکلیف:
سرمشقهای داده شده و نگارهی 4 و 5 از کتاب کار فارسی علوی تکمیل گردد.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحهی (س) و (ه) از کتاب نگارش در کلاس کامل شد.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
کشیدن اشکال هندسی و رنگ آمیزی در برنامه پینت تدریس شد.
1401/08/01
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
مبحث چوب خط تدریس و صفحهی 24 و 25 تکمیل شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحههای صفحهی 22 (س، ه ) تدریس شد. نگاره های1،2،3 از کتاب کار فارسی علوی تدریس شد.
تکلیف:
لطفا سرمشقها و تم 2 کتاب کار ریاضی علوی تکمیل گردد.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 21 از کتاب نگارش کامل شد.
قرآن اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 18 تا 21 تدریس شد.
سرود
مدرس:
بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت:
سرود دبستان کامل کار شد .
تکلیف:
لطفا سرود کامل حفظ شود .
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
با عرض سلام خدمت اولیای گرامی و پسراننازنینم.
در این جلسه درباره "نیاز مشترک " به طور اجمالی به بحث و گفت و گو و تبادلنظر، پرداختیم.
از پسران عزیزم خواستم،تا اگر تجربهای در این زمینه دارند مطرح کنند.
"قصه صوتی وقت خرید با مامان" شنیده شد و پسران عزیزم به صورت داوطلبانه خلاصهای،از آن را برای بقیه بازگو کردند.
تکلیف:
کاربرگ تکلیف در منزل،در پرتال بارگزاری شد، لطفا،برای جلسه بعد به همراه " دفتر سواد مالی" به کلاس آورده شود.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات دوازده و سیزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع رعایت نظم و ترتیب به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان به تمرین و بیان تجربههای خود پرداختند.
تکلیف:
والدین گرامی دقت نمایند که دانشآموز عزیز وسایلش را خودش جمع و مرتب کند و مصادیق نظم را رعایت کند.