1403/09/06
ریاضی پنجم
رشیدی، معصومه
فعالیت کلاسی وتمرینهای کتاب کار ریاضی صفحهی 51 و 52 حل گردید.
سوالات ریاضی ارمغان هفتگی شمارهی 9 مجدداً با دقت بیشتر در دفتر مشق نوشته شود و حل گردد.
علوم پنجم
رشیدی، معصومه
تدریس درس 5 با عنوان حرکت بدن تکمیل شد و فعالیتهای کلاسی 1 و 2 کتاب کار علوم پاسخ داده شد.
تمرینهای کتاب کار علوم مربوط به درس 5 پاسخ داده شود.
فارسی پنجم
رشیدی، معصومه
ادامهی درس ششم فارسی با عنوان سرود ملی تدریس شد.
لغات درس ششم سرود ملی بادقت مطالعه گردد، پرسیده میشود.
نگارش پنجم
رشیدی، معصومه
گنجینهی شمارهی 5 با موضوع خودشناسی و خودسازی توسط دانشآموزان مطالعه گردید و سوالات درک مطلب آن پاسخ داده شد.
سوالات درس ششم کتاب نگارش پاسخ داده شود.
مهارت زندگی
اصغری، هدی
مراحل حل مساله،بارش فکری، سود و زیان راهکارها و انتخاب بهترین راه حل ها با تمرین گروهی آموزش داده شد.
1403/09/05
ریاضی پنجم
رشیدی، معصومه
سوالات و اشکالات ریاضی ارمغان هفتگی، مربوط به مبحث کسر رفع گردید و حل شد.
تکلیف ریاضی نداریم.
علوم پنجم
رشیدی، معصومه
ادامهی درس 5 علوم با عنوان حرکت بدن تدریس شد.
درس 5 کتاب علوم با دقت مطالعه گردد و توسط اولیا پرسیده شود.کتاب کار علوم همراه دانشآموزان باشد.
املا پنجم
رشیدی، معصومه
املای خلاق از درس ششم فارسی با عنوان سرود ملی جهت افزایش تمرکز و تقویت حافظهی دیداری گرفته شد.
در صورت وجود غلط املایی جدول اشتباهات املایی تکمیل گردد.
رباتیک
گودرزی، مهدیه
در این جلسه با اتصال المانهای تخت و المان آی و المان المکعب به ساخت بخشدوم آسیاب پرداختهشد.
هوش و استعداد تحلیلی
رشیدی، معصومه
سوالات جلسهی هفتم کتاب استعداد تحلیلی و هوش در قالب مسابقهی دقت و سرعت العمل دانشآموزان حل گردید.
تکلیف استعداد تحلیلی و هوش نداریم.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
این جلسه مرور نتیکت 1و2و3و4و5 انجام شد .
1403/09/04
ریاضی پنجم
رشیدی، معصومه
فعالیت صفحهی 38 کتاب ریاضی تدریس شد و سپس تمرینهای صفحهی 39 به طور کامل حل گردید.
تمرینهای 1 تا 10 کتاب کار ریاضی صفحهی 51 و 52 حل گردد. کتاب کار ریاضی همراه دانشآموزان باشد.
املا پنجم
رشیدی، معصومه
املا از دو صفحهی 48 و 49 درس ششم فارسی با عنوان سرود ملی گرفته میشود.
دفتر دیکته همراه دانشآموزان باشد.
مطالعات اجتماعی پنجم
رشیدی، معصومه
ابتدا از درس 6 مطالعات اجتماعی پرسش و پاسخ صورت گرفت؛ سپس تدریس درس هفتم (نواحی صنعتی مهم ایران) آغاز شد و تا صفحهی 33 ادامه داشت.
درس هفتم مطالعات اجتماعی تا جایی که تدریس شده با دقت مطالعه گردد و توسط اولیاء پرسیده شود.
ورزش پنجم
محمدی، امید
بازی فوتبال انجام شد.
سواد مالی
زمانی، زهرا
فعالیت درس هشتم ( نیاز و خواسته) و تدریس درس نهم ( عرضه و تقاضا و قیمت ) انجام شد.
درباره ی گرانی تحقیق کنید و از اولیای خود بپرسید در هفته ی گذشته چه چیزهایی خریده اند که بنظرشان یکدفعه بسیار گران شده بوده است؟
رایانه
کشت کار سهی، یاسمن
با بلوک های تغییر سایز قلم و تغییر رنگ آن آشنا شدیم. (توجه :بلوک های تعیین سایز و رنگ با تغییر سایز و رنگ متفاوت هستند.)
مرور و تمرین انجام شود.
1403/09/03
ریاضی پنجم
رشیدی، معصومه
تدریس تقسیم کسرها در قالب دستورزی جهت تفهیم بهتر مطلب انجام شد و صفحهی 36 و 37 کار شد.
مجدداً تقسیم کسرها در منزل مطالعه و تمرین شود. سوالات ارمغان هفتگی شمارهی 9 پاسخ داده شود و همراه دانشآموزان آورده شود.
فارسی پنجم
رشیدی، معصومه
صفحهی 48 و 49 درس ششم فارسی با عنوان سرود ملی روخوانی شد و واژگان مهم آن معنی شد.
معانی واژگان درس ششم فارسی پرسیده میشود.
مطالعات اجتماعی پنجم
رشیدی، معصومه
سوالات کتاب کار مطالعات اجتماعی مربوط به درس 6 با عنوان منابع آب ایران بررسی شد و در قالب پرسش از دانشآموزان پاسخ داده شد.
درس 6 مطالعات اجتماعی با دقت و به طور کامل مطالعه گردد و توسط اولیاء گرامی پرسیده شود.
هنر پنجم
جعفرلو، مریم
طرح کارت پستال پنجره با منظره کار شد.
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
تمرین جهت اجرای شب یلدا انجام شد.
اهداف:هماهنگی گروهی،هماهنگی چشم و دست میباشد.