1401/08/16
فعالیت:
با سلام. کتابچهای با عنوان کتابچه روانخوانی در بخش فارسی با عنوان کاربرگ در اختیارتان قرار داده شدهاست. لطفا پرینت گرفته، سیمی یا منگنه و جلد کرده با نام و نامخانوادگی روی جلد، همراه دانشآموز به دبستان بفرستید. با تشکر
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
دست ورزی صفحهی 35 کتاب ریاضی (گوشه و لبه) انجام شد.
املا اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
املای شمارهی 1 از نشانهی (آ،ب،اَ) گفته شد.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
گزینه های برنامه پینت در قالب نقاشی دانش آموزان، تمرین و مرور شد.
1401/08/15
فعالیت:
«اطلاعیه ثبتنام مسابقات بینالمللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبتنام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش ریاضی قرار داده شدهاست.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
املا، بخش کردن و صداکشی به صورت انفرادی، در کلاس تمرین و نشانهها مرور شد.
تکلیف:
دفترمشق و صفحات 49 و 50 از کتاب کار فارسی علوی کامل شود.لطفا برای فردا دفترهای املا را همراه داشته باشند.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی31 ،32 و 33 از کتاب نگارش انجام شد.
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره
بانک نقاشی کشیدند.
تکلیف:
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات شانزده و هفده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع وعدههای غذایی سالم به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان خوراکی سالم خود را میل کرده و نقاشی یک وعده غذایی سالم را در صفحه هفده کتاب کشیدند.
تکلیف:
دانشآموز عزیزمان حتیالامکان در طول هفته وعدههای سالم و خانگی میل کند.
1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحههای 35،36،37 از کتاب ریاضی انجام و مفهوم قرینه آموزش دادهشد.
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
سنجش مداد قرمز 1 (درس علوم) برگزار شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
نشانههای قبلی مرور و نشانهی (اَ) تدریس شد. صفحهی 30 از کتاب فارسی انجام و کلیپ نشانهی (اَ) و کارتون مرتبط در کلاس پخش شد.
تکلیف:
لطفا دفترمشق کامل شود. لطفا دانشآموزان برای فردا یک عکس سه در چهار از پدرشان همراه داشتهباشند.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
فصل 3 کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صداکشی و بخش کردن، تدریس و تمرین و درس باران در کتاب کار فارسی علوی، در کلاس انجام شد. برای تثبیت یادگیری نشانهی (ب) بادبادک درست کردیم.
تکلیف:
پیک ارمغان شمارهی 6 و صفحات 38،39،40،41 کتاب کار ریاضی علوی انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحات 28،29،30 کتاب نگارش در کلاس تکمیل شد.
1401/08/10
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحات 33 و 34 از کتاب ریاضی، 32 و 33 از کتاب کار ریاضی علوی انجام شد.
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
فصل 2 کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
ترکیب (با) و کلمههای جدید آموزش و گیفت مربوط به نشانهی (ب) به دانشآموزان داده شد. صفحات 44 و 45 از کتاب کار فارسی علوی کامل شد.
تکلیف:
دفترمشق و صفحات 34،36،37 از کتاب کار ریاضی علوی کامل شود. قسمتهایی از کتاب کار ریاضی که کامل نکردند، انجام شود. لطفا برای فردا 2 عدد نی یا چوب بلند(هر کدام 30 سانتیمتر) همراه داشته باشند.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی ابتدا مراحل عذرخواهی در قالب داستان مستر اتیکت با دانشآموزان مرور شد و سپس دانشآموزان تکالیفی که هفته قبل در خانه انجام داده بودند را خواندند. سپس چندین سناریو در قالب داستان برای دانشآموزان گفته شد و از آنها خواستهشد به نوبت مراحل عذرخواهی را برای هر سناریو بگویند.
تکلیف:
والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانشآموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگویند و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر
مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید".
مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده:
1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه)
2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل)
3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید)
4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)