فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: عطارد 2

ریاضی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه‌ی 22 و 23 کتاب کار ریاضی توسط دانش‌آموزان حل شد و سپس درستی آن بررسی گردید.
تکلیف: تمرین صفحه‌ی 13 کتاب درسی ریاضی و صفحه‌ی 23 کتاب کار از تمرین 1 تا 3 حل گردد. کتاب فارسی و کتاب کار فارسی؛ کتاب ریاضی و کتاب اجتماعی؛ طلق؛ حل ارمغان هفته شماره 3، برگه ساعت رنگ آمیزی شده همراه دانش‌آموزان باشد.

علوم پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: کتاب کار علوم تمرین صفحه‌های 12،13 و فعالیت کلاسی صفحه‌ی 22 بررسی شد و حل گردید.

فارسی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: صفحه‌های( 15،16،18،20،21) کتاب کار فارسی بررسی شد و پاسخ‌های صحیح آن به صورت پرسش و پاسخ ارائه گردید.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: ابتدا پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان صورت گرفت؛ سپس تدریس درس دوم تکمیل گردید.

قرآن پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: تدریس جلسه‌ی چهارم درس اول قرآن تکمیل شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: دندانه‌ی محدب یا منحنی آموزش داده شد؛ مثل:بم.. .حرف س کشیده تدریس شد. کتاب خطا‌ط‌شو، صفحات 6 و 7 انجام شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده،انجام شود.کتاب خطاط‌شو،صفحات 8 و 9 انجام شود.

ریاضی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: تدریس جمع و تفریق اعداد مرکب آغاز شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی تا جایی که درس داده شده، حل گردد. کتاب کار علوم درس 2 تکمیل شود. هدیه پرسیده می‌شود. کتاب کار فارسی ،کتاب کار ریاضی،کتاب کار علوم؛ هدیه؛ قرآن همراه دانش‌آموزان باشد.

علوم پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: تمام فعالیت‌ها و آزمایش‌های درس دوم علوم( ماده تغییر می‌کند) در قالب کار گروهی انجام شد.

فارسی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: بعد از پرسش از دانش‌آموزان؛ تدریس درس راز گل سرخ کتاب فارسی آغاز شد.

نگارش پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: انشاهای کتاب نگارش توسط دانش‌آموزان خوانده شد و بعد از بررسی؛ اشکالات نحوه نگارش آن‌ها رفع شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث واقعیت گرایی آموزش داده شد و تمرین صفحه 9 انجام شد.

ریاضی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: تکالیف کتاب کار ریاضی مشاهده گردید و سپس به حل صحیح آن‌ها توسط دانش‌آموزان پرداخته شد.
تکلیف: لطفاً کتاب فارسی و کتاب نگارش همراه دانش‌آموزان باشد. انشاهای کتاب نگارش نوشته شود. فارسی از اول پرسیده می‌شود.

علوم پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: بعد از پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان به تدریس ادامه‌ی درس 2 ( ماده تغییر می‌کند) پرداخته شد.

املا پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: املاء از درس دوم ( تماشاخانه) گرفته شد و تصحیح گردید.

رباتیک

مدرس: گودرزی، مهدیه
فعالیت: ساخت گیره با هدف دست‌ورزی و آشنایی با قطعات و یادگیری نحوه بستن پیچ و مهره، تکمیل شد. در انتها با لیوان‌های خالی و یا پر از آب مسابقه برگزار‌شد و به گروه برنده امتیاز تعلق گرفت.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: سوالات هوش و استعداد تحلیلی در قالب کار گروهی توسط دانش‌آموزان حل گردید و درستی آن بررسی شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه نتیکت 2 (اتیکت فضای مجازی ) آموزش داده شد.

ریاضی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: تکالیف صفحه‌های 8 و 9 کتاب درسی دانش آموزان ملاحظه گردید و سپس به حل صحیح آن‌ها پرداخته شد.
تکلیف: تمرین‌های صفحه‌ی 17 و 18 کتاب کار ریاضی حل گردد. لطفاً فردا کتاب کار ریاضی و کتاب درسی علوم همراه دانش آموزان باشد. املاء از درس اول ( تماشاخانه) گرفته می‌شود. علوم از اول تا جایی که درس داده شده، پرسیده می‌شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: ابتدا از درس اول پرسش انجام شد و سپس تدریس درس دوم با عنوان (احساسات ما) آغاز شد.

ورزش پنجم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرین سرعت عکس العمل و چابکی انجام شد.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: تدریس درس دوم کالا و فعالیت کلاسی مربوطه نیز انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با بلوک (وقتی کلیدی زده شد) در اسکرچ آشنا شدیم و پروژه ی حرکت موشک را انجام دادیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: کار در کلاس صفحه‌ی 7 تا سر کار در کلاس صفحه‌ی 8 حل شد.
تکلیف: کار در کلاس و تمرین صفحه‌های 8 و 9 حل گردد. مطالعات اجتماعی درس اول پرسیده می‌شود.

فارسی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: شعر حفظی (رقص باد؛ خنده‌ی گل) از همه‌ی دانش آموزان پرسیده شد. تدریس درس دوم (فضل خدا) آغاز شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: رشیدی، معصومه
فعالیت: سوالات کتاب کار مطالعات اجتماعی درس اول بررسی و پاسخ داده شد.

هنر پنجم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: اموزش شخصیت ها و حالات مختلف چهره اموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: