فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 4

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: در راستای فعالیت‌های مربوط به هفته‌ی ملی علوم، در زنگ برف مصنوعی ، با دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستمی در مورد فصل زمستان و لباس‌های مناسب این فصل، نحوه‌ی تشکیل برف و بازی‌های برفی صحبت کردیم و مطالب و عکس‌های مربوط را دیدیم.در انتها دانش‌آموزان با کمک نمک و مایع نرم‌کننده برف مصنوعی درست کردند. در زنگ بازی رنگ‌ها، دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستم، با کمک رنگ،شیر و مایع ظرفشویی، جداسازی رنگ‌ها در شیر را مشاهده کردند و کاغذ ابر و بادی درست کردند. در زنگ شعبده‌بازی آب، با استفاده آزمایش‌های نقاشی روی قاشق، حرکت خلال دندان و تغییر جهت اشکال به کمک آب، با کاربردهای هیجان‌انگیز آب آشنا شدند. در انتها عکس و کلیپ‌های مربوط به فعالیت‌های دانش‌آموزان در هفته‌ی ملی علوم را در کلاس تماشا کردیم.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
تکلیف: صفحات 188،189 از کتاب فارسی علوی کامل، روخوانی نشانه‌ی (چ) تمرین و املا نوشته شود. عددنویسی 10 تا 30 به عدد و حروف در دفتر مشق نوشته شود.

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: جمع و تفریق‌های ذهنی آموزش داده شد.
تکلیف: عددنویسی از 0 تا 20 به عدد و حروف نوشته شود.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: در راستای فعالیت‌های مربوط به هفته‌ی ملی علوم، در زنگ دوستان خانگی من، با دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستمی در مورد حیوانات خانگیشان صحبت کردیم و مطالب و عکس‌های مربوط به مزایا و معایب حیوانات خانگی را با هم بررسی کردیم.در انتها کاردستی سگ را برای دست‌ورزی این پروژه‌ی پژوهشی، درست کردیم. در زنگ تابلوی سنگی، ابتدا عکس کاردستی‌های سنگی پخش شد و سپس با ایده گرفتن از عکس‌ها، دانش‌آموزان در گروه‌های هاوس سیستم، با کمک سنگ،صدف،چسب و رنگ تابلوهای خلاقانه‌ای درست کردند.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
تکلیف: صفحات 185،186،187 از کتاب فارسی علوی انجام و املا نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحه‌ی 93 و 94 از کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: